Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Nogle der har erfaringer med X-Type ? Både 2.5l og 3.0l .... Pros and cons, anyone ?
Jaguar 3,0 st car - og den er faktisk til salg ;) Solgt
Besvaret

Min kammerats far har kørt X-type i 3-4 år og er meget glad for den. Diverse reviews på nettet roser den også. Min personlige mening er, at man får rigtig meget bil for pengene. Nu jeg tænker mig om kan du nok ikke bruge mit indlæg til så meget...:)

Besvaret

Jeg har kørt den som udlejningsbil et par gange, og synes helt ærligt det er et badekar! Egentlig er det "bare" en Ford Mondeo (gl. model) i engelsk forklædning, og jeg synes at den på alle måder er blød hat, og absolut en kedelig oplevelse. Ved ikke hvad du er vant til, men kvaliteten er typisk engelsk; gammeldags og ikke imponerende på nogen måde.. I min verden er den en no-go :thumbdown

Besvaret

Så ka' det ik' bli' møj bæjre :)

Får jeg så 996'eren? :th2::tongue2:
Nope - Leon til hverdag og Porsche til fest ;)
  • 2 weeks later...
Besvaret

hehe

Ja' date=' det er jeg faktisk... Jeg ved der er noget "blød hat" over den, men...[/quote'] Først var det onkel morfar sko, og så nu også en morfar slæde t113.gif Tror sgu jeg til din fødselsdag giver dig den komplette samling af den fantastiske engelske serie med hende Fru Hyacint, den må gå rent hjem efterhånden.. Jeg mener, måske du så også er i stand til at se det fede/sjove i den serie :D DET GAS!!
Besvaret

Nu har jeg faktisk selv en X-Type 3,0 Sport i sort sedan, og først vil jeg lige sige omkring affjedringen - sport'en er ikke badekar, det er en rigtigt fed affjedring, meget præcis og god, har fået god kritik, i modsætning til netop non-sport udgaven som kaldes for et badekar. Desuden ser sport'en federe ud :) Jeg overvejer faktisk at sælge den, så hvis du er interesseret er du velkommen til at tage en tur i den, jeg er glad for den, men jeg er 28år og jeg lover dig for at jeg får mange kommentarer omkring den bløde hat :D Jeg vil købe en TT istedet, men som sagt...rigtigt fed bil, jeg er super glad for den faktisk (udover at jeg bliver kaldt morfar :) ). /Martin

Besvaret
Jeg vil købe en TT istedet' date= men som sagt...rigtigt fed bil, jeg er super glad for den faktisk (udover at jeg bliver kaldt morfar :) ):laugh: Sorry, synes sgu det var lidt morsomt.. Selv kører jeg den sløveste Ibiza, så jeg overhaler kun ca. en enkelt gang om ugen, bortset fra hvis cyklister tæller med :D
28 år, er 30 års krisen ved at nærme sig, siden du vil gå fra en morfarbil til jeg-er-teenager-og-er-lige-flyttet-til-Malmö-bilen?
Besvaret
28 år, er 30 års krisen ved at nærme sig, siden du vil gå fra en morfarbil til jeg-er-teenager-og-er-lige-flyttet-til-Malmö-bilen? :laugh: Sorry, synes sgu det var lidt morsomt.. Selv kører jeg den sløveste Ibiza, så jeg overhaler kun ca. en enkelt gang om ugen, bortset fra hvis cyklister tæller med :D
hehe, nej jeg kørte mazda rx-8 før :) synes det var sjovere - jaguaren var et forsøg på at være praktisk - selvom den da også er hurtig.
Besvaret

Jeg var dødglad for min kopiere lige mit svar ind til en der sprugte på den her: Hej N.N. Jeg har den ikke mere da jeg nu bor i Indien - hvor det er rart med lidt mere komfort på meget dårlige vej, samt lidt tyngde og dermed bedre passiv beskyttelse hvis man ryger ind i nogen. Gav den derfor i bytte for en XC90 T6. Nå men min oplevelse med Jaguaren var god. Den kørte rigtig godt (og også sjovt) de 70.000 km jeg fik kørt - den er meget brændstofsvenlig jeg gik ca. 0,54 i snit Vægtafgiften var smådyr fordi den var diesel men ikke mere end hvad passat, a4 eller lign. med samme motorstørrelse koster. Du kan slå den eksakte afgift op via et link under skat eller biler kategorien. Forsikring var billig - i hvertfald sammenlignet med DK eller Indien under 5 svenske kg om året for ansvar og kasko,hoslensforsikring,men ok vi boede også uden for Malmø i hus med garage. Reservedele er billige, men brug ikke Hedbergs (auth Jaguar forhandler i skåne) det er en Mondeo motor i bund og grund, så jeg brugte bare vores lokale værksted, det var der ingen problemer med. I øvrigt havde jeg ingen mekaniske problemer af nogen art med den, men den/de har et flip med at forlygtepærene går i stykker ustandseligt og som det er svært at skifte uden specialværktøj- igen - brug en billig lokal mekaniker. Plads til Barnevogn - tjaa ? Vi havde/har også en MB320 st.car som var meget større og som min kone brugte så jeg ved det faktisk ikke. Tror dog godt de fleste kan være der , men duu må prøver dig frem (eller prøv via engelske hjemmesider - søg på bilmodelen og "pram" ) 190 cm - kan måske være et problem - jeg med 180 cm syntes at den var lidt snæver i kabinen, men igen den er indrettet sportsligt i britisk stil, så sådan skal det jo være - du må prøve dig frem. Jeg kunne sagten finde på at købe en igen - den er pæn og nu meget/ektremt billig og der kommer ikke en ny model hvert 4 år. Det eneste jeg godt kunne tænke mig var lidt flere hypper (mer vil have mer) så drømmen ville være jaguaren med den nye BMW 330D motor i , eller "bare" Jaguars 2,7 dob.turbo dielsel.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...