Guest PeterK Skrevet April 21, 2009 Rapporter Skrevet April 21, 2009 Fik min BMW 535d tilbage fra service for ca 2500km siden og kiggede så hvornår den næste gang skulle til service. Inde på "I" stod der 12000km til næste olieskift, men nu hvor jeg som sagt har kørt 2500km står der stadig 12000km???? Er det fordi bilen "vurderer" at behovet stadigvæk først er om 12000km eller? Kunne forstå på værkstedet at der ikke er faste serviceintervaller...
larscph Besvaret April 21, 2009 Rapporter Besvaret April 21, 2009 ja - det er dynamisk og opdateres i forhold til køreforholdene. Hvis du er i tvivl om hvordan den har været kørt tidligere osv - så få eventuelt olie og filter skiftet nu, det koster ikke alverden og så er den helt frisk.
jacobe Besvaret April 21, 2009 Rapporter Besvaret April 21, 2009 TAK!!!! Har selv undret mig over, hvorfor min Bimmer stadig ikke vil til service! :)
Gio Besvaret April 21, 2009 Rapporter Besvaret April 21, 2009 TAK!!!! Har selv undret mig over' date=' hvorfor min Bimmer stadig ikke vil til service! [/quote']...fordi du aldrig kører i den :o:rolleyes:
jacobe Besvaret April 21, 2009 Rapporter Besvaret April 21, 2009 HAH! Ja, det er sgu ikke meget den kører for tiden, meeen den har nu kørt 20.000 km på mindre end et år, så lidt er den da blevet rørt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu