BS Skrevet October 24, 2008 Rapporter Skrevet October 24, 2008 Da jeg er ved at skifte leverandør fra Securitas på min hjemmealarm blev jeg så lige gjort opmærksom på at det udstyr man får sat op er til LEJE! Dvs når man opsiger sin aftale kommer de og piller det ned igen. Ja det står med småt bagpå. Det jeg vil med det her indlæg er at man lige skal have det i tankerne hvis man vil skifte.
Thomas Besvaret October 24, 2008 Rapporter Besvaret October 24, 2008 Da jeg er ved at skifte leverandør fra Securitas på min hjemmealarm blev jeg så lige gjort opmærksom på at det udstyr man får sat op er til LEJE! Dvs når man opsiger sin aftale kommer de og piller det ned igen. Ja det står med småt bagpå. Det jeg vil med det her indlæg er at man lige skal have det i tankerne hvis man vil skifte. Hvorfor vil i skifte og til hvad?
BS Besvaret October 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 24, 2008 Til Sydsec pga en meget lavere pris.
Thomas Besvaret October 24, 2008 Rapporter Besvaret October 24, 2008 Til Sydsec pga en meget lavere pris. Ikke meget udstyr de reklamerer med!
EBL Besvaret October 24, 2008 Rapporter Besvaret October 24, 2008 Til Sydsec pga en meget lavere pris. Vagtfirmaers pris og kvalitet plejer at hænge meget godt sammen. Kort sagt så får du hvad du betaler for. I dit valg af selskab er det værd at undersøge genms. udrykningstid, kvaliteten af runderingerne, hvor mange køretøjer og vagter de har til rådighed, dækningen i dit område specifikt, hvilket udstyr de benytter de sig af, hvilke leverandører, hvordan deres medarbejderomsætning er, alder på vagterme, hvilken type af medarbejder de ansætter o.s.v. Pas på med blot at lyt til rygter, der findes dårlige rygter om alle vagtfirmaer, hvis du kan finde en der har erfaring med dem er det naturligvis det bedste.
LotteB Besvaret October 24, 2008 Rapporter Besvaret October 24, 2008 Da jeg er ved at skifte leverandør fra Securitas på min hjemmealarm blev jeg så lige gjort opmærksom på at det udstyr man får sat op er til LEJE! Dvs når man opsiger sin aftale kommer de og piller det ned igen. Ja det står med småt bagpå. Det jeg vil med det her indlæg er at man lige skal have det i tankerne hvis man vil skifte. Jeg troede alle selskabers udstyr, kun var til "låns". Vidste heller ikke, at der var mulighed for omkodning ifm. ny leverandør:confused: Men men BS, med den turbofart der er indenfor teknologien, ville det så ikke være bedre at få nyt udstyr sat op? Et anlæg der har et par år på bagen er jo næsten forældet allerede:o Og må da gi´ Thomas ret i, at de er ikke meget for at oplyse om noget som helst. Ser ud som om de går mere op i deres certifikater end i deres produkter:rolleye: Kan alarmen f.eks. fjernstyres via mobiltlf? Er der GSM modul? Det sidste vil jeg absolut anbefale (specielt hvis det var dét, der var skyld i dit adsl problem tidligere). Derved er man heller ikke sårbar ved evt. telefonnedbrud. I øvrigt synes jeg al anden tilslutning (læs telefonstik) er oldnordisk:cool: Desuden er der på de nyeste indbygget back-up batteri i tilfælde af strømsvigt. Og forøvrigt enig med EBL. Lad dig ikke forblænde af prisen.
BS Besvaret October 26, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 26, 2008 Mht udstyr. Har snakket med deres leverandør af udstyr. Super service og fået et udemærket tilbud med afdrags ordning endda. Det anlæg jeg kigger på et MED gsm modul. Jeg kender nogen der har firmaet som er omtalt og fuldt ud tilfredse. Udryknings tiden var noget hurtigere end den er oplevet hos Securitas. Grunden til at jeg har alarm er at hvis jeg fx er på ferie eller er på job og ikke har mulighed for at komme hjem til huset. Ja så er der nogen der tager sig af huset og får dækket ruder af osv osv. Jeg ved godt vagt firmaet ikke rykker så hurtigt ud at de fanger tyven. Jeg troede alle selskabers udstyr, kun var til "låns". Vidste heller ikke, at der var mulighed for omkodning ifm. ny leverandør:confused: Men men BS, med den turbofart der er indenfor teknologien, ville det så ikke være bedre at få nyt udstyr sat op? Et anlæg der har et par år på bagen er jo næsten forældet allerede:o Og må da gi´ Thomas ret i, at de er ikke meget for at oplyse om noget som helst. Ser ud som om de går mere op i deres certifikater end i deres produkter:rolleye: Kan alarmen f.eks. fjernstyres via mobiltlf? Er der GSM modul? Det sidste vil jeg absolut anbefale (specielt hvis det var dét, der var skyld i dit adsl problem tidligere). Derved er man heller ikke sårbar ved evt. telefonnedbrud. I øvrigt synes jeg al anden tilslutning (læs telefonstik) er oldnordisk:cool: Desuden er der på de nyeste indbygget back-up batteri i tilfælde af strømsvigt. Og forøvrigt enig med EBL. Lad dig ikke forblænde af prisen.
LotteB Besvaret October 27, 2008 Rapporter Besvaret October 27, 2008 Mht udstyr. Har snakket med deres leverandør af udstyr. Super service og fået et udemærket tilbud med afdrags ordning endda. Det anlæg jeg kigger på et MED gsm modul. Jeg kender nogen der har firmaet som er omtalt og fuldt ud tilfredse. Udryknings tiden var noget hurtigere end den er oplevet hos Securitas. Grunden til at jeg har alarm er at hvis jeg fx er på ferie eller er på job og ikke har mulighed for at komme hjem til huset. Ja så er der nogen der tager sig af huset og får dækket ruder af osv osv. Jeg ved godt vagt firmaet ikke rykker så hurtigt ud at de fanger tyven. Ja ok, mund til mund metoden er som regel den bedste anbefaling;) Nej, det er jo faktisk heller ikke vagtselskabets opgave at fange en indbrudstyv, men netop at genoprette sikkerheden hurtigst muligt, hvis uheldet er ude. Jamen jeg er overbevist om, at I vil blive tilfredse med et gsm modul. Har selv opgraderet det gamle anlæg til gsm. Haft nu haft det et års tid og er ikke blevet skuffet. Dermed også farvel til et dyrt fastnetabb.:th2:
BS Besvaret October 28, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 28, 2008 ...Dermed også farvel til et dyrt fastnetabb.:th2: Èn lille detalje som jeg også stille og roligt vil arbejde hen imod :th2:
Gio Besvaret October 28, 2008 Rapporter Besvaret October 28, 2008 Èn lille detalje som jeg også stille og roligt vil arbejde hen imod :th2:Har du ikke ADSL? Så slipper du jo ikke for bærelinie-afgiften til Telia - og den ligner næsten kvartalsprisen på et telefon-abbonnement "Monopol? Næh nej...slet slet ikke..." :o
BS Besvaret October 28, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 28, 2008 Har du ikke ADSL? Så slipper du jo ikke for bærelinie-afgiften til Telia - og den ligner næsten kvartalsprisen på et telefon-abbonnement "Monopol? Næh nej...slet slet ikke..." :o Endnu jo. Men de HAR gravet fiber ned lige ude bag haven. Så det er vel bare et spørgsmål om et par mdr før det er tilgængeligt. De ER blevet tilbudt det i den nordlige del af Skegrie. så mon ikke det snart kommer til det syd østlige hjørne? :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu