Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Forleden da jeg kom ud til min bil, mødte det her syn os :( EDIT Skal lige siges at det ik' er min bil .. heldigvis da! og jeg håber heller ikke at den tilhører nogen herinde fra! Personligt er jeg lidt Jantelovs agtig i at når folk har en fancy bil, så må de også acceptere at nogen får ondt i røven over den og måske key'er den. MEN det her fik selv mit hjerte til at briste :( Ud over det så havde de brudt bagagerummet op med et koben eller lign, sikkert for at få fat på nøglen til låseboltene ...

• Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Personligt er jeg lidt Jantelovs agtig i at når folk har en fancy bil, så må de også acceptere at nogen får ondt i røven over den og måske key'er den
Det er sgu da aldrig i orden at ødelægge andres ting. Plat holdning......... Synd for BMW ejeren iøvrigt.
Besvaret
Personligt er jeg lidt Jantelovs agtig i at når folk har en fancy bil' date=' så må de også acceptere at nogen får ondt i røven over den og måske key'er den. MEN det her fik selv mit hjerte til at briste :([/quote'] Det var en konstatering og ikke en blåstempling af hærværk. Ellers ville titlen nok have været "Retfærdighed sket fyldest på parkeringsplads" :P Acceptere skulle måske erstattes af indse, men det er semantik :)
Besvaret

Fuck noget svineri. Troede ikke folk stadig stjal fælge. Jeg må nok hellere sætte 5 forskellige låsebolte på hver af mine kleemann fælge:rolleye:

Besvaret

Jeg har også prøvet det en gang. Efter det fik jeg 5 forskellige fabrikater låsebolte, hvor de 5 forskellige toppe var gemt 5 forskellige steder i bilen. Jeg har ikke haft problemet siden. Simpelthen noget svineri! jeg så en bil på en af nabogaderne for 1 måned siden havde fået samme behandling - det sker desværre alt for ofte. Sørg nu for gode og i rigelige mængder låsebolte venner!

Besvaret
Fuck noget svineri. Troede ikke folk stadig stjal fælge. Jeg må nok hellere sætte 5 forskellige låsebolte på hver af mine kleemann fælge:rolleye:
hvilken verden lever du i :laugh: Men de var da flinke at klodse den op og ikke bare sætte den på bremseskiven
Besvaret
På parkeringspladsen ved børnehaven :( Det er fedt at der kun er 3 års ventetid på at få en plads i kælderen :(
Præcis. Jeg spurgte jo fordi at jeg selv bor i Lindeborg, og har selv været ude for indbrud da min bil stod på samme parkeringsplads.
Besvaret
Præcis. Jeg spurgte jo fordi at jeg selv bor i Lindeborg, og har selv været ude for indbrud da min bil stod på samme parkeringsplads.
Hvilken type bil var/er det? Har du fået plads i kælderen og hvor længe gk der? Jeg holder der selv, men håber at en gammel saab med platfælge ikke tiltrækker nogen videre opmærksomhed :)
Besvaret
Hvilken type bil var/er det? Har du fået plads i kælderen og hvor længe gk der? Jeg holder der selv, men håber at en gammel saab med platfælge ikke tiltrækker nogen videre opmærksomhed :)
prøv at spørge Gustaf her fra forum Der var vist en eller anden der manglede et reserve dæk som mente at hans saab passede godt dertil Der var lige sat en donkraft ind og 1 stk fælg og dæk var væk.....
Besvaret
prøv at spørge Gustaf her fra forum Der var vist en eller anden der manglede et reserve dæk som mente at hans saab passede godt dertil Der var lige sat en donkraft ind og 1 stk fælg og dæk var væk.....
Wunderbar =|
Besvaret
Det var en fabia, og de gik efter min navigation. Jeg havde jo begået den dumhed at lade holderen blive i forruden, og så sker den slags jo. Vi har boet her i 2½ år, og jeg har stadig ikke fået adgang til kælderen...
Besvaret
Det var en fabia, og de gik efter min navigation. Jeg havde jo begået den dumhed at lade holderen blive i forruden, og så sker den slags jo. Vi har boet her i 2½ år, og jeg har stadig ikke fået adgang til kælderen...
Nu bor jeg selv i Lindeborg, og faktisk har set min nabo´s bil også BMW cabrio som var blevet flået for fælge, anlæg og til og med forlygter. Nu hvor i nævner Børnehaven i Lidneborg hvor hen præcist? Er det den bagved ICA?
  • 9 months later...
Besvaret

*suk* Så blev det sgu min tur... 3 styks 'lakristomter' i sølvfarvet merc'er stak af med cdspilleren og min kent skive der sad i. Intet smadret og alarmen var ikke gået hvilket tyder på en tidligere ejer, eller nogen der har prøvet det før. Hvem fa'en bryder ind i så gammel en bil for at stjæle en så simpel afspiller?

Besvaret
^Hva er en 'lakristomter'??
et forsög på at gemme racisme bag humor... hvorfor er en gåde hvorfor ikke bare sige "3 usle fejlfarvede undermennesker"`?? "lakritstomter" er vel nöjagtigt ligeså racistiskt? eller? kan huske da jeg startede herinde fik jeg en reprimande for at skrive "en flok sigöjnere" det var åbenbart mere racistiskt end dette?
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...