Kress & Betina Skrevet March 30, 2009 Rapporter Skrevet March 30, 2009 Jeg har ikke mine drivere på en cd, men min amilo pa3553 virker nu helt som den skal !! :th2: Nu er det bare sådan at jeg er en forfærdelig tosst til at pille og rode, så jeg er bange for jeg får pillet så meget at jeg på et tidspunkt kommer til at gen installere Hvordan gemmer jeg alle mine drivere så jeg har dem og ikke skal bruge 100 år på at lede efter dem igen på nettet ?? -Kress...
dabp Besvaret March 30, 2009 Rapporter Besvaret March 30, 2009 Hvis du har hentet og installeret dem, er det så ikke bare at smide dem på en skive eller ekstern harddisk?
jpc Besvaret March 31, 2009 Rapporter Besvaret March 31, 2009 Hvordan gemmer jeg alle mine drivere så jeg har dem og ikke skal bruge 100 år på at lede efter dem igen på nettet ?? -Kress... Jeg har brugt DriverMax i flere år. Den laver en mappe med alle dine drivere, så du nemt kan geninstallere dem på en ny installation.
Kress & Betina Besvaret March 31, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 31, 2009 Hvis du har hentet og installeret dem' date=' er det så ikke bare at smide dem på en skive eller ekstern harddisk?[/quote'] Jo sikkert, men hvor ligger de ? -Kress...
Gio Besvaret March 31, 2009 Rapporter Besvaret March 31, 2009 Jo sikkert, men hvor ligger de ? -Kress...Der er forskel på "Gem" og "Kør" Hvis du ikke selv har valgt at gemme dem på disken, så er de der ikke. Hent dem igen (mens din maskine virker), og lav så en cd med skidtet på. Alternativt, så lav et helt image af din maskine som den er nu (Ghost, Acronis m.fl.), som du kan læsse på, hvis du får ødelagt tingene igen.
Carwash Besvaret March 31, 2009 Rapporter Besvaret March 31, 2009 Jeg har ikke mine drivere på en cd, men min amilo pa3553 virker nu helt som den skal !! :th2: Nu er det bare sådan at jeg er en forfærdelig tosst til at pille og rode, så jeg er bange for jeg får pillet så meget at jeg på et tidspunkt kommer til at gen installere Hvordan gemmer jeg alle mine drivere så jeg har dem og ikke skal bruge 100 år på at lede efter dem igen på nettet ?? -Kress... http://www.filehippo.com/download_nlite/ nLlite er en lille fiks program (GRATIS)du kan tage snapshot/kopi af en kørende maskine , du kan enda incl. servicepacks , antivirus osv.... jeg bruger den en gang i mellem , for at gøre en af familiens mange pcér tiptop klar og tage en image af den så den kan smides på igen når de har fucket det op igen .. held og lykke
sup3rior Besvaret April 1, 2009 Rapporter Besvaret April 1, 2009 http://www.filehippo.com/download_nlite/ nLlite er en lille fiks program (GRATIS)du kan tage snapshot/kopi af en kørende maskine , du kan enda incl. servicepacks , antivirus osv.... jeg bruger den en gang i mellem , for at gøre en af familiens mange pcér tiptop klar og tage en image af den så den kan smides på igen når de har fucket det op igen .. held og lykke Smart program - men til Vista skal man nu nok bruge vLite :D
Gio Besvaret April 1, 2009 Rapporter Besvaret April 1, 2009 nLite er da ikke et image/backupprogram - men derimod et program der kan bygge en installer/iso, hvor du selv kan slipstreame opdaterede drivere, servicepacks osv. nLite's egen forklaring fra hjemmesiden: Have you ever wanted to remove Windows components like Media Player, Internet Explorer, Outlook Express, MSN Explorer, Messenger... How about not even to install them with Windows ? nLite is a tool for pre-installation Windows configuration and component removal at your choice. Optional bootable image ready for burning on media or testing in virtual machines. With nLite you will be able to have Windows installation which on install does not include, or even contain on media, the unwanted components. Features Service Pack Integration Component Removal Unattended Setup Driver Integration * Hotfixes Integration ** Tweaks Services Configuration Patches *** Bootable ISO creation
Kress & Betina Besvaret April 5, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret April 5, 2009 Ja det var noget som det jeg leder efter, men hvordan funkere det og alt ?? Jeg er SÅ dårlig til computer, så det skal være SUPER nemt ! -Kress... Der er forskel på "Gem" og "Kør" Hvis du ikke selv har valgt at gemme dem på disken, så er de der ikke. Hent dem igen (mens din maskine virker), og lav så en cd med skidtet på. Alternativt, så lav et helt image af din maskine som den er nu (Ghost, Acronis m.fl.), som du kan læsse på, hvis du får ødelagt tingene igen.
Menace Besvaret April 5, 2009 Rapporter Besvaret April 5, 2009 Du kan ikke bare hive dine drivere ud for at gemme dem så de kan installeres igen Enten skal du lave en fuldstændigt snapshot af en ren maskine eller også kan du downloade dine drivere her: http://support.ts.fujitsu.com/com/support/linkapplication.html?LNG=EN&ProductID=25493 (vælg vista) og så brænde dem, hvilket nok er det letteste
jpc Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 Du kan ikke bare hive dine drivere ud for at gemme dem så de kan installeres igen Enten skal du lave en fuldstændigt snapshot af en ren maskine eller også kan du downloade dine drivere ELLER anvende DriverMax som jeg foreslog. Den laver en mappe med ALLE dine drivere. Når du dernæst har en frisk pc, installerer du programmet og det foreslår så at du kan geninstallere fra mappens indhold af drivere. At ghoste er selvfølgelig også en ret nem mulighed. Acronis True Image har en prøveversion der virker fuldstændigt i 15 dage. Dermed har du alt med, inkl. musik, dokumenter, fotos etc.
Rikke Rost Besvaret April 6, 2009 Rapporter Besvaret April 6, 2009 Jeg ville ghoste den..... Jeg bruger Norton Ghost v. 14..... Virker perfekt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu