Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Vi er ved at se på et hus i Gullvik og har undret mig over at vi er de eneste som byder på det. Så spurgte jeg min ejendomsmægler om hun vidste noget om dette område og hun siger at der er kræftfremkaldene ämnen i jorden. Er der nogen som har hørt noget om dette? Vil jo ikke købe huset hvis det er sådan.... Jeg har søgt på Google, men der kommer ikke noget op om dette område. Håber der er nogen som kan hjælpe

Besvaret
Find et hus et andet sted.
Er det meget slemt da? Der står nemlig i artiklen at de er igang med at lave en masse prøver af jorden og vandet. Og der bor jo også en masse mennesker, kan man risikere at husene skal rives ned? Vi synes det er meget svært at finde ud af om vi skal købe det og håbe på det bedste. Det er ikke ligefrem nemt at finde et hus i Malmö lige for tiden nemlig.
Besvaret
Er det meget slemt da? Der står nemlig i artiklen at de er igang med at lave en masse prøver af jorden og vandet. Og der bor jo også en masse mennesker, kan man risikere at husene skal rives ned? Vi synes det er meget svært at finde ud af om vi skal købe det og håbe på det bedste. Det er ikke ligefrem nemt at finde et hus i Malmö lige for tiden nemlig.
Jeg ved ikke hvor slemt, det er, men problemet, man køber sammen med det hus, er ikke nogle stoffer i jorden - problemet er andre menneskers holdning til det område. Gider man virkelig, at hver gang man siger, hvor man bor, så løfter folk på øjenbrynene, og man må forklare, at det hele ikke er så slemt? For slet ikke at tale om, når det skal sælges igen.
Besvaret
Jeg ved ikke hvor slemt' date=' det er, men problemet, man køber sammen med det hus, er ikke nogle stoffer i jorden - problemet er andre menneskers holdning til det område. Gider man virkelig, at hver gang man siger, hvor man bor, så løfter folk på øjenbrynene, og man må forklare, at det hele ikke er så slemt? For slet ikke at tale om, når det skal sælges igen.[/quote'] Vi har købt huset og har tænkt os at blive boende til vi bliver gamle. Vi har taget kontakt til kommunen og til ejerforeningen og der findes ikke noget farligt på grunden. Vi går ikke så meget op i hvad andre siger om området, så længe vi trives der og har det godt så er vi glade Hilsener fra en glad husejer;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...