Rikke Rost Skrevet August 18, 2009 Rapporter Skrevet August 18, 2009 Man må sige de holder hvad de lover og det er noget dejligt stabilt grej de bruger.... Og så til 100 kr om måneden. Det er sgu ikke skidt.....:)
MC Manden Besvaret August 18, 2009 Rapporter Besvaret August 18, 2009 Ja, de får sgu ikke noget klap på skulderen fra mig. I forbindelse med min flytning, så har jeg sagt mit tv abbonnemt op. Det har jeg så iøvrigt aldrig skrevet under på, men fred nu være med det. Da jeg så bad om en opgørelse på det, således at jeg kunne betale inden jeg rejser, så siger de at det kan ikke lade sig gøre, da jeg stadig har mit bredbånd abb. hos dem.... Det har jeg aldrig haft !... Nu vil de så sende en faktura på mit bredbånd... Og, det har jeg ikke.... Hvad fa'en sker der for dem ???
Rikke Rost Besvaret August 18, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2009 En 100/100...... Og Palle. Du betaler dit bredbånd over huslejen. Det koster 220 kr pr måned. Det var en del af det herlige tilbud som i fik.....tvunget ned over hovedet.....:D
Juul90 Besvaret August 18, 2009 Rapporter Besvaret August 18, 2009 En 100/100...... Og Palle. Du betaler dit bredbånd over huslejen. Det koster 220 kr pr måned. Det var en del af det herlige tilbud som i fik.....tvunget ned over hovedet.....:D Gir du kun 100 kr om måneden for at have 100mbit? :)
Juul90 Besvaret August 18, 2009 Rapporter Besvaret August 18, 2009 Jeps....:) Det var satme da billigt. Bor du i Malmö området? Jeg synes ikke at jeg kan se noget om det på Telia's hjemmeside? EDIT: Fandt lige denne http://www.telia.se/privat/produkter_tjanster/internet/bredbandvianatverksuttaget/stadsnat/hittadittsdtadsnat/hsb_malmo Der står det koster 799 sek pr m :O
credde Besvaret August 18, 2009 Rapporter Besvaret August 18, 2009 Jeps....:) Er det ikke en sandhed med modifikationer? Du har da vel ikke din helt egen 100 mbit forbindelse men du deler den vel med de andre i ejendommen? At de så måske ikke bruger forbindelsen meget er jo bare super ;)
Rikke Rost Besvaret August 18, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2009 Sådan er det ikke længere Credde. :)
credde Besvaret August 18, 2009 Rapporter Besvaret August 18, 2009 Sådan er det ikke længere Credde. :) Så er det jo derfor Telia giver underskud - rigtig godt for jer, men uha en dårlig forretning for Telia. De kunne snildt have fået det dobbelte, hvis ikke mere.
MC Manden Besvaret August 18, 2009 Rapporter Besvaret August 18, 2009 En 100/100...... Og Palle. Du betaler dit bredbånd over huslejen. Det koster 220 kr pr måned. Det var en del af det herlige tilbud som i fik.....tvunget ned over hovedet.....:D Ja, det er jeg da godt klar over. Men, jeg burde jo ikke ha' et abbonement men bare stå som bruger. Jeg skal da love for at Telia fatter minus....
Rikke Rost Besvaret August 18, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2009 Helt rigtigt....Men så burde du da heller ikke opsige noget som helst. Det er jo huslejen der betaler det..... Så sålænge du har lejl., skal du betale. Tror ikke det kan opsiges....
credde Besvaret August 18, 2009 Rapporter Besvaret August 18, 2009 Ja, de får sgu ikke noget klap på skulderen fra mig. I forbindelse med min flytning, så har jeg sagt mit tv abbonnemt op. Det har jeg så iøvrigt aldrig skrevet under på, men fred nu være med det. Da jeg så bad om en opgørelse på det, således at jeg kunne betale inden jeg rejser, så siger de at det kan ikke lade sig gøre, da jeg stadig har mit bredbånd abb. hos dem.... Det har jeg aldrig haft !... Nu vil de så sende en faktura på mit bredbånd... Og, det har jeg ikke.... Hvad fa'en sker der for dem ??? Jeg kan se, at jeg har fået en faktura på 78 SEK for Bredbånd hos Telia... Skide smart, når det blev betalt over hyran. Nu skal man endnu engang spilde sin tid på at skrive til de hoveder. Glad for jeg er sluppet af med Telia. Edit: Det var iøvrigt kun et rent tilfælde at jeg opdagede den faktura, da jeg ellers havde meddelt min nye adresse i forbindelse med opsigelse af abonnementer men de har sendt fakturaen til min gamle adresse, hvilken jeg så ikke har fået. Fjolser!
MC Manden Besvaret August 19, 2009 Rapporter Besvaret August 19, 2009 Helt rigtigt....Men så burde du da heller ikke opsige noget som helst. Det er jo huslejen der betaler det..... Så sålænge du har lejl., skal du betale. Tror ikke det kan opsiges.... Sådan troede jeg også... men, sådan er det ikke. Det skal opsiges og lukkes nu d. 15/9, så er der nemlig en chance for at jeg kan få en regning inden 1/10. Og, for at det så ikke skal være løgn, så havde de lukket mit internet da jeg kom hjem igår.... Det er dog klaret igen...
Rikke Rost Besvaret August 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 19, 2009 Hvad har du så nu i det nye hus?? Jeg kan se, at jeg har fået en faktura på 78 SEK for Bredbånd hos Telia... Skide smart, når det blev betalt over hyran. Nu skal man endnu engang spilde sin tid på at skrive til de hoveder. Glad for jeg er sluppet af med Telia. Edit: Det var iøvrigt kun et rent tilfælde at jeg opdagede den faktura, da jeg ellers havde meddelt min nye adresse i forbindelse med opsigelse af abonnementer men de har sendt fakturaen til min gamle adresse, hvilken jeg så ikke har fået. Fjolser!
credde Besvaret August 19, 2009 Rapporter Besvaret August 19, 2009 Hvad har du så nu i det nye hus?? Bredbandsbolaget, 24 mbit. Det har 7-9-13 fungeret helt perfekt og de kom til tiden og installerede.
bananas Besvaret August 19, 2009 Rapporter Besvaret August 19, 2009 Kundersevice, Organisation og den interne kommunikation i Telia er vel nogenlunde ligeså veltrimmet som den var i det gamle DDR. Desværre ser Telia dog ud til at fungere bedre end i en del af de andre teleselskaber!
Rikke Rost Besvaret August 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 19, 2009 Helt sikkert Klaus.... :) Jeg fatter ikke at Sverige kan overleve med den virksomhedsstruktur...
Basse Besvaret August 19, 2009 Rapporter Besvaret August 19, 2009 Jeg ved at min ownit forbindelse via huslejen, er et abn. der står i mit navn aka beboer i lejligheden. Og den skulle tilmeldes da jeg købte lejligheden, og skal således afmeldes - hvis jeg sælger lejligheden og flytter. Er bare glad for jeg slipper for Telia i alle henseender :D
Rene Larsen Besvaret August 19, 2009 Rapporter Besvaret August 19, 2009 Gir du kun 100 kr om måneden for at have 100mbit? :) Ja, hvad kan man sige... Jeg havde også skiftet min bredbåndshastighed til 100/10 - og det kostede de 220/md over hyren + 320/md ekstra for den nye hastighed, og sådan var det nu engang, dette kunne aldrig blive anderledes
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu