swoop Skrevet October 12, 2008 Rapporter Skrevet October 12, 2008 Hej folkens Jeg boede i Malmö 2001 til 2006, siden da har jeg boet forskellige steder i Danmark. Situationen er nu den, at jeg kraftig overvejer at flytte tilbage til Malmö :-) Nu til spørgsmålet, da jeg ikke har fulgt så meget med her på debatten og i de enkelte områder - er der nogen som kan fortælle om der er sket ændringer på skatteområdet, boligmarkedet (altså udover priserne op og ned) osv. På forhånd tak. - Allan
SanneJ Besvaret October 12, 2008 Rapporter Besvaret October 12, 2008 Du vil ikke kunne genkende området ved Svågertorp/Hyllie og Bunkeflostrand... Og så er der vist noget med at alle nu skal betale fastighetsskat (altså hvis man er husejer) -også dem der arbejder i udlandet, men det er vist max 6000,-
Gio Besvaret October 12, 2008 Rapporter Besvaret October 12, 2008 Allan, for dælen... Skal du over og have TT igen!? Boligmarkedet er ihvertfald gunstigt for tiden...for køber! Malmö oplever de største svingninger på ejendomsmarkedet. Men der er jo også andre steder at bo, end lige i Malmö. En del har jo taget springet, og er flyttet ud i periferien. Men...du må jo igang med søgefunktionen o.l., eller smide dine presserende spørgsmål i hovedet på os.
Homer Besvaret October 12, 2008 Rapporter Besvaret October 12, 2008 ...og Supermule er "forsvundet"....
sup3rior Besvaret October 12, 2008 Rapporter Besvaret October 12, 2008 ...og Supermule er "forsvundet".... Udelukket af de højere magter må være mere rigtigt ;)
larscph Besvaret October 12, 2008 Rapporter Besvaret October 12, 2008 Whatever you do... DON'T MENTION THE WAR
skallstorp Besvaret October 12, 2008 Rapporter Besvaret October 12, 2008 Er han det ? Hvor er han blevet af ? Jeg har vist sovet i timen ...og Supermule er "forsvundet"....
sten_ravn Besvaret October 12, 2008 Rapporter Besvaret October 12, 2008 Syntes nu priserne har holdt sig ok i ro, faktisk er de steget lidt der hvor jeg bor i Lindeborg hvor jeg flyttede ind i maj 2007. Men skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på alle steder, men tror ikke det er så voldsomt som faldet i kbh. :)
GoldMan Besvaret October 13, 2008 Rapporter Besvaret October 13, 2008 Jeg vil blot sige at du skulle have haft købt et par lejligheder i Malmö 2001 også solgt dem i 2007 (Vinteren)
Guest Mogens Besvaret October 13, 2008 Rapporter Besvaret October 13, 2008 Whatever you do... DON'T MENTION THE WAR Lovely
credde Besvaret October 13, 2008 Rapporter Besvaret October 13, 2008 Whatever you do... DON'T MENTION THE WAR Good ol' Fawlty. Hele den serie er verdensklasse. Tak for et godt grin mandag morgen, Lars.
swoop Besvaret October 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 13, 2008 Mange tak for svarene - det lyder jo til det ikke er så farligt igen ;-)
Gio Besvaret October 13, 2008 Rapporter Besvaret October 13, 2008 Mange tak for svarene - det lyder jo til det ikke er så farligt igen ;-)Du kender jo The Copenhagen M Hood :th2:
swoop Besvaret October 22, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 22, 2008 Ved ikke lige hvordan Facebook og SAS lige præcis har opdaget jeg er på vej til Sverige. 1/10 af logon til Facebook vises på svensk 1/3 af logon til sas.dk vises på svensk
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu