cbpwr Skrevet August 20, 2008 Rapporter Skrevet August 20, 2008 Hejsa. Er naesten kommet pa plads i vores nye hus. Ma hellere fa styr pa det skattemessige. Vi star begge som husejere, og skal vel sa dele renterne 50/50, Villaen ligger i Sverige, og boliglanet er igennem Nordea i Sverige. Hvad bor jeg medbringe til skatoresund for at fa fradraget ? Hvad gor jeg med min kones del af renterne, hun har ingen indtagt i Sverige,men far for tiden foraldrepenning som hun betaler skat af, jeg skal vel ga til skatteverket og fixe det, eller sker det automatisk?
Guest jxhab Besvaret August 20, 2008 Rapporter Besvaret August 20, 2008 Hejsa. Er naesten kommet pa plads i vores nye hus. Ma hellere fa styr pa det skattemessige. Vi star begge som husejere, og skal vel sa dele renterne 50/50, Villaen ligger i Sverige, og boliglanet er igennem Nordea i Sverige. Hvad bor jeg medbringe til skatoresund for at fa fradraget ? Hvad gor jeg med min kones del af renterne, hun har ingen indtagt i Sverige,men far for tiden foraldrepenning som hun betaler skat af, jeg skal vel ga til skatteverket og fixe det, eller sker det automatisk? Du kan sagtens få fradraget i DK på svenske renter, prøv at kigge i skattetrådene herinde, Anton har skrevet om det tidligere..
cbpwr Besvaret August 21, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 21, 2008 jo tak for det. var nu mere int. at vide hvad jeg skal medbring til skatoresund jeg tror bare jeg tager alt med hvad jeg har pa laan og huset.
dabp Besvaret August 22, 2008 Rapporter Besvaret August 22, 2008 Hvad skal du hos skatøresund? Ændring af skattekort...?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu