MC Manden Skrevet August 17, 2008 Rapporter Skrevet August 17, 2008 Jeg har kigget lidt på diverse butikkers internetbutikker men, de er alle udsolgt. Nogle der kan fortælle mig hvor man faktisk kan få fat i en konsol, og gerne til en fornuftig pris.
Rene Larsen Besvaret August 17, 2008 Rapporter Besvaret August 17, 2008 Måske hos http://www.game.co.uk - de plejer at have nogle OK priser.. Og de har den på lager.
Martin_M Besvaret August 18, 2008 Rapporter Besvaret August 18, 2008 Tror Siba.se har den, men måske de er for dyre... De kører også et tilbud, halv pris på WII ved køb af fladskærmstv.
Dreier Besvaret August 18, 2008 Rapporter Besvaret August 18, 2008 Dette er ikke lige om hvor man køber den, bare en lille bemærkning. Vi køber gerne ting i USA og prøvede i den forbindelse at købe et spil til vores Wii. Det fungerede ikke. Så bare et tip, lad være med at købe spil med anden regionskode hvis der ikke er gjort noget ved jeres Wii. (Går ud fra at der er nogen som kan gøre noget ved det problem)
APGraph Besvaret August 18, 2008 Rapporter Besvaret August 18, 2008 Kan kun opfordre folk med Wii at få en chip i dem så man kan spille Backup spil. Mvh A
MC Manden Besvaret August 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2008 Kan kun opfordre folk med Wii at få en chip i dem så man kan spille Backup spil. Mvh A Backup spil ? Øh ? Laver man nu backup af sine dvd skiver ?
Dreier Besvaret August 18, 2008 Rapporter Besvaret August 18, 2008 Er det ikke bare en pæn måde at skrive kopier på ;)
MC Manden Besvaret August 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2008 Er det ikke bare en pæn måde at skrive kopier på ;) Joh... det går jeg også ud fra :D ... Og, disse kan downloades direkte til maskinen, hvis jeg har forstået det rigtigt ?
APGraph Besvaret August 18, 2008 Rapporter Besvaret August 18, 2008 Er det ikke bare en pæn måde at skrive kopier på ;) Hvem snakker om kopier.... :D
APGraph Besvaret August 18, 2008 Rapporter Besvaret August 18, 2008 Joh... det går jeg også ud fra :D ... Og' date=' disse kan downloades direkte til maskinen, hvis jeg har forstået det rigtigt ?[/quote'] jeg har hørt om en som kender en der har en fætter, som har et "lånt" spil Det blev downloaded og brændt på en DVD-R og afspillet på maskinen som havde en chip
Dreier Besvaret August 18, 2008 Rapporter Besvaret August 18, 2008 Kan kun opfordre folk med Wii at få en chip i dem så man kan spille Backup spil. Og hvordan får jeg så fat i en sådan chip OG forventes det så lige at jeg selv stopper den ind i maskinen
APGraph Besvaret August 18, 2008 Rapporter Besvaret August 18, 2008 Og hvordan får jeg så fat i en sådan chip OG forventes det så lige at jeg selv stopper den ind i maskinen http://www.google.com/search?client=safari&rls=da-dk&q=wii+chip&ie=UTF-8&oe=UTF-8 der ligger flere, nogle yder enda garanti efter isat chip. jeg ved ikke om det er noget man kan selv. jeg ville ikke begynde på det, men heller betale mig fra det jeg købte min et sted hvor man kunne købe maskinen med og uden chip. Mvh A
Gio Besvaret August 21, 2008 Rapporter Besvaret August 21, 2008 Media-Markt i Lund har Wii til 2490,- inkl. to spil i denne uge. Så det lige i deres nye reklame der kom dumpende.
GoldMan Besvaret August 26, 2008 Rapporter Besvaret August 26, 2008 Nintendo Wii: http://www.comtech.de/product_info.php?ref=5&pID=82377&seo=Nintendo-Wii-Konsole-inkl.-Wii-Sports 1800 Danske Kr. Har flere gange handlet igennem tyskland
credde Besvaret September 1, 2008 Rapporter Besvaret September 1, 2008 Jeg har kigget lidt på diverse butikkers internetbutikker men, de er alle udsolgt. Nogle der kan fortælle mig hvor man faktisk kan få fat i en konsol, og gerne til en fornuftig pris. Fik du købt en Wii Palle?
MC Manden Besvaret September 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 1, 2008 Fik du købt en Wii Palle? Næ, ikke endnu... og, lige de næste 3 uger er jeg kun meget lidt hjemme, da jeg er begyndt på mit nye job.... såh, der gå nok lige en uge eller 3
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu