Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Der köre nogle tosser rundt heroppe på dem' date=' men det er 800-1000 cc med 130-150 hk...:):)[/quote'] Det er nok en lidt anden pris og formentlig ikke længere til B kørekort. Jeg har nemlig ikke A kortet og har ikke planer om at tage det. Men det kunne blive billig sommer pendling :D
Besvaret
Det er nok en lidt anden pris og formentlig ikke længere til B kørekort. Jeg har nemlig ikke A kortet og har ikke planer om at tage det. Men det kunne blive billig sommer pendling :D
Ja de koster lidt men de går også 180+ km/t:) og jeg mener det er til bil kort..
Besvaret

ja det kunne sikkert være sjovt trille rundt på på vejene. problemet kommer så hvis man skal lave en hurtig unvigemanøvre eller opbremsning. enten så rammer man det man vil udenom eller også ligger man på asfalten med en quad-bike over sig. dette hænger sammen med lav vægt og ringe vejgreb. enten skrider hele cyklen sidelæns eller også vælter den man kan dog være "heldig" at den følger den ønskede retning men så har man bare det broblem at man hverken er spænt fast på den eller har nogen ordentlig form for støtte og derved ryger cyklen den ene vej og en selv den modsatte. de drejer fantastisk dårligt ved højere hastigheder. nej få det lort ud på marken og giv mig en tur men på vejene nej tak som byder.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...