Jump to content

Dell Studio Hybrid - nogen erfaringer?

Recommended Posts

Besvaret
Det er vel dækket af garantien??
Jo da, jeg har bare ikke gidet gøre noget ved det :o Det er bare så besværligt når man ikke bare kan gå ned i en butik og smide den på disken længere.
Besvaret
Jeg har sådan en fætter og den har ikke givet alvorlige problemer, tværtimod er jeg rigtig glad for den. Første dag var jeg lidt negativ på Dell, da computeren bad om et Vista serial-number ved opstart, som simpelthen ingen stede var at finde, jeg ledte alle steder...troede jeg, indtil jeg opdagede at man kan se Windows-klistermærket igennem kabinettet som er lavet af en slags sort plexiglas. Efter et par uger var jeg igen lidt negativ, da det integrerede DVD drev stod af, og simpelhen ikke længere vil tage imod uanset hvilken skive jeg forsøgte at føde den med. Da jeg var yngre ville jeg havde forsøgt at fixe det, men jeg gider ikke og har taget den lette løsning og bruger nu et eksternt drev istedet. Det er selvfølgeligt lidt surt da det fylder på skrivebordet, fordi jeg jo netop købte hybriden for at spare plads. Jeg burde nok have returneret den og fået en ny.
Tusind tak for det input! :)
Besvaret

Har også haft kig på denne, da den var en lille sag, med de tilslutningsmuligheder man behøver. Hvordan afspiller den HD content, såsom rene bluray skiver, samt x264. Synes jeg har hørt at denne Intel grafikchip, ikke kan hjælpe meget med decodning af disse ting, så det er vel rent software ? Tænker at tilslutte den til en touchskærm så man slipper for mus/keyboard

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...