Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Umiddelbart ser den jo interessant ud ... Men, jeg foretrækker nu at IKKE pakke alting i den samme kasse, men have lidt friheder med hvordan jeg kombinerer og ikke mindst opgraderer mine gadgets. NAS / Torrentbox / Afspiller, alt i en ... ikke til mig tak ... Sonos, Squeezebox duo, Apple TV, Mac Mini, etc. er mere tiltalende for mig ... men smag og behag er jo meget individuelt, og det er da fedt at der findes mange gode muligheder for at få stillet sin trang til skinnende gadgets :-)

Besvaret
Umiddelbart ser den jo interessant ud ... Men, jeg foretrækker nu at IKKE pakke alting i den samme kasse, men have lidt friheder med hvordan jeg kombinerer og ikke mindst opgraderer mine gadgets. NAS / Torrentbox / Afspiller, alt i en ... ikke til mig tak ... Sonos, Squeezebox duo, Apple TV, Mac Mini, etc. er mere tiltalende for mig ... men smag og behag er jo meget individuelt, og det er da fedt at der findes mange gode muligheder for at få stillet sin trang til skinnende gadgets :-)
Hehe, nu er det hvist kun mac'en der kan begge dele, men den er sku for dyr efter min smag. Og er ligeglad med udseendet for den skal gemmes væk... Alternativt skulle man ofre penge på en ps3, så kan man også spille på den!
Besvaret
Alternativt skulle man ofre penge på en ps3' date=' så kan man også spille på den![/quote'] Det synes jeg du skal gøre... PS3-eren styrer til den slags, er super glad for min :th2:
Besvaret
Hehe, nu er det hvist kun mac'en der kan begge dele, men den er sku for dyr efter min smag. Og er ligeglad med udseendet for den skal gemmes væk... Alternativt skulle man ofre penge på en ps3, så kan man også spille på den!
Mac'en ville jeg nu heller ikke bruge til at opbevare, bare som en medie center dims + det løse. Men en ps3 er også en mulighed, begge er dog nogle rimeligt dyre gadgets, hvis ens behov i virkeligheden er noget lig en cd-afspiller.
  • 2 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...