Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ja nu starter jeg en wii tråd. Så må vi se om der er nogen der skriver ellers må den bare lukkes igen. :) I kan jo evt anbefale spil osv.. Selv har jeg lige pakket spiderman ud og spillet lidt, men fuck det er ikke nemt syntes jeg. Kan ikke hitte ud af når jeg skal bruge begge 2 og ikke kun den trådløse..

• Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Jeg har lige hentet Tiger Woods 09 og det er til gengæld nemt nok. Dog er der GIGANTISK forskel på at putte i TW09 og i Wii Sport. Men, jeg har oplevet et problem med online spillet... Dog ikke med selve spillet, men med internetforbindelsen. Den disabler min laptop så de ikke kan være på nettet samtidig. Nogle der har oplevet samme problem og som evt. kender en løsning ?

Besvaret

Jeg fik RockBand i julegave, og det er godt nok noget sværere at tromme end at spille guitar synes jeg. Ellers kan jeg anbefale Mario Party, som partygame. Har haft min Wii i et godt stykke tid nu, og synes at kvaliteten at de forskellige spil er meget svingende. Mange af spillene forsøger at bruge Wiimote+Nunchuk til at styre med, men det fungere sgu ikke rigtigt altid. Specielt hvis det er en multi platform title, som skal kunne spilles på PS3 og Xbox også.

Besvaret

så din wii og din laptop ikke kan være på samme tid?? Det problem har jeg ikke haft. tror du ikke det er i din router den laver rod mske :) henter du spil på det der wii online via maskinen? er det billiger end at købe dem i butik i sverige

Besvaret
Jeg fik RockBand i julegave, og det er godt nok noget sværere at tromme end at spille guitar synes jeg. Ellers kan jeg anbefale Mario Party, som partygame. Har haft min Wii i et godt stykke tid nu, og synes at kvaliteten at de forskellige spil er meget svingende. Mange af spillene forsøger at bruge Wiimote+Nunchuk til at styre med, men det fungere sgu ikke rigtigt altid. Specielt hvis det er en multi platform title, som skal kunne spilles på PS3 og Xbox også.
ja kvaliteten på spil er lidt forskellige desværre og kommer nok aldrig til at se ud som ps3 og PC
Besvaret
ja kvaliteten på spil er lidt forskellige desværre og kommer nok aldrig til at se ud som ps3 og PC
Nu var det ikke så meget grafikken jeg tænkte på, men mere spillet som helhed. Det er klart at den ikke kan hamle op med et HD signal fra de to andre maskiner, som også har et par ekstra hestekrafter under hjelmen. Men kan godt hente/købe spil online. Det er dog mest gamle spil som er genudgivet til Virtual Console, eller WiiWare, som er småspil. Nogle er ganske gode, men de er små, og kan være ganske korte. Jeg ved ikke så meget om priserne i DK/SE. Kan eventuelt give lidt råd på PM hvis det skulle være.
Besvaret
Jeg har lige hentet Tiger Woods 09 og det er til gengæld nemt nok. Dog er der GIGANTISK forskel på at putte i TW09 og i Wii Sport. Men, jeg har oplevet et problem med online spillet... Dog ikke med selve spillet, men med internetforbindelsen. Den disabler min laptop så de ikke kan være på nettet samtidig. Nogle der har oplevet samme problem og som evt. kender en løsning ?
det er nok din router der kun kan tage en ip af gangen
Besvaret
det er nok din router der kun kan tage en ip af gangen
Jeg har 2 laptop og en stationær på samtidig, uden problemer.... Men, jeg overlever. Trods alt sjældent man bruger sin laptop samtidig med at man ødelægger armen til lidt tennis
Besvaret
Jeg har 2 laptop og en stationær på samtidig' date=' uden problemer.... Men, jeg overlever. Trods alt sjældent man bruger sin laptop samtidig med at man ødelægger armen til lidt tennis[/quote'] Sage du ødelagt arm.. :laugh: nå men der er sikkert en masse mennesker der skal noget i januar så måske februar/marts månde er en god månde at holde en Sunddebat/wii fest, spilaften/nat.. vi sidder og spiller Koslænget på wii lige nu.. eller det vil sige kærsten spiller :D
Besvaret
Hvormange har Chippet deres Wii? Jeg har heller ingen problemer med at være på nettet mens man spiller online mariokart.
min er ikke chippet. er din?? Når den er chippet skal man så betale for at gå på nettet hvilket jeg syntes er underligt, eller det bare mig der er al på den?? APGraph. vi må lige tage en spil marioCart en dag over nettet så. :D
Besvaret

Nope man skal ikke betale for at gå på nettet Ja vi må lige køre et par omgange en dag Mvh A

min er ikke chippet. er din?? Når den er chippet skal man så betale for at gå på nettet hvilket jeg syntes er underligt, eller det bare mig der er al på den?? APGraph. vi må lige tage en spil marioCart en dag over nettet så. :D
Besvaret
Nope man skal ikke betale for at gå på nettet Ja vi må lige køre et par omgange en dag Mvh A
kan man gå på nettet med den uden at de er chippet. gratis.?? syntes ikke jeg kan komme på. men måske jeg gør det forkert.. og hvordan finder man nogen på nettet at spille med i mariokart. er det i selve spillet man gør det??
Besvaret
Vores er chippet og kan kun sige GENIALT... Nem adgang til stort set alle spil :love:
nu den er chippet. Har læst at man skal passe på med at brænde spil, kan så ikke huske om det er REG 1 eller REG 2. hvis man sætter det forkerte i så fucker den op?? Hvor fik du din chippet.. kan man selv gøre det?
Besvaret

Jeg fik min chippet hos www.chipdk.dk det har fungeret uden problemer overhovedet, dog skal man være obs på at man IKKE skal stoppe NTSC spil i, men europa spil altså PAL. De fleste titler findes i begge formater. Spil kan hentes her *link slettet* husk osse på at det er MEGET vigtigt at bruge ordentlige dvd skiver, samt at der brændes så LANGSOMT som muligt. fortvivl ej hvis det ikke lykkes første gang, da du sikkert har brugt en "forkert" dvd skive. ellers smid en mail. OG så skal du huske at det jo er forbudt at brænde spil mm med mindre det er shareware eller freeware.:scared:

Besvaret

Hvis du tænker på at bruge maskinen som en web browser så skal man købe det det er et engangs beløb, men der ud over så skal man vist kun betale hvis man vil downloade noget som ikke er gratis. Det er inde i spillet MarioKart man finder modstandere over nettet.

kan man gå på nettet med den uden at de er chippet. gratis.?? syntes ikke jeg kan komme på. men måske jeg gør det forkert.. og hvordan finder man nogen på nettet at spille med i mariokart. er det i selve spillet man gør det??
Besvaret

Man skal også huske på at hvis man vil lave en backup at sit meget kostbart indkøbte spil, så er dette stors set ikke muligt, da man kun kan lave et diskimage med det rigtige DVD drev, jeg kan ik lige huske hvad det hedder, men det er ikke et helt normalt drev. også skal der brændes på kvalitets DVD-R

Jeg fik min chippet hos www.chipdk.dk det har fungeret uden problemer overhovedet, dog skal man være obs på at man IKKE skal stoppe NTSC spil i, men europa spil altså PAL. De fleste titler findes i begge formater. husk osse på at det er MEGET vigtigt at bruge ordentlige dvd skiver, samt at der brændes så LANGSOMT som muligt. fortvivl ej hvis det ikke lykkes første gang, da du sikkert har brugt en "forkert" dvd skive. ellers smid en mail. OG så skal du huske at det jo er forbudt at brænde spil mm med mindre det er shareware eller freeware.:scared:
Besvaret

jeg kan ik lige huske hvad min kode er, men undersøger det lige næste gang jeg spiller. man kan sagtens spille mod tilfældige rundt om i verden Mvh A

APG, hvad er din vennekode i mariocart..:D min er 0860-7494-3038 Vil se om jeg kan finde nogen at spille mod, eller er det kun venner man kan dyste imod mon..
Besvaret

faldt lige over en billige coolingfan i JULA. 146sek og så har den blåt lys :) tror den var sat ned, de have kun 2 til at ligge, de har et lille hjørne med wii tind hvor man godt kan finde en billig ting..

Besvaret
Hvormange har Chippet deres Wii? Jeg har heller ingen problemer med at være på nettet mens man spiller online mariokart.
Chip i min også. Fik det i sin tid gjort hos mm-vision. Ingen problemer med noget indtil nu. Gider dog ikke bøvlet med ntsc spil, så jeg venter bare på en pal udgave, men kan i princippet bruge alle regioner. Også fint til homebrew osv. Har ikke lige været på nettet i mario kart, men har ikke haft nogle problemer i de få spil jeg har brugt online funktionen.
Besvaret

Jeg købte Tiger Woods '09 forleden og det er simpelthen så fuld af fejl :fight: Det kan ikke regne scoren ud og der er forkert speak til de huller man spiller. Det er da bare pisse irriterende !!! "And, on this par 5 hole, you have to watch out for.... " ja tak... det er et 131m par 3 !. Og, hvis man laver en eagle, så får man 5 point istedet for 2.... Det er da skod :sick:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...