Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Kommer lidt an på, hvor hysterisk du er. Man BØR altid fjerne harddisken og ødelægge den med magnet/hammer/skærebrænder/whatever. Men ellers er det bare at smide den ind i elektronikskuret på lossepladsen.

Besvaret
Ja hvad gør man ved gamle bærbar computere ?? De skal bare smides ud, (ja ja batteriet i batteri skralderen) men er der noget man skal gemme fra dem ?? Har to IBM´er og en Acer. -Kress
hvilken acer er det- kunne nok godt være indteressert hvis den bare skal ud :)
Besvaret

Det er en gammel travelmate 273xv, med en flænge i skærmen, tror der har været et knæ på den :thumbdown men du kan godt få den om du vil :) -Kress...

hvilken acer er det- kunne nok godt være indteressert hvis den bare skal ud :)
Besvaret

Nu har de ikke været startet op i flere år, så tror ikke engang de kan holde strøm, så det er der ikk noget fidus i. -Kress...

Hvis der tilfældigvis er tale om en Thinkpad R32 eller R40' date=' så mangler jeg batteriet til en sådan :)[/quote']
Besvaret
Det er en gammel travelmate 273xv, med en flænge i skærmen, tror der har været et knæ på den :thumbdown men du kan godt få den om du vil :) -Kress...
Oki. Den model søgte jeg ikke lige.. Så ud med den :laugh:
Besvaret
Nu har de ikke været startet op i flere år, så tror ikke engang de kan holde strøm, så det er der ikk noget fidus i. -Kress...
Fair nok - jeg hitter et kina-batteri til en plov et sted.
Besvaret
Ja tænkte det nok, så kommer de med ud på arbejdet og får en tur med noget værktøj :) har lige fået en ny afkorter sav :laugh: -Kress...
Hehe. God stil. Nup lige et par billeder! :D
Guest carspar
Besvaret

På hjørnet af Storafiskaragatan og Bantoget i Lund er der i kælderen en butik der køber og sæger brugte pc'er specielt bærbare prøv at tale med dem. De har også butik i Stockholm og kunderne er primært studerende. Jeg kan ikke huske navnet med der er lige på hjørnet.

Besvaret
solgte min gamle medionPC, med defekt tastetur og blæser, for 350 kr Der er altid en eller anden der kan bruge noget.....
Præcis - et originalt tastatur, en inverter, et batteri eller et slidt/knækket dæksel...osv osv. Ting som alle, originalt, koster en kvart arm - men som kan nakkekastes på det private marked, hvis man lige leder lidt. Min gamle R40 er også kun en maskine der bruges, når jeg ikke vil udsætte mine andre bærbare for et eller andet - alternativt når der skal testes. Skulle det gå i kage, så ligger der et friskt image klar - og 10 min senere er den frisk og klar igen. Og sådan ved jeg mange gør med deres gamle bærbare - så måske Kress skulle give dem en chance på Blocket eller DBA? Der kunne hurtigt komme en Svensson-plov ud af dem :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...