Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Smart salgsstunt... er vel bare en 330d som er tunet, og stylet med M3-dele.
Jeg vil tro, det er en lettunet 335d, som er ombygget med originale M-dele - CITAT: "Umbaukosten von ca. 25.000,-€ im Komplettpreis beinhaltet (Vorführwagen mit ca. 4.900 km)"
Besvaret
Et sted står der 420 Hk' date=' et andet 330 Hk :rolleye:[/quote'] Ja bare de kan finde ud af det, men faktisk ikke umuligt at det kan være begge dele, altså de 330 HK er en meget normal boks, men nogle af de bokse jeg kan få kan faktisk justeret til urimeligheder 420 HK ville ikke være umuligt, men det ser ikke godt ud, det ryger meget, men det går satme stærkt
Besvaret
Ja bare de kan finde ud af det...
Han gør lidt i Opel - www.ws-tuning.com/11401.html Der neue Opel GT Tuning Sondermodell - Tieferlegung 45mm, geänderte Dämpfer, 20" Zoll Felgen, wahlweise 264 oder 292 PS (auch über 300 PS machbar)
Besvaret
Han gør lidt i Opel - www.ws-tuning.com/11401.html Der neue Opel GT Tuning Sondermodell - Tieferlegung 45mm, geänderte Dämpfer, 20" Zoll Felgen, wahlweise 264 oder 292 PS (auch über 300 PS machbar)
*puh*...den sorte er lækker! En anelse vulgær med de store fælge - men det er jo nok til at leve med :laugh: Vedr. topic-bimmeren - er jeg så den eneste der kigger mere på de 720Nm end på pruhestene!? Nice moment :eek:
Besvaret
Jeg laver ca 340hk/750nm på en 335d'er...
Har 335D'eren virkelig så stort et momentpotentiale, ved så forholdsvis lette optimeringer!? Nice.... Ikke noget at sige til den kaldes for et Landevejs-lokomotiv :th2:
  • 2 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...