skallstorp Skrevet October 29, 2008 Rapporter Skrevet October 29, 2008 Jeg ved at jeg har postet indläg om ham i Skurup forumet, men jeg vil gerne väre sikker på at så mange som muligt fra Skurup OG omegn ser det Derfor også her !! (Selvom man ikke må, ved det godt. Men det er vigtigt)
Gio Besvaret October 29, 2008 Rapporter Besvaret October 29, 2008 Det grænser til landsby-kedsomhed, gør det ikke!? Ja, undskyld mig meget - men, hvorfor ikke bare lade polisen gøre deres arbejde, og ikke opildne til noget der minder om en vis bog af Mary Shelley
skallstorp Besvaret October 30, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 30, 2008 Läs om ham Pröat gå ind og sög på ham. Det er ikke landsby kedsomhed Man den er syg. Han har over 100 brande på samvittigheden. Politiet beder folk om at holde öje med ham. DE beder også til at folk ikke har brandfarlige ting stående i närheden af deres huse. Grunden til at jeg slår det op om jeg gör herinde er at jeg talte med en af vores venner, der bor i Skurup centrum igår. Hun havde aldrig hört om ham. Det skrämmer mig at man kan bo et sted hvor aviserne har skrevet så meget om ham, uden at have hört om det. Selv Jyllands pesten har haft en artikel. Så derfor ikke landsby kedsomhed. Det syntes de nok ikke de 3 familier fra Ystad der står uden bolig efter han var der forrige uge. Det grænser til landsby-kedsomhed' date=' gør det ikke!? Ja, undskyld mig meget - men, hvorfor ikke bare lade polisen gøre deres arbejde, og ikke opildne til noget der minder om en vis bog af Mary Shelley [/quote']
larsk Besvaret October 30, 2008 Rapporter Besvaret October 30, 2008 Ser ud til at han var i malmö og lund i morges ? http://sydsvenskan.se/malmo/article384220/Skylift-borjade-brinna.html http://sydsvenskan.se/lund/article384223/Tre-containrar-brann.html
Toft Besvaret October 30, 2008 Rapporter Besvaret October 30, 2008 Ser ud til at han var i malmö og lund i morges ? http://sydsvenskan.se/malmo/article384220/Skylift-borjade-brinna.html http://sydsvenskan.se/lund/article384223/Tre-containrar-brann.html Mon ikke ham pyromanen befinder sig et par klasser over hvad de links omtaler? Tror mere at artiklerne i Sydsvenskan kan henføres til "utilpassede unge mennesker" ;) Btw, vores hus overlevede endnu en nat :)
Guest Trine Besvaret October 30, 2008 Rapporter Besvaret October 30, 2008 Altså med 100 brænde bag sig er det vel ikke en nyhed mere....:) Nå end ikke Sydsvenskans navleanskuende redaktion har det på noget der minder om forsiden, og du linker en en tvilsom "demokratisk"??? netavis, så har jeg svært ved at se den store nyhed... men det var da spændende læsning. Man får helt lyst til at iklæde sig sit ninjaoutfit og gå på Ulf-jagt.... Og ja jeg har læst om ham og ja han er monster tosset helt på linie med den danske ninja der jagter den svenske kronprinsesse....er han iøvrigt også spottet i Skurup hovedgade:)
larsk Besvaret October 30, 2008 Rapporter Besvaret October 30, 2008 ...er han iøvrigt også spottet i Skurup hovedgade:) Så så, Skurup er centrum for universet, og alt af betydning vil ske omkring Skurup :D (u have to live here to know )
BS Besvaret October 30, 2008 Rapporter Besvaret October 30, 2008 ...(u have to live here to know ) I'd rather die curious
SanneJ Besvaret October 30, 2008 Rapporter Besvaret October 30, 2008 Så så, Skurup er centrum for universet, og alt af betydning vil ske omkring Skurup :D (u have to live here to know )Kender du ikke vores bys motto: When in Europe -dont miss Skurup:laugh:
larsk Besvaret October 31, 2008 Rapporter Besvaret October 31, 2008 Kender du ikke vores bys motto: When in Europe -dont miss Skurup:laugh: Netop:scared:
Kim H Besvaret October 31, 2008 Rapporter Besvaret October 31, 2008 Til alle de frelste - som ikke forstår skallstorps indlæg Prøv lige at sætte jer ind i situationen. I ved, at en gal/syg mand har som "hobby" at sætte ild til diverse typer af ejendomme - at han er svær at gribe på fersk gerning - og at han for nylig har været mistænkt for ildspåsættelser (flere altså) i Simrishamn og senest for tre villabrande i Ystad. Så hører I fra pålidelig kilde, at han er set i jeres lille by eller kvarter. Er det så ikke noget som er værd at videregive information om ???
larsk Besvaret October 31, 2008 Rapporter Besvaret October 31, 2008 Prøv lige at sætte jer ind i situationen. Er det så ikke noget som er værd at videregive information om ??? Vil godt lige meldes ud af 'de frelste'. Selvom jeg i efterfølgende indlæg joker, så underkender jeg på ingen måde det oprindelige indlæg, og rent lokalt er jeg endda meget interesseret. Jeg skimmer af og til Ystadallehande og sydsvenskan, men var jeg ikke opmærksom på, at vi havde en kendt og meget aktiv pyroman i området. Faktisk så har jeg (netop fordi det er HELT lokalt) læst en del om Niels Holgersson og gården, og dermed også om de 2 påsatte brande i Västre vemmenhög, men ingensteds i de tekster, stod der, at man havde en mistanke til en kendt pyroman. Så advarslen er skam taget ganske alvorligt her
skallstorp Besvaret October 31, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 31, 2008 Ingen nyhed Jeg syntes ærligtlat at det er en besynderlig opførsel du lægger for dagen. Ja, jeg linker måske til en tvivlsom side, men der er billede af manden, så... Hvis du ikke vil læse om ham der springer rundt i VORES område, så spring der over. Vi andre vil gerne vide at han er i nærheden. At sammeligne ham med andre idioter er da underligt. Hvad kan man bruge det til. Men jeg kunne også bare have ladet være md at skrive herinde. Så kunne jeg sidde der bagefter og sige:læser i ikke aviser. Alle ved da at man skal være opmærksom. Det er et lille samfund hvor man gerne vil passe på hinanden. Altså med 100 brænde bag sig er det vel ikke en nyhed mere....:) Nå end ikke Sydsvenskans navleanskuende redaktion har det på noget der minder om forsiden, og du linker en en tvilsom "demokratisk"??? netavis, så har jeg svært ved at se den store nyhed... men det var da spændende læsning. Man får helt lyst til at iklæde sig sit ninjaoutfit og gå på Ulf-jagt.... Og ja jeg har læst om ham og ja han er monster tosset helt på linie med den danske ninja der jagter den svenske kronprinsesse....er han iøvrigt også spottet i Skurup hovedgade:)
biz Besvaret November 1, 2008 Rapporter Besvaret November 1, 2008 Og hvor er billedet af hende miss Skurup så?
larsk Besvaret November 1, 2008 Rapporter Besvaret November 1, 2008 Nå, så er der skrevet om ham. Meget kryptisk, men han er åbenbart frikendt for villabrandene i Ystad http://www.ystadallehanda.se/article/20081030/YSTAD/242567577/1365/&/Flera-pagaende-utredningar
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu