BS Skrevet February 9, 2009 Rapporter Skrevet February 9, 2009 Hvilket raw konverterings program bruger i? Afstemningen lukker til vores klub møde. Jeg er gået fra Capture One LE til Lightroom 2
larsk Besvaret February 10, 2009 Rapporter Besvaret February 10, 2009 Og når man ikke bruger raw, er man så uden afstemning ?...
mrode Besvaret February 10, 2009 Rapporter Besvaret February 10, 2009 Og når man ikke bruger raw' date=' er man så uden afstemning ?... [/quote'] Håbløst bagud :) og jeg bruger Lightroom - det er bare nemmest til at have det store overblik mv.
Gio Besvaret February 10, 2009 Rapporter Besvaret February 10, 2009 RAW-konvertering er jo igen religion - alt efter hvilke kvaliteter man vil have ud af sine data. Lightroom 2 synes jeg gør det ret godt efterhånden. Dog er Capture One, DxO og Bibble Pro manges foretrukne. Og så har jeg sikkert glemt en mindre skov af andre raw-tools allerede
mrode Besvaret February 10, 2009 Rapporter Besvaret February 10, 2009 RAW-konvertering er jo igen religion - alt efter hvilke kvaliteter man vil have ud af sine data. Lightroom 2 synes jeg gør det ret godt efterhånden. Dog er Capture One' date=' DxO og Bibble Pro manges foretrukne. Og så har jeg sikkert glemt en mindre skov af andre raw-tools allerede [/quote'] Nu er jeg ikke mere feinsmekker end at jeg kigger mere på prisen end kvaliteten.. og Capture One koster jo et halvt hus :) Kender ikke de andre, men det må jeg kigge på.
Gio Besvaret February 10, 2009 Rapporter Besvaret February 10, 2009 Nu er jeg ikke mere feinsmekker end at jeg kigger mere på prisen end kvaliteten.. og Capture One koster jo et halvt hus :) Kender ikke de andre, men det må jeg kigge på.Det hele skal hænge sammen, enig. ...og så fedter jeg ellers videre med 5D mk. II'eren hér :th2:
Gio Besvaret February 10, 2009 Rapporter Besvaret February 10, 2009 Forviret.. Mrk II??Jeps...i arbejds medfør. Vi har lejet et 5D mk II hos Gøcker for en dag - så vi styrter rundt og laver 1080p-film - samt fedter kameraet gevaldigt til. Lækker maskine, skal jeg lige hilse at sige!
Don A Besvaret February 10, 2009 Rapporter Besvaret February 10, 2009 aha... Sprugt du om de have nogen på lager
Gio Besvaret February 10, 2009 Rapporter Besvaret February 10, 2009 aha... Sprugt du om de have nogen på lager Jo hurtigere du bestiller, jo hurtigere får du ét når de går lager igen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu