Leth Skrevet May 4, 2009 Rapporter Skrevet May 4, 2009 Min kæreste og jeg er tosset med gamle biler og bilparken består af: Opel Rekord B 1700 1966 Opel Ascona B 1,6N 1976 Opel Ascona B 1,6S 1978 Audi 100 5E CD aut 1979 - foruden hverdagsbilerne: Toyota Corolla DX 1,6 1987 Volvo V70 2,4D 2007 Men er der andre herinde? Husk at der er sæsonpremiere på klassikertræffene i Löddeköpinge den 12. maj, det er hver tirsdag fra 18-21 - Var deroppe en del gange og det er bestemt turen værd hvis man er til den slags.... http://www.vikingatider.se/sidor/program_2009.htm
Basse Besvaret May 5, 2009 Rapporter Besvaret May 5, 2009 Det er også for alle andre biler skulle man måske sige - så vidt jeg ved er porsche klub sverige også til stede en tirsdag om måneden. Plus amerikaner biler og alle mulige andre mærker :-)
dabp Besvaret May 5, 2009 Rapporter Besvaret May 5, 2009 Jeg kommer skam også når jeg kan... Min Porsche står dog på værksted, så det er ikke den jeg ankommer i, men ellers er jeg for det meste at finde i porsche afdelingen :P
BS Besvaret May 5, 2009 Rapporter Besvaret May 5, 2009 Min kæreste og jeg er tosset med gamle biler og bilparken består af: Opel Rekord B 1700 1966 Er det sådan en her? Er tosset med gamle opel biler. Har dog hverken tid, råd eller plads til den hobby. Gad godt have pladsen til en Kadett C Qpe rally årgang 77-79.
Guest Mogens Besvaret May 5, 2009 Rapporter Besvaret May 5, 2009 Er det sådan en her? Han skrev ik noget om coupe :) Er tosset med gamle opel biler. Gad godt have pladsen til en Kadett C Opel rally årgang 77-79. Så skulle du have været på Hässleholm i lørdags, hvor det årlige rallysprint "Lille Mats" blev kørt. Der kom rigtig mange rallybiler fra DK og S - og een af dem var sådan en Kadett C GTE i fuld rally-montering. Her er lidt fra løbet, som Porsche vandt: www.bilbasen.dk/NewsTestsGuides/ViewNews.aspx?NewsID=26459
cbpwr Besvaret May 5, 2009 Rapporter Besvaret May 5, 2009 min første bil var en Ascona A fra 1973 :) dog er der ikke tid til at rode med gamle biler mere. Har heller ikke skills til at vedligeholde dem, men synes da det er sjovt når jeg ser en gammel slæde på Svenske Plader, lige at smutte på transportstyrrelsens hjemme side og se hvad det er for noget :)
Leth Besvaret May 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret May 7, 2009 Er det sådan en her? Næ, det er jo en Rekord C:) Her er hun :-) Asconaerne: Audi:
Guest Mogens Besvaret May 7, 2009 Rapporter Besvaret May 7, 2009 Næ, det er jo en Rekord C:) Her er hun :-) Billedet lyver - bilen er flottere IRL :th2: (ICA Västra Hamn 2008 he he)
Eg Egemarke Besvaret May 10, 2009 Rapporter Besvaret May 10, 2009 Nej du er bestemt Ikke den eneste, pusler med en Volvo 142 fra ´72 Vi ses sikkert tirsdag til Vikingatræff
Jakriborg Besvaret May 10, 2009 Rapporter Besvaret May 10, 2009 Rigtigt gamle biler skal ses køre Jakriborg Prix 21. maj! "Jakriborg Prix är en tävling med förkrigs sport- och racerbilar i medeltidsmiljö" http://www.vintagesportscar.se/nyheter.php
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu