Jump to content

Recommended Posts

• Svar 92
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Besvaret
For andre kan snildt skrive nedladende om mig, men du svarer bare afvisende på mails osv.....For det rager dig en fjer, sålænge det er mig det går udover. Men når jeg linker til en syside, er du der som en raket med advarsler om tilsvining af andre medlemmer...... Gud fader bevares.....:rolleye:
Selv bevares, Brian. Du har fået masser af chancer tidligere. Linket til kvinde-websitet var såmænd bare dråben. Jeg er TRÆT af din arrogance og tilsvininger på PM's. Jeg er TRÆT af dine intetsigende beskeder, der ofte drejer tråde OT. Jeg er TRÆT af at skulle forsvare mine handlinger overfor dig, fordi du straks farer i flint ved en PM fra mig. Sjovt nok, så er du langtfra sådan IRL. Ja, man bemærker dig, og du har dine meninger. Men det eskalerer sgu' da aldrig udi noget som herinde. Når dét så er sagt, så er det jo også snart en del år siden jeg har mødt dig - og der kan jo være sket meget. Men i min verden, så er cyberspace og real life to meget forskellige ting...og jeg forstår ikke online-Brian's attitude. Men ét ved jeg: Jeg er TRÆT af den! Jeg er åbenbart for flink en moderator! :eek::cool:
Besvaret
Enig. Jeg gætter på at Buddha / Supermule har et opmærksomhedsbehov som han desværre ikke kan få dækket på positiv vis, derfor prøver han hele tiden at gøre sig negativt bemærket. Som dreng var han helt sikkert den ubehagelige og irriterende dreng i klassen, der konstant skulle ødelægge alt for alle andre. Sorry den hårde analyse af personen, buddha, men jeg føler virkelig ikke at Buddha bidrager med noget positivt - eller der er i hvert fald meget langt imellem. :(
Og du må så have været bøllen der render og mobbede siden du har behov for tale nedladende om folk...? Det var da en underlig konklusion at drage :rolleye: Og forresten Gio, smid lige Lasse i en time-out for nedladende snak :laugh:
Besvaret
Og det er skam ikke demokrati vi efterlyser' date=' men ens regler for alle ;)[/quote'] Tja... Men hvorfor egentlig det? Sådan er det da ikke engang ude i den virkelige verden - udover i nogen grad ved domstolene - måske...
Besvaret
Og for i øvrigt har du i ovenstående kaldt Brian en løgner - så ved vi jo hvad for øjne der bliver anvendt når du læser noget fra hans side af...
Ikke overraskende at du konkluderer sådan.
Du er nem at gøre mopset ;)
Nej - det er jeg faktisk ikke. Så kender du mig meget dårligt. Igen vejer du ikke alle fakta omkring Brian og jeg. Men det forventer jeg heller ikke, længere.
Besvaret
Tja... Men hvorfor egentlig det? Sådan er det da ikke engang ude i den virkelige verden - udover i nogen grad ved domstolene - måske...
Nja, det er det vel - vi får vel allesammen ballade såfremt vi laver noget vi ikke må :)
Besvaret
Jeg fangede ikke meningen med den sidste linje så :)
Okay, med det mente jeg helt konkret - og det er min helt personlige opfattelse og skal ikke tages som udtryk som "hetz mod befolkningsgruppe" eller håndfast statistik - at andelen af diverse stikpiller i retning af moderator og andre mere eller mindre godmodige drillerier mod enkeltpersoner er større fra Buddhas profil end andre herinde.
Besvaret
Nja' date=' det er det vel - vi får vel allesammen ballade såfremt vi laver noget vi ikke må :)[/quote'] Tro mig, i den virkelige verden er reglerne ikke ens for alle. Det er de virkelig ikke. Se dig omkring derude og du vil opdage det.
Besvaret
Hvad skal jeg så konkludere ud fra din ordvalg om at jeg skal håbe han fortæller mig den rigtige version?
At jeg må bruge et ord som "naiv", hvis du har læst alle Brians/Supermules/Buddha etc. indlæg, samt PM's imellem ham og jeg - og du stadig mener Brian bliver uretfærdigt behandlet.
Besvaret
Nej - det er jeg faktisk ikke. Så kender du mig meget dårligt. Igen vejer du ikke alle fakta omkring Brian og jeg. Men det forventer jeg heller ikke, længere.
Teksten om at du blev hurtigt mopset var for at sætte tingene lidt på spidsen og demonstrere at det er muligt at læse både gode og dårlige ting i et indlæg afhængig af brillerne der kigger. Åbenbart anvendes de dårlige af slagsen når Brian laver indlæg... Og du har ganske ret, jeg kender dig meget dårligt vi har trods alt kun talt sammen et par gange :)
Besvaret

Nu er du da nedladende.................. Hvorfor er Anders naiv, såfremt han har læst alle de mails??? Fordi han ikke konkluderer det samme som dig, er det så ensbetydende med at han er naiv?? Tsk tsk Jesper......

At jeg må bruge et ord som "naiv"' date=' hvis du har læst alle Brians/Supermules/Buddha etc. indlæg, samt PM's imellem ham og jeg - og du stadig mener Brian bliver uretfærdigt behandlet.[/quote']
Besvaret
At jeg må bruge et ord som "naiv"' date=' hvis du har læst alle Brians/Supermules/Buddha etc. indlæg, samt PM's imellem ham og jeg - og du stadig mener Brian bliver uretfærdigt behandlet.[/quote'] Nu kan jeg desværre ikke dy mig for lidt OT: Ordet naiv kommer af det latinske navitus, der betyder medfødt, naturlig eller oprindelig Jeg kan desværre ikke se det anvendelige af det ord i denne sammenhæng ;)
Besvaret
At jeg må bruge et ord som "naiv"' date=' hvis du har læst alle Brians/Supermules/Buddha etc. indlæg, samt PM's imellem ham og jeg - og du stadig mener Brian bliver uretfærdigt behandlet.[/quote'] Jesper, en tur over i hjørnet sammen med Lasse for at være nedladende :lol:
Besvaret
Nu kan jeg desværre ikke dy mig for lidt OT: Ordet naiv kommer af det latinske navitus, der betyder medfødt, naturlig eller oprindelig Jeg kan desværre ikke se det anvendelige af det ord i denne sammenhæng ;)
ah .. det er nu altså ikke helt rigtig - men det var alligevel ret sjovt: -- Der blev fundet 1 post i Den Danske Netordbog: ? Den Danske Netordbog er udarbejdet af Center for Leksikografi naiv adjektiv <-t, -e> Åbn alt Betydning og brug som tror på alt, hvad de bliver fortalt uden at tage kritisk stilling til det Synonymer barnlig blåøjet enfoldig godtroende lige kommet ind med firetoget troskyldig uerfaren umiddelbar uskyldig Orddannelser naivitet --
Besvaret
Okay' date=' med det mente jeg helt konkret - og det er min helt personlige opfattelse og skal ikke tages som udtryk som "hetz mod befolkningsgruppe" eller håndfast statistik - at andelen af diverse stikpiller i retning af moderator og andre mere eller mindre godmodige drillerier mod enkeltpersoner er større fra Buddhas profil end andre herinde.[/quote'] Humoristisk sans er også en god egenskab som ikke alle er forundt - og for satan hvor ville debatten være tør hvis der ikke kom lidt humoristiske indspark fra tid til anden :)
Besvaret
Tro mig' date=' i den virkelige verden er reglerne ikke ens for alle. Det er de virkelig ikke. Se dig omkring derude og du vil opdage det.[/quote'] Nej ikke når man er på god fod med de rigtige mennesker ;)
Besvaret
ah .. det er nu altså ikke helt rigtig - men det var alligevel ret sjovt: -- Der blev fundet 1 post i Den Danske Netordbog: ? Den Danske Netordbog er udarbejdet af Center for Leksikografi naiv adjektiv <-t, -e> Åbn alt Betydning og brug som tror på alt, hvad de bliver fortalt uden at tage kritisk stilling til det Synonymer barnlig blåøjet enfoldig godtroende lige kommet ind med firetoget troskyldig uerfaren umiddelbar uskyldig Orddannelser naivitet --
Jeg ved det, men jeg kunne simpelthen ikke dy mig for lidt ballade :)
Besvaret
Nej ikke når man er på god fod med de rigtige mennesker ;)
Personligt kan jeg godt lide lidt anarki .. men jeg ved også at jeg lever på "lånt" tid i den forstand at Gio eller Steen til en hver tid kan kaste mig ud som de behager det og det må man jo bare forholde sig til .. Skulle man konkludere lidt på hele denne her tråd, jo så kan Buddha måske godt have en pointe i at han føler sig lidt mere ramt end andre og på den anden side så har Gio måske Buddha mere på "radaren" fordi han er træt af ham eller et eller andet ..
Besvaret
Kan i ikke trække en streg i sandet og begynde forfra. For satan' date=' det er jo mandag aften (måske derfor :laugh:).[/quote'] Fra denne "lejr", ingen protester :) Og det bliver så sidste ord fra mig denne mandag aften da sengen nu kalder næsten lige så højt som damen :laugh:
Besvaret
Humoristisk sans er også en god egenskab som ikke alle er forundt - og for satan hvor ville debatten være tør hvis der ikke kom lidt humoristiske indspark fra tid til anden :)
Ja dét har du så til gengæld fuldstændig ret i!!! :th2:
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...