APGraph Skrevet September 4, 2008 Rapporter Skrevet September 4, 2008 Hey Hvilken bil har den bedste køre komfort, mindst støj, rystelser, bump m.m. Ud fra personlige erfaringer. Mvh A
credde Besvaret September 4, 2008 Rapporter Besvaret September 4, 2008 Personlige erfaringer er min kammerats Audi A8 4.2 quattro - et dejligt stykke køretøj som æder motorvej og atter motorvej.
Basse Besvaret September 4, 2008 Rapporter Besvaret September 4, 2008 Mercedes s klasse, nyere model. Eller en E-klasse hvis man er til det. Bare undgå avantgarde modeller, da de så hut jeg hvisker er fabrikssænket.
Guest Trinity Besvaret September 5, 2008 Rapporter Besvaret September 5, 2008 Rolls-Royce Phantom! Indenfor mere rimelige rammer så er det uden tvivl den nyeste version af Mercedes Benz S-klassen (Specielt S600 med den silkebløde V12'er, men de mindre motormodeller er næsten lige så gode)... Den viser både Audi, BMW og alle de andre hvor skabet skal stå. Selv Bentley må bøje sig i støvet hvis du spørger mig og jeg tror jeg har kørt stort set alt der findes.
Rene Larsen Besvaret September 5, 2008 Rapporter Besvaret September 5, 2008 Rolls-Royce Phantom! Indenfor mere rimelige rammer så er det uden tvivl den nyeste version af Mercedes Benz S-klassen (Specielt S600 med den silkebløde V12'er, men de mindre motormodeller er næsten lige så gode)... Den viser både Audi, BMW og alle de andre hvor skabet skal stå. Selv Bentley må bøje sig i støvet hvis du spørger mig og jeg tror jeg har kørt stort set alt der findes. Er Maybach'en ikke mere komfortable end Mercedes S - det er trods alt jo storebroren?? Den er selvfølgelig også dyre end Mercen.
Guest Trinity Besvaret September 5, 2008 Rapporter Besvaret September 5, 2008 Maybach er en limosine ... Ikke en bil man kører selv hvis du spørger mig :-)
Guest DorteT Besvaret September 5, 2008 Rapporter Besvaret September 5, 2008 Uhh... synes godt nok at min tur til arbejdet denne morgen var ganske komfortable i en Mercedes CLS AMG 55 (hedder den vidst..:o ) .. Men OK, når man er vant til en lille 'udslukket' Polo (som jeg nu ellers også har været ganske tilfreds med), er der sikkert mange biler, som for mig vil fremstå som værende gaaaanske komfortable ;)
credde Besvaret September 5, 2008 Rapporter Besvaret September 5, 2008 Maybach er en limosine ... Ikke en bil man kører selv hvis du spørger mig :-) Det er det samme med en Rolls Royce ;)
Guest Trinity Besvaret September 5, 2008 Rapporter Besvaret September 5, 2008 Jeg har kørt mange km i en sådan. Min onkel har en.... Er slet ikke enig selvom den også egner sig til chauffør, men det går ganske fint uden også :-)
NGO Besvaret September 5, 2008 Rapporter Besvaret September 5, 2008 Hvis pris så også skal tages med som faktor, så er Hyundai Sonata et godt bud. Ekstremt god til at tøffe rundt på hullede og brolagte veje i københavn. Langt mere komfortabel end Audi eller BMW modeller i samme størrelse. (men den er en bovlam krikke på motorvejen) Ellers er der Citroen C6. Fransk kvallitet, herre dyr, men flot og nok den mest komfortable undervogn på markedet.
Guest Mogens Besvaret September 5, 2008 Rapporter Besvaret September 5, 2008 C6 Ellers er der Citroen C6. Fransk kvallitet, herre dyr, men flot og nok den mest komfortable undervogn på markedet. Se video-clippet fra Topgear på youtube (C6 som kameravogn til hestevæddeløb i England) - kanon underholdende og cementerer din "påstand", jég er enig i (har ikke tid til at finde clippet)
credde Besvaret September 5, 2008 Rapporter Besvaret September 5, 2008 Se video-clippet fra Topgear på youtube (C6 som kameravogn til hestevæddeløb i England) - kanon underholdende og cementerer din "påstand", jég er enig i (har ikke tid til at finde clippet) http://www.youtube.com/watch?v=-tdEKmnWUy4
Guest PeterK Besvaret September 6, 2008 Rapporter Besvaret September 6, 2008 Lexus 1: Min egen MB E 350 (W211) Avantgarde er superlydløs og komfortabel. ABSOLUT noget af det mest behagelige der findes, når vi taler nyere brugte biler under sek350.000 2: Sjovt at INGEN nævner Lexus, hvis nyeste modeller har det laveste støjniveau i kabinen (iflg mange anmeldelser). Ved de pt. tester med at blande oxygen med forskellige gasarter for at sænke dækstøjen 3: Eller´s vil jeg også mene S-klassen er mest lydløs........
