Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

2009-01-30 12:56 Forventet sluttid: 2009-01-30 14:56 Placering: Øresundsbron Retning: Begge retninger Hændelse: Ulykke Restriktion: Broen er lukket Kommentar: Rögudvikling i tunnellen retning mod Sverige

Besvaret
E20 Øresundstunnellen er lukket E20 Øresundtunnellen er i øjeblikket lukket i begge retninger på grund af røg. Der er intet om varighed.
Sjovt i min SMS som jeg fik (får dem i øvrigt altid og der er ikke nogen problemer) står der ulykke, men det kan selvfølgelig også betyde meget forskelligt :-)
Besvaret
Sjovt i min SMS som jeg fik (får dem i øvrigt altid og der er ikke nogen problemer) står der ulykke' date=' men det kan selvfølgelig også betyde meget forskelligt :-)[/quote'] Netop stod også i min SMS, men dobbeltcheckede lige med trafikken.dk Hmmm 3 gange lukning i løbet af en uge, "oppetiden" på broen er ikke så stor lige pt.
Besvaret
Sjovt i min SMS som jeg fik (får dem i øvrigt altid og der er ikke nogen problemer)
Observation: Jeg har to telefoner tilmeldt. Den ene' date= som er på "3"-netværk har ikke modtaget noget som helst fra broen i dag. Den anden, som er på "SWEDEN"-netværk, har fint fået begge beskeder. Hmm...
Besvaret
Observation: Jeg har to telefoner tilmeldt. Den ene' date=' som er på "[b']3"-netværk har ikke modtaget noget som helt i dag. Den anden, som er på "SWEDEN"-netværk, har fint fået begge beskeder. Hmm...
ja jeg er aldrig på 3 .. har tdc i dk og den roamer mellem telenor, telia etc.. men har aldrig problemer med netværket, med mindre der er et brud et eller andet sted.
Besvaret

Ja.....Det er den. Holdte som 4 bil bag bommen.....:( Spurgte en broansat om hvad der var sket?? Røgudvikling i tunnelen. Jeg undrede mig så over hvorfor både gods- og passagertogene blev ved med at køre...??? De brugte ikke samme tunnel som bilerne. De kørte UNDER den tunnel vi andre kørte i.....Så derfor kørte togene og ikke bilerne......... Jeg må tilstå jeg blev HELT paf og chokeret........:( SÅ dum må man bare ikke være....

Besvaret
De brugte ikke samme tunnel som bilerne. De kørte UNDER den tunnel vi andre kørte i.....Så derfor kørte togene og ikke bilerne.........
Smart!!! Så hvis man bruger nødudgangen i motorvejstunnelen, kan man bare springe ned på toget og komme ud i en fart. Genial evakueringsplan!
Besvaret

Ja, man skal nok ha' sin oppustelige stripperstang med til at fire sig ned af....

Smart!!! Så hvis man bruger nødudgangen i motorvejstunnelen' date=' kan man bare springe ned på toget og komme ud i en fart. Genial evakueringsplan![/quote']
Besvaret
De kørte UNDER den tunnel vi andre kørte i.....Så derfor kørte togene og ikke bilerne.........
Og hvad værre er så er det ikke sandt. ja togene kører under bilerne på broen, men som enhver kan se i kastrup og på peberholmen, så kører toget i et tunnelrør ved siden af de 2 rør til biltrafikken......:eek: Skræmmende at en medarbejder ved SÅ lidt :sick: Se bare deres egen tegning http://www.oresundsbron.com/documents/document.php?obj=166

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...