Gio Skrevet January 6, 2009 Rapporter Skrevet January 6, 2009 Lige umiddelbart før Apple's sidste Macworld keynote...kommer denne: :p:lol:
Don A Besvaret January 6, 2009 Rapporter Besvaret January 6, 2009 oki.. men som det også fremgår i videoen så tager det fucking lang tid at skrive en mail :-)
Gio Besvaret January 6, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 6, 2009 oki.. men som det også fremgår i videoen så tager det fucking lang tid at skrive en mail :-)"Everything is just a few hundred clicks away..."
larsk Besvaret January 6, 2009 Rapporter Besvaret January 6, 2009 "Everything is just a few hundred clicks away..." Ja den bliver mere og mere useriøs i løbet af indslaget. man tror lidt på den i starten, og så......
APGraph Besvaret January 6, 2009 Rapporter Besvaret January 6, 2009 Og batteritiden på 20 min, hmmmmm Nice joke, godt lavet, gennemført Mvh A
Gio Besvaret January 6, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 6, 2009 Nice joke, godt lavet, gennemførtJust precis! Det kan vi godt li' :th2:
biz Besvaret January 7, 2009 Rapporter Besvaret January 7, 2009 "next version of macwheel, 4 ounces lighter.. due to its lack of screen, harddrive and wheel"
Guest jxhab Besvaret January 7, 2009 Rapporter Besvaret January 7, 2009 Apple fjerner DRM Det var vel nok en af de bedste nyheder. Det betyder jeg igen vil overveje Sonos som nemt kan integreres med itunes og dermed spille det musik jeg køber via Itunes ... Det koster 2 kroner at opgradere sine DRM sange til DRM fri sange via Itunes og samtidig betyder det også at Apple kan levere meget mere musik fra pladeselskaber, som de før ikke havde en aftale med ..
Gio Besvaret January 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 7, 2009 Apple fjerner DRMPræcis - det er en af de bedre nyheder....og på tide! Dog synes jeg 2,- pr. nummer er liiige at stramme den. Heldigvis indeholder min musiksamling primært egen-rippede numre, og kun et par hundrede ITMS-indkøbte numre. Og her er en del heldigvis iTunes+, og dermed DRM-fri. (Jeg får tics i venstre øje, når jeg tvinges til at downloade købt musik komprimeret i et tabsgivende format - så heldigvis er det meget lidt jeg har af dén slags knallerværk)
Guest jxhab Besvaret January 7, 2009 Rapporter Besvaret January 7, 2009 Præcis - det er en af de bedre nyheder....og på tide! Dog synes jeg 2' date='- pr. nummer er liiige at stramme den. Heldigvis indeholder min musiksamling primært egen-rippede numre, og kun et par hundrede ITMS-indkøbte numre. Og her er en del heldigvis iTunes+, og dermed DRM-fri. (Jeg får tics i venstre øje, når jeg tvinges til at downloade købt musik komprimeret i et tabsgivende format - så heldigvis er det meget lidt jeg har af dén slags knallerværk)[/quote'] Ja .. for mit vedkommende er det også sølle 550 kroner jeg skal give for at få fjernet DRM delen, det meste af mine indkøbte GB er også Itunes+ ..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu