Chateque Besvaret June 9, 2010 Rapporter Besvaret June 9, 2010 Jeg ville være yderst taknemlig, hvis jeg kunne få en invite til Spotify :) mailen er: chateque@hotmail.com på forhånd tak!
heavy664 Besvaret June 9, 2010 Rapporter Besvaret June 9, 2010 Jeg ville nu også gerne prøve Sportify, hvis der er en der vil kaste et invite efter mig? :) heavy664@hotmail.com
thygesen Besvaret June 10, 2010 Rapporter Besvaret June 10, 2010 Jeg ville være yderst taknemlig, hvis jeg kunne få en invite til Spotify :) mailen er: chateque@hotmail.com på forhånd tak! Der er en på vej!
thygesen Besvaret June 10, 2010 Rapporter Besvaret June 10, 2010 Jeg ville nu også gerne prøve Sportify, hvis der er en der vil kaste et invite efter mig? :) heavy664@hotmail.com Også her er der en på vej!
Chateque Besvaret June 10, 2010 Rapporter Besvaret June 10, 2010 Der er en på vej! Jeg takker mange gange :)
theshaker Besvaret June 11, 2010 Rapporter Besvaret June 11, 2010 Kunne jeg få en invitation til spotify? min mail er m@wrh.dk
jpc Besvaret June 11, 2010 Rapporter Besvaret June 11, 2010 Kunne jeg få en invitation til spotify? min mail er m@wrh.dk Den er sendt!
Gio Besvaret June 18, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret June 18, 2010 Spotify - nu også på dit tv (hvis du har Digital-tv fra Telia)
annaogmichael Besvaret June 28, 2010 Rapporter Besvaret June 28, 2010 Nogen der har en invitation at sende til andor95@gmail.com
annaogmichael Besvaret June 28, 2010 Rapporter Besvaret June 28, 2010 Takker. Så skal det testes om Spotify kan bruges på Færøerne :)
skallstorp Besvaret July 5, 2010 Rapporter Besvaret July 5, 2010 Invite Hej, er der nogen der har en invite de vil af med? Min sön er ved at blive vanvittig, han har delt med sin söster. Men nu har hun ändret lösenord:love:
Gio Besvaret July 5, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 5, 2010 Hej' date=' er der nogen der har en invite de vil af med? Min sön er ved at blive vanvittig, han har delt med sin söster. Men nu har hun ändret lösenord:love:[/quote']Hvad er din mail?
skallstorp Besvaret July 5, 2010 Rapporter Besvaret July 5, 2010 Mail Du er en sand helt, måske overlever ungerne så. lisbeth.johannessen@hotmail.com Tak Hvad er din mail?
Gio Besvaret July 5, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 5, 2010 Du er en sand helt' date=' måske overlever ungerne så. [email']lisbeth.johannessen@hotmail.com TakDen er hermed afsendt.
skallstorp Besvaret July 6, 2010 Rapporter Besvaret July 6, 2010 Mange tak MANGE tak. Du har reddet en af ungernes liv (Ved ikke rigtig hvem af dem:tongue2:)
Gio Besvaret July 6, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 6, 2010 MANGE tak. Du har reddet en af ungernes liv (Ved ikke rigtig hvem af dem:tongue2:)*haha*...rart at kunne støtte en god sag :o
credde Besvaret July 8, 2010 Rapporter Besvaret July 8, 2010 Er der nogen der kan sende til min kammerat: nyllet@airedale.se så vil jeg redde hans dag :-)
Gio Besvaret July 8, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 8, 2010 Er der nogen der kan sende til min kammerat: nyllet@airedale.se så vil jeg redde hans dag :-)Han kan få min sidste. (læs: done) EDIT: Han er allerede registreret med den mail - så den beholder jeg lige. :)
credde Besvaret July 8, 2010 Rapporter Besvaret July 8, 2010 Det må være fordi han har registreret sig til Spotify free. Jeg får ham til at fixe en anden email adresse.
Gio Besvaret July 8, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 8, 2010 Det må være fordi han har registreret sig til Spotify free. Jeg får ham til at fixe en anden email adresse.Hvis han allerede er regged til Free, så kan han jo bare opgradere til Premium. Det burde han da ikke skulle bruge en invitation til :)
credde Besvaret July 8, 2010 Rapporter Besvaret July 8, 2010 Hvis han allerede er regged til Free' date=' så kan han jo bare opgradere til Premium. Det burde han da ikke skulle bruge en invitation til :)[/quote'] Undskyld, jeg skrev forkert, det var Spotify Open han har (den hvor der er cap på 20 timer om måneden). Det er Spotify free der gerne skulle bruges en invitation til.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu