Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Nogle der har erfaringer med dem..... På deres hjemmeside står der de giver 95% i bottenlån - rente pr. 2,18% Lyder jo ikke helt tosset..... Mvh Henrik
Har man brug for den høje belåningsgrad er det en ok deal. Jeg har dog personligt lidt svært ved at forbinde ordet 'Ikano bank' med andet end hurtige forbrugslån og Vesterbrokort - men det er sikkert bare fordi jeg er en konservativ gammel stivstikker.
Besvaret

Lån i flade pakker Min fornemmelse for Ikano-banken er lidt anderledes, for det er jo Ikea-banken. Desuden arbejder Ikano tæt sammen med SBAB - ikke helt klar over hvordan - og SBAB er ejet af staten. I min markedsforførte konsumentkyllingehjerne summer det op til: solidt, regulært, billigt og lige lovlig etisk - og så er der fast prisliste, hvis man hader tanken om, at andre kan have fået en bedre deal end en selv. :)

Besvaret

Sbab

Min fornemmelse for Ikano-banken er lidt anderledes' date=' for det er jo Ikea-banken. Desuden arbejder Ikano tæt sammen med SBAB - ikke helt klar over hvordan - og SBAB er ejet af staten. I min markedsforførte konsumentkyllingehjerne summer det op til: solidt, regulært, billigt og lige lovlig etisk - og så er der fast prisliste, hvis man hader tanken om, at andre kan have fået en bedre deal end en selv. :)[/quote'] OK - er staten med i det...... så er det måske derfor de siger man skal bo og betale skat i sverige.... :mad:
  • 2 weeks later...
Besvaret
Det gør vi jo også...... Vi gør det bare ikke direkte! Jeg er ikke sikker på den er helt lovlig den dér.....
Det er sikkert lovligt nok, men tilgengæld er det bare en form for diskriminitation. Jeg tror dog ikke det samme gør sig gældende for SBAB, synes jeg har læst om flere herinde, som har deres lån hos dem.
  • 4 weeks later...
Besvaret

En del banker (for min del Nordea) var ligeglade med at jeg arbejdede udenfor Europa, lön i DK og havde lejligheden fremlejet. De beviljede alligevel lån på 2 mio.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...