Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

I forgårs aftes og i går aftes oplevede jeg at have utroligt ustabilt net med den trådlöse forbindelse. Når jeg lavede et "scan" kunne jeg se, at der var andre trådlöse netvärker. Kan det have en betydning, at jeg bliver smidt af nettet konstant? Jeg kunne måske lige nå at åbne google og så af igen. Det sjove er bare, at det nu har virket upåklageligt i flere uger - både om dagen og aftenen. Som det er lige nu, virker det kun om dagen :sad: nogle forslag?

Besvaret
Er det lige meget hvilken kanal' date=' jeg välger i stedet?[/quote']Prøv at holde dig væk fra kanal 6 som standard. Ofte er det denne mange AP's bruger som default. Du kan evt. prøve at hente netstumbler, og se hvad der er af andre trådløse netværk i nærheden. Som tommelfingerregel: Tre kanaler væk fra de mest brugte i dit område. (Læs: Bruger de fleste andre kanal seks, så napper du minimum kanal ni eller tre...og så fremdeles.) Hjælper dette ikke, så prøv at disconnect'e dine trådløse telefoner - hvis du har sådanne. ....og helt bims næsten, så er det før set/hørt at visse elektriske installationer kan støje på båndet også (2,4xxx GHz). Har du købt sparepærer for nylig? :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...