Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Andre end mig der pludselig ikke kan sende mails ud. I går eftermiddags virkede det fint men i går aftes ville den ikke mere. Men jeg kan som sagt godt modtage mails. Var inde på Telias hjemmeside, og så de kører noget mere sikre email, så man skal lave sine konto om, det har jeg gjort og det er det samme, så har sat kontoen tilbage til den gamle. Har prøvet og sende en mail til mig selv og dette er den meddelsen jeg får Meddelelsen kunne ikke sendes, fordi en af modtagerne blev afvist af serveren. Den afviste e-mail-adresse var 'baymler@get2net.dk'. Emne '', Konto: 'perl.get2net.dk', Server: 'mailout.telia.com', Protokol: SMTP, Svar fra server: '550 RCPT TO: Relaying not allowed - please use SMTP AUTH', Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 550, Fejlnummer: 0x800CCC79 Nogen der ved hvad der kan være galt?

Besvaret
Går ud fra det er denne der er tale om?

Yes mester, lige netop den side. Ændrede dog blot min udgående mailserver til: smtprelay1.telia.com og så virker det uden problemer (det står med "småt")

Besvaret

Yes mester' date= lige netop den side.

Ændrede dog blot min udgående mailserver til: smtprelay1.telia.com og så virker det uden problemer (det står med "småt")

:th2: ...min virker dog stadig fint med mailout.telia.com - men ikke med smtprelay1.telia.com - så jeg er tilsyneladende ikke "ramt"...endnu :rolleyes:
Besvaret
Lige præcis. Jeg var så også inde og lade porten om fra 25 til 465' date=' det var der den gik galt for mig[/quote'] Jeg har åbenbart fået de rigtige informationer fra starten af mit Telia-abb, da det hele er sat op korrekt allerede: Utgående server: mailout.telia.com Port: 465 SSL: Ja Autentisiering: Ja :th2:
Besvaret
I dag for en time siden kan jeg så ikke modtage post:mad: Den bliver ved med at bede om mit logon til perl.get2net.dk og selvom jeg skrive min kode' date=' sker der ikke en skid.[/quote'] Jeg har samme problem med min tiscali mail (nu tele2 som nu er cybercity/telenor), så mon ikke de har nogle mailserver problemer.
Besvaret
Det kan man da håbe på, i følge telenor hjemmeside er der ikke fejl på driftstatus. Må vente til i morgen og se om det virker der
Nu virker min faktisk igen efter et par timers nedetid, så er det vel bare en hvis mail-pukkel, der skal overstås før alle mails sikkert kommer frem.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...