Jump to content

Recommended Posts

• Svar 327
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Husk og betal de 200 kr så de ikke bliver sure på os:)
I samme åndedrag vil jeg godt lige vide om det papir vi fik sidst. er det noget vi skal underskrive eller hur?? Og de 200 skal de betales kontant eller på noget konto
Besvaret
Ferielukket. baahh.. :) :D
Ja surt, specielt når jeg skal spille min første kamp i 7 år i morgen, er total under tippet så jeg kan jo ikke andet end overraske :) Men er klar tirsdag :)
Besvaret
Vi skal nok ud og spise på Vendel så kommer nok ikke tirsdag' date=' hvis vi altså kan få bord[/quote'] hvad er vendel? Er det et godt sted.. Nå men nu er det helt sikkert jeg ikke kommer da vi først har WRAP kl 20.00 desværre. God Kamp
Besvaret
Ja' date=' jeg regner med at dukke op :-) Skal lige se med jobbet dog, har en del overarbejde for tiden. Men tror godt jeg kan vinkle den til kl. 18.30 i morgen.[/quote'] Jeg blir sq nød til at melde pas idag, når ikke hjem før senere idag :( Der er alt for mange løse tråde, til jeg kan smutte fra kontoret i tid idag.
Besvaret
Jeg blir sq nød til at melde pas idag, når ikke hjem før senere idag :( Der er alt for mange løse tråde, til jeg kan smutte fra kontoret i tid idag.
No problemo. Passer mig faktisk okay. Tager selv en lang dag på kontoret.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...