Jump to content

Træt af Vista? (Windows 7 BETA/RC/RTM)

Recommended Posts

Besvaret
Og selvom der står beta i annoncen har jeg skam RTM på den - og har haft det i nogle uger efterhånden...
Ah ja...artiklen skal lige læses rigtigt (lettere forvirrende skrevet). De snakker om betaen. At du har haft RTM'en i et par uger passer sikkert fint nok. 13 juli blev Den Gyldne build compilet - og få timer senere var den på nettet. Og efter den officielt blev stemplet RTM, så gik nettet amok. Det flyder med Authorizers og Activators p.t. Hvis jeg havde gidet, så kunne jeg da også have hentet den - og derefter checket checksums op mod de officielle tal, så jeg var sikker på at den var un-tampered :D Som en lille serviceydelse:

Windows 7 Retail Ultimate E englisch (x86) Name: 7600.16385.090713-1255_x86fre_cliente_en-us_Retail_UltimateE-GRMCEULFRER_EN_DVD.iso CRC: 0×953EFBCC SHA-1: 0xBC10F09B86DCBAF35B31B0E6FBA7D006ACAAD28D

Windows 7 Retail Ultimate E englisch (x64) Name: 7600.16385.090713-1255_x64fre_cliente_en-us_Retail_UltimateE-GRMCEULXFRER_EN_DVD.iso CRC: 0×77BE890E SHA-1: 0×029DCCEDD7691206010F84CE58343405A4DA92C9

Windows 7 Retail Ultimate englisch (x86) Name: 7600.16385.090713-1255_x86fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULFRER_EN_DVD.iso CRC: 0xC1C20F76 SHA-1: 0×5395DC4B38F7BDB1E005FF414DEEDFDB16DBF610

Windows 7 Retail Ultimate englisch (x64) Name: 7600.16385.090713-1255_x64fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULXFRER_EN_DVD.iso CRC: 0×1F1257CA SHA-1: 0×326327CC2FF9F05379F5058C41BE6BC5E004BAA7

• Svar 193
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Ah ja...artiklen skal lige læses rigtigt (lettere forvirrende skrevet). De snakker om betaen. At du har haft RTM'en i et par uger passer sikkert fint nok. 13 juli blev Den Gyldne build compilet - og få timer senere var den på nettet. Og efter den officielt blev stemplet RTM, så gik nettet amok. Det flyder med Authorizers og Activators p.t. Hvis jeg havde gidet, så kunne jeg da også have hentet den - og derefter checket checksums op mod de officielle tal, så jeg var sikker på at den var un-tampered :D Som en lille serviceydelse:

Windows 7 Retail Ultimate E englisch (x86) Name: 7600.16385.090713-1255_x86fre_cliente_en-us_Retail_UltimateE-GRMCEULFRER_EN_DVD.iso CRC: 0×953EFBCC SHA-1: 0xBC10F09B86DCBAF35B31B0E6FBA7D006ACAAD28D

Windows 7 Retail Ultimate E englisch (x64) Name: 7600.16385.090713-1255_x64fre_cliente_en-us_Retail_UltimateE-GRMCEULXFRER_EN_DVD.iso CRC: 0×77BE890E SHA-1: 0×029DCCEDD7691206010F84CE58343405A4DA92C9

Windows 7 Retail Ultimate englisch (x86) Name: 7600.16385.090713-1255_x86fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULFRER_EN_DVD.iso CRC: 0xC1C20F76 SHA-1: 0×5395DC4B38F7BDB1E005FF414DEEDFDB16DBF610

Windows 7 Retail Ultimate englisch (x64) Name: 7600.16385.090713-1255_x64fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULXFRER_EN_DVD.iso CRC: 0×1F1257CA SHA-1: 0×326327CC2FF9F05379F5058C41BE6BC5E004BAA7

Ja - det var også det jeg skrev, at artiklen skrev beta... Du kan jo se på datoen at den ikke var gået RTM der endnu... Men det ændrer ikke på jeg har en RTM fra MS selv og ikke et torrent site som p.t. bliver rullet ud hos de kunder som står i artiklen...
Besvaret
Ja - det var også det jeg skrev' date=' at artiklen skrev beta... Du kan jo se på datoen at den ikke var gået RTM der endnu...[/quote']Jeg var begyndt at quote dit indlæg, inden du tilføjede beta-delen.
Besvaret

Hvorfor er du så nedladende???

Nå ja - og Brian er selvfølgelig igang med det samme. Det havde jeg lige glemt. :rolleyes: Men lad nu det ligge - imens almenheden kan undre sig over at MS så melder 6 og 7 august ud som officielle datoer.
Besvaret
Hvorfor er du så nedladende???
Er jeg da det? Hvorfor må jeg ikke stille spørgsmål ved din udmelding, uden at skulle kryds-eksamineres og helst hængt op til tørre?
Besvaret

Naturligvis..... Men jeg var nok ikke den eneste der fangede de tydelige hints.... Og hvem har krydsforhørt dig??

Er jeg da det? Hvorfor må jeg ikke stille spørgsmål ved din udmelding, uden at skulle kryds-eksamineres og helst hængt op til tørre?
Besvaret
Naturligvis..... Men jeg var nok ikke den eneste der fangede de tydelige hints....
Jeg stillede spørgsmål ved hvordan du kunne have fået RTM'en før de fleste andre (og med de fleste andre mener jeg på lovlig vis! Piraterne havde næsten RTM'en før Redmond...:rolleyes:). Du skulle såmænd bare have fortalt at dit firma nu er så stort' date=' at det tilsyneladende tages i betragtning til sådanne ting. Så havde den ikke været længere. Og det glæder mig da at høre, når det går godt for folk. Også selvom det er personer jeg ikke altid er lige enige med.
Og hvem har krydsforhørt dig??
Ingen - endnu. Og måske det var et dårligt ordvalg. Men der findes en del der gerne graver ekstra i en MOD's udtalelser - bare for at spilde tid....eller direkte kaste dårligt lys i samme retning. Men det ændrer ikke ved at jeg glæder mig til oktober! :thumbup: Betaerne og RC-builds'ne af WinSe7en har virkeligt fået smilet frem hos mig. Og jeg er sikker på at det også bliver tilfældet hos de fleste andre - ikke mindst dem der bruger Windows som mediecenter. Der er nogle meget lækre nyskabelser i den retning - bare for at nævne ét af mange fede punkter.
Besvaret
..... Når Starcraft II engang ser dagens lys (2009?), skal jeg helt klart have Windows på en eller anden nyindkøbt gamer-maskine. :th2:
hvorfor investere i windows, når man kan køre , ubuntu + cedega , gaming performance vil være klart meget bedre...
Besvaret
Det lyder sku spændende! Jeg håber også de kigger lidt mere på dual boot. Det er mit indtryk at Vista er ret dominerende når det gælder flere OS end det selv :D
hvorfor bruge tid og resurcer at installere dual boot Windows (altså 2 Windows OS'er på enog samme maskine)... det er som om man installere 2 antivirus programer.... ingen af dem køre stabilt og godt alligevel....:laugh:
Besvaret
hvorfor bruge tid og resurcer at installere dual boot Windows (altså 2 Windows OS'er på enog samme maskine)... det er som om man installere 2 antivirus programer.... ingen af dem køre stabilt og godt alligevel....:laugh:
Du er klar over at de ikke starter op samtidigt, ik ?
Besvaret
hvorfor investere i windows, når man kan køre , ubuntu + cedega
Tro mig, jeg kender alt til Cedega. Jeg var officiel translator for Transgaming Technologies for år tilbage, hvilket bl.a. gav mig adgang til Cedega releases for de blev tilgængelige for offentligheden. :) Ubuntu kunne jeg til gengæld ikke drømme om at installere. :p
gaming performance vil være klart meget bedre...
Ikke at jeg betvivler det, for det burde i teorien være muligt, men har du et par pålidelige referencer (der viser at det gælder for spil generelt - og ikke blot en enkelt undtagelse eller to)?
Besvaret
Hvorfor ikke Ubuntu Frederik???
For mit vedkommende: Der er simpelthen ikke samme grad af Quality Assurance over Ubuntu som der er over f.eks. Debian. Og så er Ubuntu alt for meget et moving target, hvilket jeg ikke anser som specielt velegnet til produktionsmiljøer. Dette er mine primære grunde til at vælge Debian i stedet. Samtidig er jeg jo gammel Debian developer, så lidt farvet er jeg vel. :) Men så er Debian jo for øvrigt the real deal. Hvorfor nøjes med en (dårlig, IMO) kopi, når man kan få originalen? ;)
Det virker til at være den distro flest kender til....
Aaah, det er vist kun blandt n00bs, at Ubuntu ligger så højt rangeret. Vi "gamle" foretrækker Debian og Slackware frem for "modedyret" Ubuntu. ;)
Besvaret
Tro mig' date=' jeg kender alt til Cedega. Jeg var officiel translator for Transgaming Technologies for år tilbage, hvilket bl.a. gav mig adgang til Cedega releases for de blev tilgængelige for offentligheden. :) Ubuntu kunne jeg til gengæld ikke drømme om at installere. :p[/quote'] nu var det tilfældig distro, kunne havde sagt Debian, Slackware, RedHat, ell mere avanseret FreeBSD, OpenBSD, NetBSD,osv... har prøvet Cedega for par år siden, på CS, MedalofHonor, Quake3 mange mange andre shoot them up og de virkede pålidelig, for øjeblikket har ikke så meget tid gaming pga en lille der hjemme, men har lyst til at afprøve den nyeste Cedega tar ball, i den nærmeste fremtid... giver dig besked af test resultater. Referancer?: en af mine venner har brugt og bruger Cedega meget...og han er mere end tilfreds...han vil aldrig game fra en Windows mask
Besvaret
nu var det tilfældig distro' date=' kunne havde sagt Debian, Slackware, RedHat, ell [b']mere avanseret FreeBSD, OpenBSD, NetBSD,osv...
:rolleyes:
Referancer?: en af mine venner har brugt og bruger Cedega meget...og han er mere end tilfreds...han vil aldrig game fra en Windows mask
yes, det var lige sådan en reference, jeg tænkte på. :lol:
Besvaret
ja, dual boot og desuden kunne man godt kører 2 ell flere OS'er samtidigt... med VMware, VirtualBox, osv...
Jeg er ganske klar over at man kan kører flere OS virtuelt, men det er nu ikke det du skrev Du svinede dualboot ved at sige det ville være det samme som at kører 2 antivirus samtidigt, hvilket er 2 forskellige ting Det virker som om at hver gang der bliver skrivet noget med MS, så kommer der bare en rød klud op.....
Besvaret
Du svinede dualboot ved at sige det ville være det samme som at kører 2 antivirus samtidigt' date=' hvilket er 2 forskellige ting[/quote'] Gad vide hvor lang tid ville Windows være effektiv uden antivirus og fw slået fra ... ell retter sagt hvor længe ville Windows kunne være brugerbar uden alt sikkerheds software...installeret...
Besvaret
Hvor længe ville linux holde uden en firewall og sikkerhedssoftware??
uhadada du ville blev overasket, RedHat, 1998 FreeBSD, 2004 Debian, desktop, 2007 behøver jeg sige mere...? Windows ville ikke kunne klare det mere end 1 mdr, uden sikkerheds software..
Besvaret
Gad vide hvor lang tid ville Windows være effektiv uden antivirus og fw slået fra ... ell retter sagt hvor længe ville Windows kunne være brugerbar uden alt sikkerheds software...installeret... jeg har nu mærket hvor mange Windows tilhænger der findes her, og jeg er en af de få der ikke er... og derfor skal :fight: M$ skal have så meget høvl...
Det holder faktisk meget længe, hvis du ikke stikker din public inet forbindelse i røven af maskinen, og undlader at hente ting fra skumle steder :)
Besvaret
Det holder faktisk meget længe' date=' hvis du ikke stikker din public inet forbindelse i røven af maskinen, og undlader at hente ting fra skumle steder :)[/quote'] hahaha det jeg kan godt lide... så længe Windows er ikke Online kan den holde længe... hahhahaha :lol:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...