Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ja, det kan sgu godt være det er er dumt spørgsmål, men jeg er i tvivl om hvorvidt det er tilladt for andre statsborgere end svensken selv at spille den slags, og jeg kan simplethen ikke finde et konkret svar på svenskaspel.se. Jeg kan se de har noget som hedder "Spelkort", men det virker sim et produkt og ikke et krav.

Besvaret
Ja, det kan sgu godt være det er er dumt spørgsmål, men jeg er i tvivl om hvorvidt det er tilladt for andre statsborgere end svensken selv at spille den slags, og jeg kan simplethen ikke finde et konkret svar på svenskaspel.se. Jeg kan se de har noget som hedder "Spelkort", men det virker sim et produkt og ikke et krav.
syntes at jeg har læst et eller andet sted, at der kun udbetales gevinst til svenskemedborgere.. har godt stået og drømt mig meget megt langt væk over de drømmegevinster der står på spil... 134mio.... ja det kan godt være at det er svenske men det er sku ret mange penge i thailand...... desuden kan jeg så fortæl dig at hvis du spiller i danmark, for du heller ikke en rød reje, for det er kun for folk med dansk bostadspæl.... så temmelig Skod, ja.. men hva pokker " de penge som ikke er brugt, er sparet"
Besvaret
desuden kan jeg så fortæl dig at hvis du spiller i danmark' date=' for du heller ikke en rød reje, for det er kun for folk med dansk bostadspæl.... så temmelig Skod, ja.. men hva pokker " de penge som ikke er brugt, er sparet"[/quote'] Det er så ikke rigtigt
Besvaret

...og jeg spiller fint med i dansk Lotto, og vinder da både 34, 78 og 1200 kroner i ny og næ. At spille med i Svenska Spel e.l. handler ikke om statsborgerskab, men om at købe lodder/kuponer...that's it. Var det anderledes, så skulle det stå på kuponen :rolleyes:

Besvaret
Præcis - der har været eksempler på både nordmænd og finner som er løbet med gevinsten :)
Har det været det om onsdagen eller lørdag. For onsdag lotto er det jo noget med flere lande.. ? Men skulle lyde underligt hvis ikke du skulle kunne vinde
Besvaret

Bare lige for at slå det helt fast. Så har jeg da et spillekort til danske spil, hvor jeg har opgivet min svenske adresse, det sagde medarbejderen ikke noget til. Og je for da osse mine mange gevinster direkte ind på kontoen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...