Lynge Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Inden vi luncher Buddha her, så syntes jeg lige man skal kigge på nedenstående, de 2 første indlæg var måske ikke så passende, med det 3. var der faktisk noget som Mohlin kunne bruge til noget, og det er jo positivt. Så stor forskel her og til den sidste katte tråd, som Gio skriver. Brian du har et hjerte indrøm det nu;) Mohlin føler med dig, ville ski også være nede hvis vi mistede en af vores hunde. Se på det sådan her.....Katten vil meget hellere dø på 1 sekund, fremfor at gå og lide af en evt sygdom i nogle år. Alternativt bare blive gammel og stiv.... Livets cyklus kan ingen gøre noget ved, så der er ingen grund til at sørge. At savne er langt mere gavnligt....For så fokuseres der på det positive i det menneske/dyr man har mistet. Ja, du har rätt, men lill-missen blev bara 1,5 år. Sakna är bättre än att sörja. Det är en bra inställning.
credde Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Buddhaens kommentar alene kunne få mig til at KEYe samtlige svenske RS6'ere jeg ser, bare i håb om jeg ramte plet. Nåh men så ved Buddha jo hvem han skal spørge, hvis han nogensinde får en misundelsesridse fra en nøgle på hans bil... Det er da ikke videre smart... Hvad er det lige Buddha har skrevet, som er så galt... 1: at han ikke har ramt noget endnu? Der er da ingen som med vilje kører en kat/hund eller whatever ned. 2: at det indebærer en risiko at bevæge sig i trafikken uanset om man er trafik-dresseret eller ej. Det er da kendt viden, ligegyldigt om man, er kat, hund, menneske.
Guest jxhab Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Nåh men så ved Buddha jo hvem han skal spørge, hvis han nogensinde får en misundelsesridse fra en nøgle på hans bil... Det er da ikke videre smart... Hvad er det lige Buddha har skrevet, som er så galt... 1: at han ikke har ramt noget endnu? Der er da ingen som med vilje kører en kat/hund eller whatever ned. 2: at det indebærer en risiko at bevæge sig i trafikken uanset om man er trafik-dresseret eller ej. Det er da kendt viden, ligegyldigt om man, er kat, hund, menneske. Normalt så har jeg heller ikke nogen problemer med at diskutere med Buddha hvis jeg synes det er nogle tomhjernede ting han skriver - men jeg er helt enig med dig .. plus at det han faktisk skriver, giver rigtig god mening (det med at savne fremfor at sørge) ... jeg tror også som du og lynge er inde på, man skal altså heller ikke lynche personer bare for at lynche dem - fair nok jeg er ikke altid enig med Buddha, men når manden rent faktisk skriver noget med substans i, så bør man forholde sig til det fremfor at pege på tidligere indlæg ..
Lynge Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Ja det er faktisk præcis også det der er min tanke. Jeg er ved gud langtfra enig med Brian om mange tinge, men fair skal være fair. Og her er der ikke rigtig noget at komme efter. Men det er jo også klart at Brian ligger lidt som han har redt, jogger man folk en hel del over tæerne, ja så skal man nok ikke regne med at tvivlen kommer en til gode. Normalt så har jeg heller ikke nogen problemer med at diskutere med Buddha hvis jeg synes det er nogle tomhjernede ting han skriver - men jeg er helt enig med dig .. plus at det han faktisk skriver' date=' giver rigtig god mening (det med at savne fremfor at sørge) ... jeg tror også som du og lynge er inde på, man skal altså heller ikke lynche personer bare for at lynche dem - fair nok jeg er ikke altid enig med Buddha, men når manden rent faktisk skriver noget med substans i, så bør man forholde sig til det fremfor at pege på tidligere indlæg ..[/quote']
ulmus Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Men HVORFOR kommenterer Brian overhovedet indlægget i første omgang. Mohlin har mistet en kat og vælger at fortælle det herinde, sikkert fordi hun bare trænger til lidt luft og måske lidt omsorg. Men straks falder Brian og Michael K over hende, istedet for at holde sig ude af tråden. Men det er måske i virkeligheder, det der er problemet? At de mener, at de skal kommentere alt. Mohlin - jeg er bestemt ikke kattemenneske, men jeg kan godt forstå din sorg.
Guest jxhab Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Men HVORFOR kommenterer Brian overhovedet indlægget i første omgang. Mohlin har mistet en kat og vælger at fortælle det herinde, sikkert fordi hun bare trænger til lidt luft og måske lidt omsorg. Men straks falder Brian og Michael K over hende, istedet for at holde sig ude af tråden. Men det er måske i virkeligheder, det der er problemet? At de mener, at de skal kommentere alt. Mohlin - jeg er bestemt ikke kattemenneske, men jeg kan godt forstå din sorg. Ah ja men det er jo en anden snak, der er jo mange mennesker som har et behov for at kommentere alt - incl. dig selv og mig og alle mulige andre, på trods af man måske ikke har noget at biddrage med .. Det er jo en af fordelene og ulemperne ved at være en del af et debatforum.. Når man lægger noget ud på et forum, må man forvente kommentarer .. relevante som irrelevante...
michael k Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Æhh....er det ikke lidt rigeligt med hakker i skæftet!? Men du kører måske 18 timer i døgnet på de svenske veje? har i den nye bil kört 6500mil på bare 5 måneder og bor ikke inde i byen men derimod på landet og körer mest på landeveje og skovveje .. og körer igennem et naturreservat flere gange om dagen så...
michael k Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Synes du ligefrem' date=' det er noget at prale med??[/quote'] hvordan kan det väre at så snart man siger sådanne ting så får forskruede hjerner som din det straks til at man praler??
michael k Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Buddha og Michael K ... Hvad fa'en går der igennem jeres hoveder? Buddhaens kommentar alene kunne få mig til at KEYe samtlige svenske RS6'ere jeg ser, bare i håb om jeg ramte plet. Pigen/Damen skriver fordi hun har mistet et kæledyr, ikke fordi en mindre detalje går hende på! Situationsfornemmelse eftersøges! @ Buddha: Havde jeg været mod her havde det fa'me været dråben. Et er dumsmarte kommentarer, noget andet er, til tider, brugbar viden i bil kategorien, men de kommentarer er sku ikke et følende menneske værdigt! Det kan godt være I begge tænkte det var lidt sjovt, men det er kommentarer der inviterer til et livslangt abonemment på skridtprygl. et forum er til for kommentarer af alle slags .. og jeg ser ingen steder i reglerne for dette forum at jeg har brudt dem.. er man ikke beredt på at höre og se ting man ikke kan lide skal man nok kontakte sin isp og få lukket sin internetforbindelse for DADAAAA den slags sker på internettet ... at du så straks sidder og vil begå ulovligheder og truer med at ödelägge andre folks ejendom.. det er nok mere i strid med reglerne på dette forum.. og hvordan kan du klage over dumme kommentarer når du selv i din egen kommentar er snotdum at höre på?
michael k Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Men HVORFOR kommenterer Brian overhovedet indlægget i første omgang. Mohlin har mistet en kat og vælger at fortælle det herinde, sikkert fordi hun bare trænger til lidt luft og måske lidt omsorg. Men straks falder Brian og Michael K over hende, istedet for at holde sig ude af tråden. Men det er måske i virkeligheder, det der er problemet? At de mener, at de skal kommentere alt. Mohlin - jeg er bestemt ikke kattemenneske, men jeg kan godt forstå din sorg. er du osse typen der sidder på youtube og whiner over at folk kritiserer andre folks videoer?? fat dog for fanden at disse medier/fora bla. er til for at man kan komme med kommentarer på andre folks indläg osv .. hvorfor er det kun dem der er positive og enige og rygklappende der må komme med kommentarer? hvad fanden er det for et nazisyndrom? jeg skrev jo på intet tidspunkt at jeg var glad for at den kat var död eller noget i den stil .. jeg skrev bare at det var surt men det er hvad man må forvente hvis man lader sin kat rende frit.. nöjagtig som jeg måtte forvente hvis jeg lod min hund rende rundt på vejene .. sådan er livet sguda.. selv mennesker dör når de er for dumme og går i vejen for bilerne og så skrev jeg udfra egen erfaring at de er pisse selvmorderiske .. hvis de ting gör mohlin mere trist så beklager jeg og med det sagt så bör mohlin nok opsige sit internetabbonnement for hvis hun/han er så fölsom vil internettet da ende med at tage livet af personen ... hvis det jeg har skrevet er i strid med forummets regler så er en admin eller andre velkommen til at sige dette til mig men er det ikke.. så stop det piveri bare fordi i ikke er enige med mig har i ikke mere ret til at komme med jeres mening det er det samme som de hyklere der "hader" racister .. hvorfor hade og svine nogen til fordi de hader nogen? så er man jo ikke bedre end dem... Ah ja men det er jo en anden snak' date=' der er jo mange mennesker som har et behov for at kommentere alt - incl. dig selv og mig og alle mulige andre, på trods af man måske ikke har noget at biddrage med .. Det er jo en af fordelene og ulemperne ved at være en del af et debatforum.. Når man lægger noget ud på et forum, må man forvente kommentarer .. relevante som irrelevante...[/quote'] PRÄCIS!! at man får kommentarer på sine indläg som er af en karakter men ikke kan lide er lige så sikkert som at levende väsener der leger på vejen blandt biler er i farezonen for at ende som roadkill jeg har ingen problemer .. katte laver heldigvis ikke kämpe buler i kofangeren så jeg klarer mig .. derimod kunne du nok ha brug for at snakke med en proffesionel for det lader til du har en del problemer selv .. det eneste jeg skrev var at det var surt men at det sker og straks begynder du med "hvilke andre problemer har du" BAH .. hvis du blir ked af det så bör du nok ikke pröve at träkke din sorg ned over hovedet på andre via fora på nettet ... havde du forventet at vi alle skulle sidde og tude i et minuts stilhed? hvis du blir så ked af det over det jeg skrev hvordan kan du så overhovedet skrive din sörgerlige oplevelse på nettet så er du jo selv skyldig i at pröve at få gjort andre kede af det og måske endda gi folk der har kört dyr over dårlig samvittighed? har du måske prövet at se det fra bilistens synspunkt? at dit dyr DU lader rende frit skader bilisternes biler?? nej vel ?
Vicksen Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Michael for pokker!!!! Du har selv hund, og med mindre du er iskold, vil du nok også føle sorg den dag den går bort - af den ene eller anden grund. Kodeordet er empati! Er du ikke i besiddelse af dette, bør du nok lade være med, at ytre din mening i en tråd som denne. Mohlin er ked af, at have mistet et 'familie medlem', hav dog respekt for dette. Din kommentar om, at dette er internettet, gør ikke dine kommentarer mere intelligente, det viser blot, at du måske burde se lidt længere end din egen næse og måske undlade at strø salt i en vidt åbent sår og søge et fora for 'katte-hadere' (du ville nok være et velkommen medlem).
michael k Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Michael for pokker!!!! Du har selv hund, og med mindre du er iskold, vil du nok også føle sorg den dag den går bort - af den ene eller anden grund. Kodeordet er empati! Er du ikke i besiddelse af dette, bør du nok lade være med, at ytre din mening i en tråd som denne. Mohlin er ked af, at have mistet et 'familie medlem', hav dog respekt for dette. Din kommentar om, at dette er internettet, gør ikke dine kommentarer mere intelligente, det viser blot, at du måske burde se lidt længere end din egen næse og måske undlade at strø salt i en vidt åbent sår og søge et fora for 'katte-hadere' (du ville nok være et velkommen medlem). og hvor i mit förste indläg skrev jeg at jeg hadede katte eller var glad for hendes kat var död???? jeg skrev at det er hvad der sker og ja jeg ville blive ked af at min hund blev kört ned og af samme grund lader jeg ham ikke lege på vejene hvilket ville väre förste tegn på at jeg var ligeglad med ham .. det var ikke mig der begyndte at snakke om at begå ulovligheder mod andre og svine folk til ... det var den sorgfyldte katteejer og en anden bruger .. kommentarer som "vilke problemer har du ellers" og at man vil ödelägge folks biler ja det kan jeg godt se det er virkeligt empatisk ... når folk begynder på den slags pis når man siger sin mening på en normal måde, i et dertil indrettet forum så vil jeg fandme skide på deres fölelser og så siger jeg lige hvad der passer mig nöjagtig som mohlin selv gjorde med hendes "hvilke andre problemer har du" jeg havde på det tidspunkt ikke svinet hende og hendes kat til jeg havde blot påpeget fakta... endda ikke på en spesielt usympatisk måde .. skrev som sagt bara at det er hvad der sker og at katter er ekstremt dumme når de färdes på vejene de flytter sig jo ikke som andre dyr.. for at slå det fast hader jeg ikke katte men er ret ligeglad med dem og gör ikke synderligt meget for att undgå dem hvis de löber ud foran mig sjovt nok må majoriteten väre enige i dk for der står i loven at du ikke må bremse hårdt op for noget mindre end en mellemstor hund!!
Vicksen Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Michael, jeg er ikke ude efter, at du skal ændre din holdning til katte. Blot at udvise en smule empati. Det kræver egentlig ikke det lange indlæg du har skrevet:D Du har helt ret i, at der står i den danske færdselslov, at man ikke må forsøge at undvige dyr der er mindre end en hund (her tænkes ikke gravhund). Det er på den anden side ikke strafbart, at vise sympati med folk der har det skidt. Jeg er ikke ude på, at pege fingre af dig, jeg har bare svært ved, at forstå den vrede du udstråler i dine indlæg, når dette er en tråd hvor sympatien måske burde skinne igennem. Jeg er helt med på, at du ikke bryder dig om katte, det er sgu fair nok. Men at ytre denne mening i præcis denne tråd ser jeg ingen grund til. My 5 cents - over and out.
michael k Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Michael, jeg er ikke ude efter, at du skal ændre din holdning til katte. Blot at udvise en smule empati. Det kræver egentlig ikke det lange indlæg du har skrevet:D Du har helt ret i, at der står i den danske færdselslov, at man ikke må forsøge at undvige dyr der er mindre end en hund (her tænkes ikke gravhund). Det er på den anden side ikke strafbart, at vise sympati med folk der har det skidt. Jeg er ikke ude på, at pege fingre af dig, jeg har bare svært ved, at forstå den vrede du udstråler i dine indlæg, når dette er en tråd hvor sympatien måske burde skinne igennem. Jeg er helt med på, at du ikke bryder dig om katte, det er sgu fair nok. Men at ytre denne mening i præcis denne tråd ser jeg ingen grund til. My 5 cents - over and out. jeg udstrålede ingen vrede för folk begyndte at svine mig til og komme med truende indläg fordi jeg sagde at den slags sker... er det vredt at skrive at det er hvad der sker? hvis man opfatter det som vredt eller kattehadsk så bör man söge psykolog... eller måske bare opsöge sin gamle dansklärer for så er der tydeligtvis noget man har misset ved det danske sprog og dansk grammatik.. men klart jeg bliver vred når tåber så begynder på den slags pis jeg nävnte för og så siger jeg lige hvad jeg vil for det gör de jo tydeligtvis til mig!!
Homer Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Jeg hader katte - skal jeg så til psykolog??
michael k Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Jeg hader katte - skal jeg så til psykolog?? nej bare hvis du opfattede mit förste indläg som kattehadsk eller vredt :)
Vicksen Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 jeg udstrålede ingen vrede för folk begyndte at svine mig til og komme med truende indläg fordi jeg sagde at den slags sker... er det vredt at skrive at det er hvad der sker? hvis man opfatter det som vredt eller kattehadsk så bör man söge psykolog... eller måske bare opsöge sin gamle dansklärer for så er der tydeligtvis noget man har misset ved det danske sprog og dansk grammatik.. men klart jeg bliver vred når tåber så begynder på den slags pis jeg nävnte för og så siger jeg lige hvad jeg vil for det gör de jo tydeligtvis til mig!! At spørge til din alder og proffesion, hører ikke denne tråd til. Jeg vil derimod spørge dig, Michael, hvad forventer du af respons på dine indlæg, hvis ikke en smule modstand mod din manglende empati??? At bede fok om, at søge grammatisk hjælp, er nok ikke en god idé når dit tasatur mangler funktionen 'komma sætning' Jeg er oprigtigt interesseret ;)
michael k Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 At spørge til din alder og proffesion, hører ikke denne tråd til. Jeg vil derimod spørge dig, Michael, hvad forventer du af respons på dine indlæg, hvis ikke en smule modstand mod din manglende empati??? At bede fok om, at søge grammatisk hjælp, er nok ikke en god idé når dit tasatur mangler funktionen 'komma sætning' Jeg er oprigtigt interesseret ;) först af alt så er det nok ikke en god ide at påpege dovenskab i form af manglende kommaer når man ikke engang kan stave hvilket er langt vigtigere i grammatikkens verden end kommaer!! :) og for at svare på dit spörgsmål.. hvor står der i forummets regler at jeg skal väre empatisk i mine indläg? udover det synes jeg ikke selv at det ikke var empatisk at skrive hvad jeg gjorde .. hvor tit har feks. samtlige foräldre herinde ikke brugt sätningen "op igen det er hvad der sker" eller bare "det er hvad der sker" når deres börn er feks. faldet og har slået sig eller har ödelagt et stykke legetöj et stykke legetöj kan betyde mere for et barn end en kat kan.. er det så osse i strid med din empatiske sans? jeg gav hende ret i at det var surt at miste et käledyr men at det er hvad man må forvente når ens kat render ude.. af samme grund får min hund og mine fremtidige börn ikke lov til at rende rundt på vejene omkring mit hus... for guess what!! DET ER HVAD DER SKER!! hvis man lader sine dyr eller börn lege på vejen hvorfor fanden er det ikke empatisk? kunne forstå at du mener det ikke er empatisk hvis jeg havde sagt "HAHAHAH så kan du fandme läre at holde din skodkat indenfor så den ikke skader folks biler" men det gjorde jeg ikke ydermere har jeg vel samme ret til at komme med et ikke empatisk udsagn som dem der kom med det mod mig pga mit udsagn? eller? gälder det ikke den lille kerne af rygklappende individer herinde der kender hinanden og holder sammen? er det kun folk som er udenfor indercirklen der ikke må sige hvad de mener?
Vicksen Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 först af alt så er det nok ikke en god ide at påpege dovenskab i form af manglende kommaer når man ikke engang kan stave hvilket er langt vigtigere i grammatikkens verden end kommaer!! :) og for at svare på dit spörgsmål.. hvor står der i forummets regler at jeg skal väre empatisk i mine indläg? udover det synes jeg ikke selv at det ikke var empatisk at skrive hvad jeg gjorde .. hvor tit har feks. samtlige foräldre herinde ikke brugt sätningen "op igen det er hvad der sker" eller bare "det er hvad der sker" når deres börn er feks. faldet og har slået sig eller har ödelagt et stykke legetöj et stykke legetöj kan betyde mere for et barn end en kat kan.. er det så osse i strid med din empatiske sans? jeg gav hende ret i at det var surt at miste et käledyr men at det er hvad man må forvente når ens kat render ude.. af samme grund får min hund og mine fremtidige börn ikke lov til at rende rundt på vejene omkring mit hus... for guess what!! DET ER HVAD DER SKER!! hvis man lader sine dyr eller börn lege på vejen hvorfor fanden er det ikke empatisk? kunne forstå at du mener det ikke er empatisk hvis jeg havde sagt "HAHAHAH så kan du fandme läre at holde din skodkat indenfor så den ikke skader folks biler" men det gjorde jeg ikke ydermere har jeg vel samme ret til at komme med et ikke empatisk udsagn som dem der kom med det mod mig pga mit udsagn? eller? gälder det ikke den lille kerne af rygklappende individer herinde der kender hinanden og holder sammen? er det kun folk som er udenfor indercirklen der ikke må sige hvad de mener? Hold da op en vred mand der sider dér bag tastaturet. Var det alt du kunne samle? Beklager mine 'slå-fejl', har du det bedre nu? Godnat sov godt og trygt......
michael k Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Hold da op en vred mand der sider dér bag tastaturet. Var det alt du kunne samle? Beklager mine 'slå-fejl', har du det bedre nu? Godnat sov godt og trygt...... haha så nu er jeg vred igen ... tror mange af jer herinde er lidt for fölsomme til at bruge internettet .. alene det at man tager ting skrevet på et forum så seriöst at man udfra den her type indläg kalder folk for vrede og hadske ..... enten er det mangel på intelligens eller også er det mangel på indhold i sit liv..
Vicksen Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Har på intet tidspunkt nævnt reglerne i dette forum. Jeg er sikker på, at der er folk der skrider ind, om nødvendigt!
michael k Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Har på intet tidspunkt nævnt reglerne i dette forum. Jeg er sikker på, at der er folk der skrider ind, om nødvendigt! lige min pointe !!
Vicksen Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Har du stadig ikke kommaer på tastaturet???? Ok, nu laver jeg bare pis...:p Kan ikke helt følge dig Michael, men det er jo sådan verden er: Vi skal ikke nødvendigvis være enige, bare freden er med os (og katttene) Jeg slutter hér, sov godt :)
michael k Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Har du stadig ikke kommaer på tastaturet???? Ok, nu laver jeg bare pis...:p Kan ikke helt følge dig Michael, men det er jo sådan verden er: Vi skal ikke nødvendigvis være enige, bare freden er med os (og katttene) Jeg slutter hér, sov godt :) har du stadig ikke lärt at stave? jeg gider ikke sätte kommaer .. kan man ikke fatte hvad jeg skriver uden kommaer så har man väret for länge på denne side af sundet.. nej heldigvis er vi ikke alle enige og ens det ville da väre for sörgerligt
Vicksen Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 kattene Hvis det er slå fejl du går efter er jeg et nemt offer. Ting går hurtigt hér :p Hvis du har lyst, kan vi lege 'komma-legen', du har tydeligvis ikke meget andet at tage dig til
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu