Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen der kender til ejendomsmæglere som sælger i Vellinge-trelleborg-höllviken og omegn, Bare det ikke er mere end 45-60 min til søborg helst. og gerne nogen lunde tæt på motovej. Har hørt der kommer motorvej hele vejen til trelleborg til næste år?? Kender self hemnet, men er overbevist om at ikke alle boliger kommer på det. Så hvis i kender en lokal mægler eller sådan som sælger så smid endelig et link.

Besvaret
Nogen der kender til ejendomsmæglere som sælger i Vellinge-trelleborg-höllviken og omegn, Bare det ikke er mere end 45-60 min til søborg helst. og gerne nogen lunde tæt på motovej. Har hørt der kommer motorvej hele vejen til trelleborg til næste år?? Kender self hemnet, men er overbevist om at ikke alle boliger kommer på det. Så hvis i kender en lokal mægler eller sådan som sælger så smid endelig et link.
Nå har du fået nok af SveDala eller er du bare stråmand...?;)
Besvaret
Det er rigtig nok med motorvejen. De begynder til august og den skal være færdig november 2011. Det bliver lækkert. Kan dog ikke anbefale nogen speciel mægler da vi købte gennem Bocenter i malmö. Fra skegrie hvor vi bor og til lufthavnen, indenrigs tager det 35min med tilladt hastighed. Så har du lidt at måle efter.
Besvaret

Jeg har lige solgt min lejlighed for en måned siden (det tog kun 1½ uge :th2:) og efterfølgende skrevet under på et hus. Begge dele foregik via Fastighetsbyrån i Höllviken. Dem kan jeg klart anbefale.

Besvaret
Nå har du fået nok af SveDala eller er du bare stråmand...?;)
nej vil godt flytte. Og det bliver den vej da kærestens hest lige er flytter lidt ud for vellinge.
Besvaret
Jeg har lige solgt min lejlighed for en måned siden (det tog kun 1½ uge :th2:) og efterfølgende skrevet under på et hus. Begge dele foregik via Fastighetsbyrån i Höllviken. Dem kan jeg klart anbefale.
Dem kikker jeg lige lidt nærmer på. Takker.
Besvaret
Det er rigtig nok med motorvejen. De begynder til august og den skal være færdig november 2011. Det bliver lækkert. Kan dog ikke anbefale nogen speciel mægler da vi købte gennem Bocenter i malmö. Fra skegrie hvor vi bor og til lufthavnen, indenrigs tager det 35min med tilladt hastighed. Så har du lidt at måle efter.
Ja det bliver da lækkert når den er færdig. Men bocenter vil jeg se på. Takker...
Besvaret
nej vil godt flytte. Og det bliver den vej da kærestens hest lige er flytter lidt ud for vellinge.
Alternativt købe et lille hus med plads til kærestekrikken!?
Besvaret
har du et link til dem.
Besvaret

Hvis du vil flytte ned til Skanör, så skal du regne med ca. 60-70 min. til Søborg (arbejder selv i Søborg og bor i Vellinge (Gessie ângar). Og længere tid hvis du møder mellem 8 og 10.

Besvaret
Hvis du vil flytte ned til Skanör' date=' så skal du regne med ca. 60-70 min. til Søborg (arbejder selv i Søborg og bor i Vellinge (Gessie ângar). Og længere tid hvis du møder mellem 8 og 10.[/quote'] Vi bor jo godt ude af E65'eren syd for Skurup, og min hustru, som arbejder i Søborg regner med ca. 1 time og 20 minutter uden for mylretid, mens motorring 3 kan ødelægge enhver beregning i mylretiden (gns. 1½-2 timer) :tongue2: Det store tidsforbrug, uanset om du kører fra Svedala eller Vellinge, er på den danske side, er min erfaring.
Besvaret

Nej men overholder hastigheden. Og så er det jo underordnet hvilken bil du har. Vellinge/Gessie til broen 13-15 min. Selve broen 9-10 min. lufthavn til Søborg 25 min. (når der ikke er trafik)

Besvaret
Herude fra tager det 6-7 min til broen og 11-12 min ialt til Kastrup. Og derfor ekstra 7 min til Brøndby.....
Så kører du da godt til ihvertfald for 6-7 minutter til broen... :rolleyes:
Besvaret
Men ja' date=' Skurup og derude af, er bare langt væk når man pendler hverdag.[/quote']Ahhh, Nu skrev BS jo fx at det tog 35 min fra Skegrie og til lufthavnen -præcis det samme tager det fra Skurup;) Så skurup er ikke længere væk end Skegrie -men "derude af" er måske længere væk... og selvfølgelig er Skurup langt væk hvis man skal langt på den danske side:rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...