Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Syntes lige jeg ville sige at vi slår rekord i år :) Vi er 39 voksne, 8 børn og 6 helt små.... Og da jeg ikke lige har 50 stole, så må man gerne lige tage et på klapstole med hvis man har mulighed for det :) Alternativt er der massere af gulplads :) Hvis i bliver forhindret må i også gerne lige sige til :th2: Vi ses

Besvaret

Håber i får en hyggelig eftermiddag og måske aften - desværrer når jeg ikke med, da jeg kan se der er fyldt op :-) Det må blive til næste år, og så må jeg være hurtigere ud af starthullerne.

Besvaret
Håber i får en hyggelig eftermiddag og måske aften - desværrer når jeg ikke med, da jeg kan se der er fyldt op :-) Det må blive til næste år, og så må jeg være hurtigere ud af starthullerne.
Jeg tilslutter mig Bassen, og håber på der er plads næste år. Ellers må vi jo se om Kim ikke vil hoste det over i Oxie's klubhus :)
Besvaret
Skal nok sige til hvis der kommer afbud' date=' men er deværre nød til at sætte en begrænsning på et eller andet sted af flere årsager :)[/quote'] Lyder som et super arrangement, vi er også klar næste år :th2:
Besvaret
Hej Miriam og familie Sidste år gik det jo i vasken da Ingrid blev født den dag :love2: I år er vi i Indien - men håber I alle får en god dag :th2: Dbh og god jul fra os
Ja, sådan kan det jo gå, men godt at i var med året før så :) håber i hygger jer dernede, og tilykke med de snart 1 år :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...