Jump to content

Recommended Posts

• Svar 327
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
:laugh: jow jow' date=' men det er jo vel ikke så sjovt for dig, at du skal holde igen, hvis jeg skal have et ben til jorden. :)[/quote'] Der er da ikke noget som at styre en mand rundt i manegen :laugh:
Besvaret

Da jeg ankom i gaar aftes kl. 18.36 var doeren oppe paa 1. salen laast. En mand havde set mig gaa op ad trappen og kom op med en noegle, som han betroede mig og sagde, at der fremover normalt ville vaere laast, naar de forlod rummet kl. 18.30. Saa nu har vi altsaa vores helt egen noegle. :th2: Spoergsmaalet er saa bare, hvem af os der skal rende rundt med noeglen til daglig. Det er jo saadan lidt uregelmaessigt for alles vedkommende, om man dukker op eller ej.

Besvaret
Da jeg ankom i gaar aftes kl. 18.36 var doeren oppe paa 1. salen laast. En mand havde set mig gaa op ad trappen og kom op med en noegle' date=' som han betroede mig og sagde, at der fremover normalt ville vaere laast, naar de forlod rummet kl. 18.30.
Dumt. hehe :laugh: men lækkert på samme tid
Besvaret
alternativt kúnne den jo ligge hos mig eller anders' date=' da v bor tætteste på. Hvis man så ved vi ik kan så kan nøglen jo let hentes der ???[/quote'] nok ikke nogen dum ide...
Besvaret

fik lige denne mail :) Hej Miriam! Pingisklubben har klubbmästerskap lördagen 25 april i träningslokalen. Jag hoppas att ni vill vara med och spela. Ni spelar i klassen ” Motionär”. Klassen börjar vid 12.30 tiden (återkommer med mer exakt tid) Anmälan gör ni till mig senast onsdagen den 22 april. Hälsningar Anders Tillgren Limhamns Bordtennisklubb

Besvaret
fik lige denne mail :) Hej Miriam! Pingisklubben har klubbmästerskap lördagen 25 april i träningslokalen. Jag hoppas att ni vill vara med och spela. Ni spelar i klassen ” Motionär”. Klassen börjar vid 12.30 tiden (återkommer med mer exakt tid) Anmälan gör ni till mig senast onsdagen den 22 april. Hälsningar Anders Tillgren Limhamns Bordtennisklubb
Det kunne da være sjovt nok - skal vist lige spille mod Miriam og Anders, om man kan slå de 2. Så har man sikkert en ok chance hehe

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...