BS Skrevet January 1, 2009 Rapporter Skrevet January 1, 2009 http://ekstrabladet.tv/nyheder/indland/article1104204.ece
Lynge Besvaret January 1, 2009 Rapporter Besvaret January 1, 2009 Ja det er åbenbart blevet trendy at køre bil af skydefyrværkeri af på samme tid:rolleye: Folk bliver sku mere og mere hjernedøde:sick:
Rikke Rost Besvaret January 1, 2009 Rapporter Besvaret January 1, 2009 :D :D :D Griner smiley'en virker ikke.......:D Nå den laver dem selv om til bogstaver hvis der er mere end 4 smileys.... Ja der kan man bare se. Der er nok sat en begrænsning på humoren i det nye år.....
Paul Besvaret January 1, 2009 Rapporter Besvaret January 1, 2009 Citat: "Først skød de fyrværkeri efter andre på Rådhuspladsen i København - men så eksploderede resten inde i bilen". Så kan de lære det!
Guest Trine Besvaret January 1, 2009 Rapporter Besvaret January 1, 2009 Gu' ved hva forsikringen siger til den......
Lollikken Besvaret January 1, 2009 Rapporter Besvaret January 1, 2009 Spader :) Går det under katagorien ironi eller poetisk retfærdighed ? :)
michael k Besvaret January 1, 2009 Rapporter Besvaret January 1, 2009 hvis man kigger ser det da ikke helt ud som at de skyder efter nogen? kan det ikke väre at der allerede er gået ild i det på dette tidspunkt og det selv skyder ud af vinduer osv?
BS Besvaret January 1, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 1, 2009 hvis man kigger ser det da ikke helt ud som at de skyder efter nogen? kan det ikke väre at der allerede er gået ild i det på dette tidspunkt og det selv skyder ud af vinduer osv? Jo det lyder ret sandsynligt...NOOOOT!! Selvom de ikke skyder efter nogen er det da hjernedødt at gøre som de gør og må nu betale prisen som desværre er alt for lav!
michael k Besvaret January 1, 2009 Rapporter Besvaret January 1, 2009 Jo det lyder ret sandsynligt...NOOOOT!! Selvom de ikke skyder efter nogen er det da hjernedødt at gøre som de gør og må nu betale prisen som desværre er alt for lav! det ser jo ikke engang ud som det kommer indefra bilen... altså det förste .. og du läser ikke rigtigt hvad jeg skeriver .. det var ikek en retfärdiggörelse af om de sköd efter folk eller ej ... min pointe var at det hele kan väre et uheld... jeg ved det ikke men det gör du bestemt heller ikke så mit gät er vel ligeså godt som dit !! nu har jeg så selv engang kört ved siden af en bil hvor den gode gamle "smide-smögen-ud-af-vinduet-og-få-den-ind-af-det-bagerste-vindue" situation opstod og antändte en pose med fyrvärkeri og det så ret meget ud som på den film med ting der flöj ud af vinduerne
BS Besvaret January 1, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 1, 2009 nu har jeg så selv engang kört ved siden af en bil hvor den gode gamle "smide-smögen-ud-af-vinduet-og-få-den-ind-af-det-bagerste-vindue" situation opstod og antändte en pose med fyrvärkeri og det så ret meget ud som på den film med ting der flöj ud af vinduerne Så må du jo være en proffessor af en slags udi fyrværkeri-i-bil så vi må da hellere lige flette dig en hat af papir
MC Manden Besvaret January 1, 2009 Rapporter Besvaret January 1, 2009 ...min pointe var at det hele kan väre et uheld... HAHAHA.....:D:D:D Nej nej, det var da med vilje
Don A Besvaret January 1, 2009 Rapporter Besvaret January 1, 2009 fucking padehatte.. De har helt sikkert fortjent den der..
michael k Besvaret January 1, 2009 Rapporter Besvaret January 1, 2009 Så må du jo være en proffessor af en slags udi fyrværkeri-i-bil så vi må da hellere lige flette dig en hat af papir nårh hvor södt du citerer Anden :) du kunne ikke hitte på noget selv?
BS Besvaret January 1, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 1, 2009 nårh hvor södt du citerer Anden :) du kunne ikke hitte på noget selv? Der er ingen grund til at opfinde den dybe tallerken 2 gange vel?
michael k Besvaret January 1, 2009 Rapporter Besvaret January 1, 2009 Der er ingen grund til at opfinde den dybe tallerken 2 gange vel? nej netop derfor du skulle finde på dit eget og ikke noget der allerede var "opfundet"
BS Besvaret January 2, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 2, 2009 nej netop derfor du skulle finde på dit eget og ikke noget der allerede var "opfundet" Så du kan sige dig 100% fri for at kopiere noget som helst du ikke selv har opfundet?
Lollikken Besvaret January 2, 2009 Rapporter Besvaret January 2, 2009 Jamen så vil jeg da lige supplere op med en klassiker "Vi står på skuldrene af kæmper" - I. Newton
BS Besvaret January 2, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 2, 2009 Jamen så vil jeg da lige supplere op med en klassiker "Vi står på skuldrene af kæmper" - I. Newton Total kopist...find dog på noget selv :th2:
Rikke Rost Besvaret January 2, 2009 Rapporter Besvaret January 2, 2009 "Sutter man røv, så er man godt på vej til stjernestatus" Jenna Jameson
Menace Besvaret January 2, 2009 Rapporter Besvaret January 2, 2009 "Sutter man røv' date=' så er man godt på vej til stjernestatus" Jenna Jameson[/quote'] kan man overhovedet sutte en røv ?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu