Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

kender i til nogen fede og gode ster at shopper dvd på nettet. gerne steder med lidt Unikke dvd'er- dog helst med dansk eller svensk tekst. Kender til laserdisken og discshop.se men er der andre som er et kik hver..:tongue2:

• 1 month later...
Besvaret
humm fik da aldrig sagt tak for alle svar.. :) evt nogen der har fundet nye sider.
Tjoh, jeg bruger indimellem http://dvdpriser.dk (får skiverne sendt til min arbejdsplads), hvor de fleste billige (danske) dvd-shops jo er repræsenteret. Gennem de seneste 8-9 år har jeg handlet primært hos dvdoo (som allerede er nævnt). Jeg tror sgu, at de alene har fået mindst en 15-25.000 af mig gennem tiden. :scared: Nu kan jeg så smide det hele ud og begynde forfra med blue-rays. :lol::cry:
Besvaret
kender i til nogen fede og gode ster at shopper dvd på nettet. gerne steder med lidt Unikke dvd'er- dog helst med dansk eller svensk tekst. Kender til laserdisken og discshop.se men er der andre som er et kik hver..:tongue2:
www.play.com .. billige BluRay, billige PS3 spil etc..
Besvaret
www.play.com .. billige BluRay' date= billige PS3 spil etc..
Vil nu gerne advare mod play.com. Butikken ligger i UK, men de sender fra Jersey, hvilket i hvert fald for bosiddende i Danmark betyder der kan komme told på ens indkøb hvis de fanger ens pakke. Dette gælder kun for indkøb over ca. 70 kr.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...