credde Skrevet January 30, 2009 Rapporter Skrevet January 30, 2009 E20 Øresundstunnellen er lukket E20 Øresundtunnellen er i øjeblikket lukket i begge retninger på grund af røg. Der er intet om varighed.
Basse Besvaret January 30, 2009 Rapporter Besvaret January 30, 2009 2009-01-30 12:56 Forventet sluttid: 2009-01-30 14:56 Placering: Øresundsbron Retning: Begge retninger Hændelse: Ulykke Restriktion: Broen er lukket Kommentar: Rögudvikling i tunnellen retning mod Sverige
Guest jxhab Besvaret January 30, 2009 Rapporter Besvaret January 30, 2009 E20 Øresundstunnellen er lukket E20 Øresundtunnellen er i øjeblikket lukket i begge retninger på grund af røg. Der er intet om varighed. Sjovt i min SMS som jeg fik (får dem i øvrigt altid og der er ikke nogen problemer) står der ulykke, men det kan selvfølgelig også betyde meget forskelligt :-)
credde Besvaret January 30, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2009 Sjovt i min SMS som jeg fik (får dem i øvrigt altid og der er ikke nogen problemer) står der ulykke' date=' men det kan selvfølgelig også betyde meget forskelligt :-)[/quote'] Netop stod også i min SMS, men dobbeltcheckede lige med trafikken.dk Hmmm 3 gange lukning i løbet af en uge, "oppetiden" på broen er ikke så stor lige pt.
CarTrends.dk Besvaret January 30, 2009 Rapporter Besvaret January 30, 2009 gays mand nu må de stop har en aftale i .dk om lidt:fight:
Gio Besvaret January 30, 2009 Rapporter Besvaret January 30, 2009 http://ekstrabladet.dk/112/article1118380.ece Nu må vi se hvor længe den skal være lukket. Det er noget af en estimeret lukke-tid! :thumbdown Forventet sluttid: 2009-01-30 14:56
mrode Besvaret January 30, 2009 Rapporter Besvaret January 30, 2009 http://ekstrabladet.dk/112/article1118380.ece Nu må vi se hvor længe den skal være lukket. Det er noget af en estimeret lukke-tid! :thumbdown Forventet sluttid: 2009-01-30 14:56 2 timer.. det er da standard for dem.. næsten ligemeget hvad der er sket.
Guest jxhab Besvaret January 30, 2009 Rapporter Besvaret January 30, 2009 2 timer.. det er da standard for dem.. næsten ligemeget hvad der er sket. Er den åben igen .. hmm på deres hjemmeside står der normal trafik? http://www.oresundsbron.com/trafficinfo/?lang=45
larsk Besvaret January 30, 2009 Rapporter Besvaret January 30, 2009 Der står 'normal trafik' på broens side nu?
Gio Besvaret January 30, 2009 Rapporter Besvaret January 30, 2009 Tilsyneladende er den åben igen...sms'en er lige tikket ind.
Gio Besvaret January 30, 2009 Rapporter Besvaret January 30, 2009 Sjovt i min SMS som jeg fik (får dem i øvrigt altid og der er ikke nogen problemer) Observation: Jeg har to telefoner tilmeldt. Den ene' date= som er på "3"-netværk har ikke modtaget noget som helst fra broen i dag. Den anden, som er på "SWEDEN"-netværk, har fint fået begge beskeder. Hmm...
Guest jxhab Besvaret January 30, 2009 Rapporter Besvaret January 30, 2009 Observation: Jeg har to telefoner tilmeldt. Den ene' date=' som er på "[b']3"-netværk har ikke modtaget noget som helt i dag. Den anden, som er på "SWEDEN"-netværk, har fint fået begge beskeder. Hmm... ja jeg er aldrig på 3 .. har tdc i dk og den roamer mellem telenor, telia etc.. men har aldrig problemer med netværket, med mindre der er et brud et eller andet sted.
Rikke Rost Besvaret February 2, 2009 Rapporter Besvaret February 2, 2009 Ja.....Det er den. Holdte som 4 bil bag bommen.....:( Spurgte en broansat om hvad der var sket?? Røgudvikling i tunnelen. Jeg undrede mig så over hvorfor både gods- og passagertogene blev ved med at køre...??? De brugte ikke samme tunnel som bilerne. De kørte UNDER den tunnel vi andre kørte i.....Så derfor kørte togene og ikke bilerne......... Jeg må tilstå jeg blev HELT paf og chokeret........:( SÅ dum må man bare ikke være....
Junkeren Besvaret February 2, 2009 Rapporter Besvaret February 2, 2009 De brugte ikke samme tunnel som bilerne. De kørte UNDER den tunnel vi andre kørte i.....Så derfor kørte togene og ikke bilerne......... Smart!!! Så hvis man bruger nødudgangen i motorvejstunnelen, kan man bare springe ned på toget og komme ud i en fart. Genial evakueringsplan!
Rikke Rost Besvaret February 2, 2009 Rapporter Besvaret February 2, 2009 Ja, man skal nok ha' sin oppustelige stripperstang med til at fire sig ned af.... Smart!!! Så hvis man bruger nødudgangen i motorvejstunnelen' date=' kan man bare springe ned på toget og komme ud i en fart. Genial evakueringsplan![/quote']
larsk Besvaret February 2, 2009 Rapporter Besvaret February 2, 2009 De kørte UNDER den tunnel vi andre kørte i.....Så derfor kørte togene og ikke bilerne......... Og hvad værre er så er det ikke sandt. ja togene kører under bilerne på broen, men som enhver kan se i kastrup og på peberholmen, så kører toget i et tunnelrør ved siden af de 2 rør til biltrafikken...... Skræmmende at en medarbejder ved SÅ lidt Se bare deres egen tegning http://www.oresundsbron.com/documents/document.php?obj=166
Rikke Rost Besvaret February 2, 2009 Rapporter Besvaret February 2, 2009 Ja.......Vor herre bevares var bare min første tanke. Tænk hvad der bliver lukket ud af lort til kunderne pga det dér....fuldstændigt fucked op!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu