Jump to content

Spørgsmål til fotoklubbens folk: RAW konvertering.

Recommended Posts

Besvaret

RAW-konvertering er jo igen religion - alt efter hvilke kvaliteter man vil have ud af sine data. Lightroom 2 synes jeg gør det ret godt efterhånden. Dog er Capture One, DxO og Bibble Pro manges foretrukne. Og så har jeg sikkert glemt en mindre skov af andre raw-tools allerede :laugh:

Besvaret
RAW-konvertering er jo igen religion - alt efter hvilke kvaliteter man vil have ud af sine data. Lightroom 2 synes jeg gør det ret godt efterhånden. Dog er Capture One' date=' DxO og Bibble Pro manges foretrukne. Og så har jeg sikkert glemt en mindre skov af andre raw-tools allerede :laugh:[/quote'] Nu er jeg ikke mere feinsmekker end at jeg kigger mere på prisen end kvaliteten.. og Capture One koster jo et halvt hus :) Kender ikke de andre, men det må jeg kigge på.
Besvaret
Nu er jeg ikke mere feinsmekker end at jeg kigger mere på prisen end kvaliteten.. og Capture One koster jo et halvt hus :) Kender ikke de andre, men det må jeg kigge på.
Det hele skal hænge sammen, enig. ...og så fedter jeg ellers videre med 5D mk. II'eren hér :th2:
Besvaret
Forviret.. Mrk II??
Jeps...i arbejds medfør. Vi har lejet et 5D mk II hos Gøcker for en dag - så vi styrter rundt og laver 1080p-film - samt fedter kameraet gevaldigt til. Lækker maskine, skal jeg lige hilse at sige!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...