Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeg vil gætte det er der ved Fields' date=' hvor der står at man er igang med at opføre et stort hotel :-)[/quote'] Nej det er Cab in der skal ligge der, og det går jo ikke for luksus, men gode pris (svigerfar er bygherre). Det må være det på den anden side af motorvejen ?
Besvaret
Dér hvor der står et stort S:E:B-skilt? (Venstre side' date=' modsat Fields, når man kommer fra Sverige)[/quote'] ifgl svigerfar skulle der også bygges hotel på den side, ved ik lige om det er den bygning. Virker da mærkelig hvis SEB også bygger til sig selv der, da de er ved at bygge inde på Kalvebod Brygge, og trods alt har lukket hele sin private afd. ??
Besvaret

jooo -deeet. hvis man står på Ørestad Station - så er den på Fields siden over på den anden side af center Boulevard. Hvis du står på Fields parkering er det ikke - så er det over på den anden side af motorvejen :) (ja - jeg kan fare vild mellem Metroen og Fields :flov:)

Besvaret
jooo -deeet. hvis man står på Ørestad Station - så er den på Fields siden over på den anden side af center Boulevard. Hvis du står på Fields parkering er det ikke - så er det over på den anden side af motorvejen :) (ja - jeg kan fare vild mellem Metroen og Fields :flov:)
hæhæ ja ok, jeg tænkte kun på motorvejen :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...