Jump to content

Endelig en positiv historie om en såkaldt "muskelhund"

Recommended Posts

Skrevet

Knivman fick straffet sänkt - bets i pungen av en hund En man i 30-årsåldern fick ett lindrigare straff efter att ha misshandlat sin ex-flickvän och hund svårt. Straffrabatten beror på att han själv blev biten i pungen av hunden. Helsingborgs tingsrätt anser att knivhuggen mot ex-flickvännen var allvarliga men på grund av att han själv skadats döms han till endast ett och ett halvt års fängelse för grov misshandel. Rottweilern hade försökt att skydda sin matte genom att bita gärningsmannen men det ledde till att även hunden knivskars svårt och mannen fortsatte sedan att knivhugga kvinnan. Håber hunden har det godt og at manden er skadet for livet, hvad fanden sker der for retsvæsenet!!!

Besvaret

Ja den hund skulle da bare have et extra ben til aftensmad, hvis den ellers er kommet sig. Iøvrigt vil jeg da lige sige at vi har daglige gode historier med såkaldte muskelhunde:th2:

Besvaret
...Iøvrigt vil jeg da lige sige at vi har daglige gode historier med såkaldte muskelhunde:th2:
Jeg kunne have tendens til at tro lidt på medie stormen om div hunderacer af øgenavnet "muskelhunde", men så kommer jeg til at tænke på mødet med jeres "monstre". Så tænker man, det må være dårlige ejere dem man hører om i medierne. De er fandme dejlige jeres hunde!
Besvaret

Nu er en rottweiler vel ikke en muskehund:cool: I følge en af mine venner er det ihvertfald ikke, men derimod en aggresiv vagthund:laugh: -måske har han ret efter den artikel:D Og vi kan da fortælle mange dejlige historier hvor vores hunde har givet andre mennesker (specielt børn og handikappede) en dejlig oplevelse:)

Besvaret
Nu er en rottweiler vel ikke en muskehund:cool: I følge en af mine venner er det ihvertfald ikke' date=' men derimod en aggresiv vagthund:laugh: -måske har han ret efter den artikel:D Og vi kan da fortælle mange dejlige historier hvor vores hunde har givet andre mennesker (specielt børn og handikappede) en dejlig oplevelse:)[/quote'] Troede kun i havde en?
Besvaret
Troede kun i havde en?
Sanne har vel 3 hanhunde derhjemme, Toft, Alexander og Shankly:love2: Også kan vi jo fortælle at vi var 2 hundemonstrer, 5 voksne og et lille barn sammen i Toft og Sannes stue uden nogen døde eller lemlæstede:th2:
Besvaret
Også kan vi jo fortælle at vi var 2 hundemonstrer' date=' 5 voksne og et lille barn sammen i Toft og Sannes stue uden nogen døde eller lemlæstede:th2:[/quote']Til gengæld kæmpede Shankly og Kajsa om at dele flest kys ud til sønnike på 4 måneder, som kvitterede med at grine over hele femøren :D Vi var vel nærmest forstenede af skræk over at enten rottweileren eller amstaffen skulle bide ham midt over....
Besvaret
Igen' date=' det er ejeren, den er gal med. Manden kan jo kun snakke fransk til hunden, så intet under, at den bliver helt roterende i hovedet :lol:[/quote'] ja hvem vilel ikke blive en arrig satan af at skulle glo på den gamle tosse dagen lang... men hvor er al harmen over den hund ? havde det väret en amstaff der havde knurret af en garder på fredensborg havde hele dk jo krävet den hängt på slotspladsen... men når dete r prinsens lille homoköter der gang på gang bider folk så skal der da laves en artikel hvor der er plads til jokes...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...