CAC Besvaret September 6, 2008 Rapporter Besvaret September 6, 2008 Finder der mærker hvor producenterne angiver støjniveauet i kabinen? Jeg synes det generelt burde oplyses på linje med acceleration og brændstofforbrug.
Guest PeterK Besvaret September 6, 2008 Rapporter Besvaret September 6, 2008 Finder der mærker hvor producenterne angiver støjniveauet i kabinen? Jeg synes det generelt burde oplyses på linje med acceleration og brændstofforbrug. Det står mest i tests, men tror da at den del nye Fiat 500 ejere ville have sat pris på at blive "advaret" mod støjen:laugh: (Lige så fin og flot den er, lige meget LARMER/SKRAMLER den)
Fagerland Besvaret September 6, 2008 Rapporter Besvaret September 6, 2008 Personligt mener jeg en WV 1300 fra 1977 eller Citroen 2CV, de larmer ikke det store:lol: Men ellers, så hvis vi skal holde os inden for en rimelig pose penge, så en E model fra de kære tyskere en bil jeg ville gå efter.
sup3rior Besvaret September 7, 2008 Rapporter Besvaret September 7, 2008 Ellers er der Citroen C6. Fransk kvallitet, herre dyr, men flot og nok den mest komfortable undervogn på markedet. Nu siger du kvalitet... Kan det stå i samme sætning som fransk? Jeg er helt klart til S-klassen som den mest komfortable efter at have haft både den og en A8, samt prøvet en 7-serie fra BMW. Større flyder end en mercer får man bare ikke :)
MRoderick Besvaret September 7, 2008 Rapporter Besvaret September 7, 2008 2: Sjovt at INGEN nævner Lexus, hvis nyeste modeller har det laveste støjniveau i kabinen (iflg mange anmeldelser). Ved de pt. tester med at blande oxygen med forskellige gasarter for at sænke dækstøjen Har du prøvet at køre en Lexus? Jeg prøvede en af de små modeller på en tur til det nordjyske en weekend (udlejningsbil). Det var absolut ikke en komfortabel oplevelse ... alle passagerer + fører havde ondt i r.... inden vi nåede fyn. Måske er de større modeller bedre, det må man da håbe ...
Paul Besvaret September 7, 2008 Rapporter Besvaret September 7, 2008 Ellers er der Citroen C6. Fransk kvallitet, herre dyr, men flot og nok den mest komfortable undervogn på markedet. Og så skal man vel sælge den i Frankrig for at komme af med den igen? Jeg mindes ikke at have set særlig mange af dem på vejene hér.
Guest Mogens Besvaret September 7, 2008 Rapporter Besvaret September 7, 2008 Og så skal man vel sælge den i Frankrig for at komme af med den igen? Jeg mindes ikke at have set særlig mange af dem på vejene hér. Bilen koster 450.000 kr og op i Sverige. Jeg har netop været i Frankrig, hvor C6 optræder langt mere i gadebilledet. På vore breddegrader klinger det jo slet ikke at køre i Citroen i dén klasse - dér skal det jo være tysk "kvalitet" :)
Paul Besvaret September 7, 2008 Rapporter Besvaret September 7, 2008 På vore breddegrader klinger det jo slet ikke at køre i Citroen i dén klasse - dér skal det jo være tysk "kvalitet" Når vi taler brugte biler, så bliver jeg nærmest overrasket hver gang jeg herhjemme (Danmark/Sverige) ser en fransk eller italiensk bil med mere end 20 år på bagen. Det er rigtig lang tid siden jeg har set en Citroën CX, men jeg ser rigtig ofte ældre Mercedes modeller.
NGO Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 Og så skal man vel sælge den i Frankrig for at komme af med den igen? Jeg mindes ikke at have set særlig mange af dem på vejene hér. Det har måske også noget at gøre med at den vildeste version af C6 der fremstilles er en 3.0 V6 med 211hk og forhjulstræk. Nord for alperne skal bil i den prisklasse jo helst have en motor der kan give bare lidt respekt på motorvejen.
GoldMan Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 Hey Hvilken bil har den bedste køre komfort, mindst støj, rystelser, bump m.m. Ud fra personlige erfaringer. Mvh A Mercedes! Prøv en af de nye E320 CDI'er (Eller 420 CDI) - De er fandme hurtige... gearskift som smør, også får du topklasse komfort
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu