cbpwr Skrevet December 29, 2008 Rapporter Skrevet December 29, 2008 Hejsa. Er det en tradition i Sverige, at man skal bolte alt ting fast, fjerne det som i DK? Jeg mener postkassen, skraldebøtterne osv? Bor ude på landet, en ting jeg synes at havde bemærket, selv om vi har mange knallert-rockere, er der ikke meget knald i luften, hvilke undre mig, har også boet ude på landet i Danmark, og der starter nytåret før julen :) og skydes ind til langt inde i Januar.
jacobe Besvaret December 29, 2008 Rapporter Besvaret December 29, 2008 Jeg bor også i en by på landet, og her har der godt nok været et par gevaldige brag allerede... så jeg vil tro at de svenske unger bevæbnet med et kanonslag er lige så stygge som de danske :)
Don A Besvaret December 29, 2008 Rapporter Besvaret December 29, 2008 de skyder usansynligt meget af her i svedala syntes ja..
Thomas Besvaret December 29, 2008 Rapporter Besvaret December 29, 2008 Hejsa. Er det en tradition i Sverige, at man skal bolte alt ting fast, fjerne det som i DK? Jeg mener postkassen, skraldebøtterne osv? Bor ude på landet, en ting jeg synes at havde bemærket, selv om vi har mange knallert-rockere, er der ikke meget knald i luften, hvilke undre mig, har også boet ude på landet i Danmark, og der starter nytåret før julen :) og skydes ind til langt inde i Januar. Det er ulovligt at fyre krudt af før d. 31/12 kl. 16.00 og har endnu aldrig fået smadret noget.
Guest Mogens Besvaret December 29, 2008 Rapporter Besvaret December 29, 2008 Er det en tradition i Sverige, at man skal bolte alt ting fast, fjerne det som i DK? - Jeg mener postkassen, skraldebøtterne osv? Nej - mine naboer så helt mærkelige ud i ansigtet, da jeg op til vor første nytårsaften i Sverige spurgte dem om, hvornår vi skulle gå igang med alt det, du nævner i din kommentar, og som man i større eller mindre grad er vant til i/fra DK :)
Don A Besvaret December 29, 2008 Rapporter Besvaret December 29, 2008 Nej - mine naboer så helt mærkelige ud i ansigtet, da jeg op til vor første nytårsaften i Sverige spurgte dem om, hvornår vi skulle gå igang med alt det, du nævner i din kommentar, og som man i større eller mindre grad er vant til i/fra DK :) SÅ er det godt man bor i lejlighed så er der ikke noget der skal tages ind :) Kun bilen
Sune Besvaret December 29, 2008 Rapporter Besvaret December 29, 2008 SÅ er det godt man bor i lejlighed så er der ikke noget der skal tages ind :) Kun bilen Så er det godt man bor i hus, og kan tage bilen ind ;-)
BS Besvaret December 29, 2008 Rapporter Besvaret December 29, 2008 Hejsa. Er det en tradition i Sverige, at man skal bolte alt ting fast, fjerne det som i DK? Jeg mener postkassen, skraldebøtterne osv? Bor ude på landet, en ting jeg synes at havde bemærket, selv om vi har mange knallert-rockere, er der ikke meget knald i luften, hvilke undre mig, har også boet ude på landet i Danmark, og der starter nytåret før julen :) og skydes ind til langt inde i Januar. Sidste år da vi kom hjem kunne det dårligt ses i byen der havde været nytårs aften. Ikke noget krudt affald rundt omkring. Hørte heller ikke om noget hærværk. Så det er dejlig positivt.
Don A Besvaret December 29, 2008 Rapporter Besvaret December 29, 2008 Så er det godt man bor i hus' date=' og kan tage bilen ind ;-)[/quote'] hvorfor skal man skrive mindst 10 tegn :)
sup3rior Besvaret December 30, 2008 Rapporter Besvaret December 30, 2008 Det er ulovligt at fyre krudt af før d. 31/12 kl. 16.00 og har endnu aldrig fået smadret noget. Kan du så ikke lige tage et smut ud i Rosengården og lære dem den regel - de har sku været godt igang det meste af december med krudtet derude :D
Mulde Besvaret December 30, 2008 Rapporter Besvaret December 30, 2008 Der skydes også af i Oxie - og jeg fik ødelagt min postkasse i går af noget fyrværkeri-noget (resterne ligger på stien - postkassen er totalskadet). Tak for det !!
Basse Besvaret December 30, 2008 Rapporter Besvaret December 30, 2008 Ja der er nogle ordentlig knald herude sq hehe - men det er sikkert værre hvis man boede i selve rosengården. Skal heldigvis have min bil med ud nytårsaften, hvor den kan stå i fred og ro, for nedfaldne rakketter og personer der ikke kan nøjes med at springe deres fingre af :-)
Rikke Rost Besvaret December 30, 2008 Rapporter Besvaret December 30, 2008 Her sker ingenting......Så det er dejligt !
Rikke Rost Besvaret December 30, 2008 Rapporter Besvaret December 30, 2008 Nogen steder skal man passe på......:D http://ekstrabladet.tv/nationentv/article1103770.ece
Thomas Besvaret December 30, 2008 Rapporter Besvaret December 30, 2008 Kan du så ikke lige tage et smut ud i Rosengården og lære dem den regel - de har sku været godt igang det meste af december med krudtet derude :D Jaja men det er en anden slags krudt:fight:
sup3rior Besvaret December 30, 2008 Rapporter Besvaret December 30, 2008 Jaja men det er en anden slags krudt:fight: 9mm
Rikke Rost Besvaret December 30, 2008 Rapporter Besvaret December 30, 2008 Har de flere af dem tilbage????
sup3rior Besvaret December 30, 2008 Rapporter Besvaret December 30, 2008 Har de flere af dem tilbage???? Du kan jo køre ud og spørge ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu