Igelkottar Skrevet June 23, 2009 Rapporter Skrevet June 23, 2009 Hej, nogen der kan anbefalde en god bærbar MAX 5000 dkr, kan det betale sig at købe den Sverige ? kan den så skrive dansk ? (måske dumt ? ) har selvfølgelig selv tjekket lidt via El giganten, med syntes ikke der er den store pris forskel, den skal være god til foto/video/film/ Office/Surfe osv. Har ikke selv den store forstand på PC.
Basse Besvaret June 23, 2009 Rapporter Besvaret June 23, 2009 Der vil formentlig være svensk tastatur på - men du styrer selv sproget i windows jo. Jeg har set nogle, hvor der også er æ og ø på i sverige - sammen med de svenske tegn. Kan sq bare ikke huske mærkerne nu.Ser ud til de laver en standard de bruger i norden, hos nogle producenter.
MC Manden Besvaret June 23, 2009 Rapporter Besvaret June 23, 2009 Min laptop har SE keyboard og det er ikke det store problem. Det tog ca. 5 min. at vænne sig til dette....
Igelkottar Besvaret June 23, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 23, 2009 Ok..... det lyder ikk som det store problem med SE keyboard :) men kan det betale sig økonomisk ? er der noget at spare, vi er endnu ikke flyttet til Sverige desvære :( så jeg kommer ikke til SE hverdag....
Rikke Rost Besvaret June 23, 2009 Rapporter Besvaret June 23, 2009 Jeg synes at hardware er dyrt i Sverige...... Langt bedre priser i dkk, selvom du regner valutaen om. Jeg køber det meste i .dk og kun småting og noget jeg mangler akut her i Sverige.
Menace Besvaret June 23, 2009 Rapporter Besvaret June 23, 2009 enig med rikke hardware er billigere i dk, men du kan falde over et godt tilbud i sverige dog bemærk at de 2 store spillere på det danske marked lige er blevet meldt for momsfusk så det kan være priserne ryger lidt op senere på året da de har været med til at presse godt og grundigt....
jolin Besvaret June 23, 2009 Rapporter Besvaret June 23, 2009 Hvem er det?? Jeg gætter på at det er Multimedia World og Getmore der hentydes til.
Lollikken Besvaret June 23, 2009 Rapporter Besvaret June 23, 2009 Hej' date=' nogen der kan anbefalde en god bærbar MAX 5000 dkr, kan det betale sig at købe den Sverige ? kan den så skrive dansk ? (måske dumt ? ) har selvfølgelig selv tjekket lidt via El giganten, med syntes ikke der er den store pris forskel, den skal være god til foto/video/film/ Office/Surfe osv. Har ikke selv den store forstand på PC. [/quote'] Jeg købte min LG R200 i Sverige hos PC city. 12'' lille computer med lidt af hvert i, til 5500 DKK (på tilbud). Fordel: 1 års garanti og 3 års reklamationsret. LG har "skandinaviske"/nordiske tastaturer dvs. at der er markeret bogstaver for de 3 forskellige tastatur indretninger der er i skandinavien. Jeg mener også at Acer har nordiske tastaturer (jeg antager du er i den prisklasse) :)
Rikke Rost Besvaret June 24, 2009 Rapporter Besvaret June 24, 2009 Ja ok...Troede der mentes distributører og ikke forhandlere. Bruger ikke forhandlere så meget......:D Jeg gætter på at det er Multimedia World og Getmore der hentydes til.
Igelkottar Besvaret June 27, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 27, 2009 Takker for jeres svar, tro jeg venter med købe en svensk PC til vi flytter derover, må nøjes med en Dansk PC imens :)
Juff Besvaret July 2, 2009 Rapporter Besvaret July 2, 2009 Jeg købte grejer i går hos webhallen.com Logitech dinovo mini 995,- sek Logitech harmony 555 590,- Det er specielt en god pris på dinovo mini, koster omkring 800 dkk i dk... Hentede varerne ved djäknegatan 16 samme dag ( eller dvs min kone gjorde ) :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu