Don A Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 Undskyld jeg blander mig - men har i ikke lige fået en nøgle!? Hvad laver du i denne tråd :D Måske GIO kommer :)
Gio Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 Hvad laver du i denne tråd :D Måske GIO kommer :)Jeg er MOD - jeg læser alt...men jeg skal dælme ikke spille bordtennis :D
jacobe Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 Som jeg har forstået det, har vi fået en nøgle til bordtennissalen... men ikke en hovednøgle... eller?
dannemare Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 Undskyld jeg blander mig - men har i ikke lige fået en nøgle!? Jo, men det er kun til døren oppe på 1. sal ind til selve bordtennis-området. ;) Hoveddøren kræver en god solid skulder eller et brækjern, hvis der er lukket. :D
dannemare Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 Som jeg har forstået det' date=' har vi fået en nøgle til bordtennissalen... men ikke en hovednøgle... eller?[/quote'] Yepper... :)
Miriam Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 Har svært ved at se at der skal være lukket. Det er jo en alm dag. Vores unger går til svøming, og der er også træning på torsdag selv om det er helligdag.....
Gio Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 Vores unger går til svøming' date=' og der er også træning på torsdag selv om det er helligdag.....[/quote']Torsdag er ikke helligdag i Sverige.
Basse Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 Kommer heller ikke denne gang - alt for meget arbejde og besøg fra England. De bæster skal jo underholdes hehe
Miriam Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 Torsdag er ikke helligdag i Sverige. I rest my case :)
Basse Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Jge ved ikke om jeg når det, vi har afd. møde med eksterne gæster frem til kl. 18.15 :( Syns godt nok mine tirsdage efterhånden er optaget hele tiden *grrrrrrr*
jacobe Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Jeg er meget ked af at skulle melde afbud, men jeg har haft pc-virus og skal have re-etableret mit system hurtigst muligt, så har ikke rigtigt tid. Regner bestemt med at komme næste gang. God fornøjelse til de der kommer. Spillede i forresten sidste tirsdag?
dannemare Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Syns godt nok mine tirsdage efterhånden er optaget hele tiden *grrrrrrr* Ja, det skal jeg love for. Det er da efterhånden 2-3 måneder siden sidst. Glæder mig til at se din nye bil. Jeg er meget ked af at skulle melde afbud, men jeg har haft pc-virus og skal have re-etableret mit system hurtigst muligt, så har ikke rigtigt tid. Regner bestemt med at komme næste gang. God fornøjelse til de der kommer. Spillede i forresten sidste tirsdag? Ja, Don A og jeg spillede.
Don A Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Ja, det skal jeg love for. Det er da efterhånden 2-3 måneder siden sidst. Glæder mig til at se din nye bil. Ja, Don A og jeg spillede. Og jeg vandt en kamp :th2::th2::th2:
Basse Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Ja, det skal jeg love for. Det er da efterhånden 2-3 måneder siden sidst. Glæder mig til at se din nye bil. Ja, Don A og jeg spillede. Ahhh fanden heller - men det er ved at være en måned eller mere nu - total uheld :-) Du er da altid velkommen forbi, til at se dyret hehe
Don A Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Ahhh fanden heller - men det er ved at være en måned eller mere nu - total uheld :-) Du er da altid velkommen forbi, til at se dyret hehe ja nu er jeg da også nyskarrig ( det var helt sikkert forkert skrevet ) hvad har du fået:p
jacobe Besvaret April 20, 2009 Rapporter Besvaret April 20, 2009 For mit vedkommende kommer det helt an på, hvordan det går hos dyrlægen imorgen. Min kat er blevet syg, og hvis det er noget alvorligt, eller ligefrem fatalt, gud forbyde det, så kommer jeg selvsagt ikke. Ellers gør jeg.
Basse Besvaret April 21, 2009 Rapporter Besvaret April 21, 2009 jeg vil prøve, men lover intet - har et projekt med deadline onsdag, så hvis jeg ikke er hurtig nok, jaaaaaa så står den på overarbejde igen igen......
Don A Besvaret April 21, 2009 Rapporter Besvaret April 21, 2009 kommer heller ikke.mKan ikke nå det desværre..
dannemare Besvaret April 21, 2009 Rapporter Besvaret April 21, 2009 For mit vedkommende kommer det helt an på' date=' hvordan det går hos dyrlægen imorgen. Min kat er blevet syg, og hvis det er noget alvorligt, eller ligefrem fatalt, gud forbyde det, så kommer jeg selvsagt ikke. Ellers gør jeg.[/quote']
Basse Besvaret April 21, 2009 Rapporter Besvaret April 21, 2009 OK. I må godt lige begge skrive igen senest kl. 16.30 med en endelig udmelding' date=' så jeg ved, om jeg selv skal dukke op.[/quote'] Jeg springer sq over - kan ikke overskue det idag.......for mange ting i gang.
dannemare Besvaret April 21, 2009 Rapporter Besvaret April 21, 2009 Det passer mig egentligt ok. Sidder selv og arbejder og kommer helt sikkert meget, meget sent i seng i aften.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu