Jump to content

Macworld - sig goddag til Macbook Wheel

Recommended Posts

Besvaret

Apple fjerner DRM Det var vel nok en af de bedste nyheder. Det betyder jeg igen vil overveje Sonos som nemt kan integreres med itunes og dermed spille det musik jeg køber via Itunes ... Det koster 2 kroner at opgradere sine DRM sange til DRM fri sange via Itunes og samtidig betyder det også at Apple kan levere meget mere musik fra pladeselskaber, som de før ikke havde en aftale med ..

Besvaret
Apple fjerner DRM
Præcis - det er en af de bedre nyheder....og på tide! Dog synes jeg 2,- pr. nummer er liiige at stramme den. Heldigvis indeholder min musiksamling primært egen-rippede numre, og kun et par hundrede ITMS-indkøbte numre. Og her er en del heldigvis iTunes+, og dermed DRM-fri. (Jeg får tics i venstre øje, når jeg tvinges til at downloade købt musik komprimeret i et tabsgivende format - så heldigvis er det meget lidt jeg har af dén slags knallerværk)
Besvaret
Præcis - det er en af de bedre nyheder....og på tide! Dog synes jeg 2' date='- pr. nummer er liiige at stramme den. Heldigvis indeholder min musiksamling primært egen-rippede numre, og kun et par hundrede ITMS-indkøbte numre. Og her er en del heldigvis iTunes+, og dermed DRM-fri. (Jeg får tics i venstre øje, når jeg tvinges til at downloade købt musik komprimeret i et tabsgivende format - så heldigvis er det meget lidt jeg har af dén slags knallerværk)[/quote'] Ja .. for mit vedkommende er det også sølle 550 kroner jeg skal give for at få fjernet DRM delen, det meste af mine indkøbte GB er også Itunes+ ..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...