Jump to content

Det er dog lige godt det dummeste jeg endnu har hørt om!

Recommended Posts

Besvaret
hvis man kigger ser det da ikke helt ud som at de skyder efter nogen? kan det ikke väre at der allerede er gået ild i det på dette tidspunkt og det selv skyder ud af vinduer osv?
Jo det lyder ret sandsynligt...NOOOOT!! Selvom de ikke skyder efter nogen er det da hjernedødt at gøre som de gør og må nu betale prisen som desværre er alt for lav!
Besvaret
Jo det lyder ret sandsynligt...NOOOOT!! Selvom de ikke skyder efter nogen er det da hjernedødt at gøre som de gør og må nu betale prisen som desværre er alt for lav!
det ser jo ikke engang ud som det kommer indefra bilen... altså det förste .. og du läser ikke rigtigt hvad jeg skeriver .. det var ikek en retfärdiggörelse af om de sköd efter folk eller ej ... min pointe var at det hele kan väre et uheld... jeg ved det ikke men det gör du bestemt heller ikke så mit gät er vel ligeså godt som dit !! nu har jeg så selv engang kört ved siden af en bil hvor den gode gamle "smide-smögen-ud-af-vinduet-og-få-den-ind-af-det-bagerste-vindue" situation opstod og antändte en pose med fyrvärkeri og det så ret meget ud som på den film med ting der flöj ud af vinduerne
Besvaret
nu har jeg så selv engang kört ved siden af en bil hvor den gode gamle "smide-smögen-ud-af-vinduet-og-få-den-ind-af-det-bagerste-vindue" situation opstod og antändte en pose med fyrvärkeri og det så ret meget ud som på den film med ting der flöj ud af vinduerne
Så må du jo være en proffessor af en slags udi fyrværkeri-i-bil så vi må da hellere lige flette dig en hat af papir :rolleye:
Besvaret
nej netop derfor du skulle finde på dit eget og ikke noget der allerede var "opfundet"
Så du kan sige dig 100% fri for at kopiere noget som helst du ikke selv har opfundet?
Besvaret
Jamen så vil jeg da lige supplere op med en klassiker "Vi står på skuldrene af kæmper" - I. Newton
Total kopist...find dog på noget selv :th2: :rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...