Don A Besvaret January 22, 2009 Rapporter Besvaret January 22, 2009 mig der er bagefter eller noget jeg har misset. Skal man fornye sit sygesikring bevis.. Du snakker om den lille gule papirlap ik?
Gio Besvaret January 22, 2009 Rapporter Besvaret January 22, 2009 Det gule pap-bevis skal fornyes hvert år. Snak med lægen om det gør noget. Omvendt, så bør du kunne gå på din (fraflytnings)kommune og få lavet et ret hurtigt.
Gio Besvaret January 22, 2009 Rapporter Besvaret January 22, 2009 haha sidste gang tog det flere måneder' date=' jeg måtte ringe 10 gange og besøge dem 2 gange[/quote']Mon ikke de kan have lært proceduren siden sidst? Jeg fraflyttede Frederiksberg Kommune, og de skal bare have et bevis for at jeg fortsat arbejder i Danmark - så laver de fint et nyt hvert år.
Gio Besvaret January 22, 2009 Rapporter Besvaret January 22, 2009 Jeg kan ik få tid hos lægen i sverige' date=' og hende jeg har i Danmark burde pansioneres!![/quote']Kim Michael Andersen eller Inga Schlosser på Finsensvej 3, 2000 Frb. Der har jeg fået tid et par gange med kort varsel.
Don A Besvaret January 22, 2009 Rapporter Besvaret January 22, 2009 ja så har mit snart været udløbet i 2 år.
Gio Besvaret January 22, 2009 Rapporter Besvaret January 22, 2009 Hvor ligger det henne af:) jeg kender ik så meget til kbh:)De er at hitte lige hér.
Gio Besvaret January 22, 2009 Rapporter Besvaret January 22, 2009 ja så har mit snart været udløbet i 2 år.Der står gyldighedsdato på
Menace Besvaret January 22, 2009 Rapporter Besvaret January 22, 2009 skal fornyes hvert år (snart hvert andet og kommer som plastik) kan erhverves på under 2 dage (jeg ringede om onsdagen til greve kommune, posten lagde det i min svenske postkasse dagen efter - jeg blev overrasket) der skal vises lønseddel, evt. sendes som pdf eller faxes gør ikke noget den er "over", bare gå til lægen og så gå derned igen når du får det nye (hvis du synes det er for besværligt, så er du nok ikke syg nok til at gå til læge i først omgang) man kan vælge hvilken som helst læge på http://www.sundhed.dk/wps/portal/_s.155 (ring til en anden og hør om de har tid, hvis du først kan komme til om lang tid, husk at nogen praksis er lukket for tilgang) evt. kan man jo tage nogen omkring kbh hovedbane eller nørreport, det er nemt at komme til fra sverige... måske ligger der nogen tæt ved tårby eller fields !
Lasse Besvaret January 22, 2009 Rapporter Besvaret January 22, 2009 Tine Münster kan anbefales. Hun har klinik i Nørre Farimagsgade 54, i gå afstand fra Nørreport St.
larsk Besvaret January 30, 2009 Rapporter Besvaret January 30, 2009 kan erhverves på under 2 dage (jeg ringede om onsdagen til greve kommune, posten lagde det i min svenske postkasse dagen efter - jeg blev overrasket) der skal vises lønseddel, evt. sendes som pdf eller faxes Tak for tippet. :th2: Jeg stod netop foran skulle forny, så istedet for at tage i borgersevice efter arbejde mailede jeg min fraflytterkommune (som udstedte det første kort) med lønsedler for 3 måneder (både for min hustru og jeg), og fik mail-svar samme dag, at det ville blive sendt med posten. Papkort med etui kom 2 dage efter i min svenske postkasse Top dollar service fra Hvidovre kommune
MissCath Besvaret January 31, 2009 Rapporter Besvaret January 31, 2009 Kim Michael Andersen eller Inga Schlosser på Finsensvej 3' date=' 2000 Frb. Der har jeg fået tid et par gange med kort varsel.[/quote'] OT... Men kan ikke nære mig! Da jeg boede på Frederiksberg, havde jeg Inga Schlosser som læge. Jeg kunne ALDRIG komme til! Hvis jeg var syg, skulle jeg ofte vente en uge med at komme til lægen - og hvad kan man bruge det til??? Er indtil videre glad for det svenske system - der kan man da komme til samme dag! :th2:
Gio Besvaret January 31, 2009 Rapporter Besvaret January 31, 2009 OT... Men kan ikke nære mig! Da jeg boede på Frederiksberg, havde jeg Inga Schlosser som læge. Jeg kunne ALDRIG komme til! Hvis jeg var syg, skulle jeg ofte vente en uge med at komme til lægen - og hvad kan man bruge det til???No problemo. Min erfaring ligger også primært hos Kim...og kan jo tænkes at Doktor Inga har flere kunder - eller dét faktum at hun primært behandler kvinder, bare tager længere tid :p
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu