Humle Skrevet April 8, 2009 Rapporter Skrevet April 8, 2009 Damn...vises såvidt jeg ved ikke på de faste svenske kanaler Nogen bud på hvor man kan se kampen ?
SanneJ Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 Damn...vises såvidt jeg ved ikke på de faste svenske kanaler Nogen bud på hvor man kan se kampen ?Nej, den vises ikke, ikke engang Zlatans kampe får tv6 lov til at sende mere, viasat skal jo tjene penge... Men brug søgefunktionen, dit spørgsmål har været oppe mange gange :)
larsk Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 På SE Viasat sport HD 20.40 Viasat sport Fotbold 20.40 På de danske TV3+ 20.00
Pede Besvaret April 8, 2009 Rapporter Besvaret April 8, 2009 Svenske TV6 viste arsenal-kampen igår så det er ikke al champions league der er væk derfra.
SanneJ Besvaret April 9, 2009 Rapporter Besvaret April 9, 2009 Svenske TV6 viste arsenal-kampen igår så det er ikke al champions league der er væk derfra.Nej, det er der jo heller ikke nogen der har sagt noget som helst om:rolleyes: Jeg siger bare at alle spændende kampe er væk;) (...der er vel en del som synes Zlatans kampe er spændende...)
Pede Besvaret April 9, 2009 Rapporter Besvaret April 9, 2009 Nej' date=' det er der jo heller ikke nogen der har sagt noget som helst om:rolleyes: Jeg siger bare at alle spændende kampe er væk;) (...der er vel en del som synes Zlatans kampe er spændende...)[/quote'] haha ja, der skal nok være en svensker eller 2 der gider glo på Zlatan :-)
Toft Besvaret April 13, 2009 Rapporter Besvaret April 13, 2009 TV6 viser returkampen i morgen mellem CSKA London-Liverpool Så må man jo håbe det bliver en 4-1 sejr, ligesom på Gay Trafford for noget tid siden
Miriam Besvaret April 13, 2009 Rapporter Besvaret April 13, 2009 Vi har købt abn på nettet for 10 pund mener jeg det var for 1 år. Så kan man se alle kampe, kvalien er ikke altid i top, men det går helt klart at se. Kan ik lige huske stedet lige nu, har det på en anden pc, men kan da lige finde det ved interesse ??
Lynge Besvaret April 13, 2009 Rapporter Besvaret April 13, 2009 Vi har købt abn på nettet for 10 pund mener jeg det var for 1 år. Så kan man se alle kampe' date=' kvalien er ikke altid i top, men det går helt klart at se. Kan ik lige huske stedet lige nu, har det på en anden pc, men kan da lige finde det ved interesse ??[/quote'] Det må du godt lige finde, jeg bruger ofte my2p2.eu, men sku ikke altid det virker.
Miriam Besvaret April 13, 2009 Rapporter Besvaret April 13, 2009 Det må du godt lige finde' date=' jeg bruger ofte my2p2.eu, men sku ikke altid det virker.[/quote'] Nå det var så kun 7.99 £ :) http://www.free-football.tv/ enjoy :)
credde Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 hvorfor spille de med sørgebind ?? På grund af Hillsborough tragedien (15. april 1989) http://en.wikipedia.org/wiki/Hillsborough_disaster
Miriam Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 ok, hørte det ikke lige fra start. HVAD skete der lige der hr. Målmand ?????!!!!
jacobe Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Okay, det er da en rimelig syg kamp..... Update: Pezz........... Update 2: JAAH!!! Kom så for fanden!!! Update 3: MEGA fucking pezz!!!!!
Carwash Besvaret April 14, 2009 Rapporter Besvaret April 14, 2009 Totall nice fodbold men dammm ærgligt for LIVERPOOL... men mål fik de sku scoret hehe. hvis det var mere tid ville det ende med 10-14 mål hehe.. , jeg har optaget den og vil se den nogle gange hehe... det gik så stærkt man mister detajlerne hehehe
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu