Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Ja, de får sgu ikke noget klap på skulderen fra mig. I forbindelse med min flytning, så har jeg sagt mit tv abbonnemt op. Det har jeg så iøvrigt aldrig skrevet under på, men fred nu være med det. Da jeg så bad om en opgørelse på det, således at jeg kunne betale inden jeg rejser, så siger de at det kan ikke lade sig gøre, da jeg stadig har mit bredbånd abb. hos dem.... Det har jeg aldrig haft !... Nu vil de så sende en faktura på mit bredbånd... Og, det har jeg ikke.... Hvad fa'en sker der for dem ???

Besvaret
En 100/100...... Og Palle. Du betaler dit bredbånd over huslejen. Det koster 220 kr pr måned. Det var en del af det herlige tilbud som i fik.....tvunget ned over hovedet.....:D
Gir du kun 100 kr om måneden for at have 100mbit? :)
Besvaret
Jeps....:)
Er det ikke en sandhed med modifikationer? Du har da vel ikke din helt egen 100 mbit forbindelse men du deler den vel med de andre i ejendommen? At de så måske ikke bruger forbindelsen meget er jo bare super ;)
Besvaret
Sådan er det ikke længere Credde. :)
Så er det jo derfor Telia giver underskud :lol: - rigtig godt for jer, men uha en dårlig forretning for Telia. De kunne snildt have fået det dobbelte, hvis ikke mere.
Besvaret
En 100/100...... Og Palle. Du betaler dit bredbånd over huslejen. Det koster 220 kr pr måned. Det var en del af det herlige tilbud som i fik.....tvunget ned over hovedet.....:D
Ja, det er jeg da godt klar over. Men, jeg burde jo ikke ha' et abbonement men bare stå som bruger. Jeg skal da love for at Telia fatter minus....
Besvaret
Ja, de får sgu ikke noget klap på skulderen fra mig. I forbindelse med min flytning, så har jeg sagt mit tv abbonnemt op. Det har jeg så iøvrigt aldrig skrevet under på, men fred nu være med det. Da jeg så bad om en opgørelse på det, således at jeg kunne betale inden jeg rejser, så siger de at det kan ikke lade sig gøre, da jeg stadig har mit bredbånd abb. hos dem.... Det har jeg aldrig haft !... Nu vil de så sende en faktura på mit bredbånd... Og, det har jeg ikke.... Hvad fa'en sker der for dem ???
Jeg kan se, at jeg har fået en faktura på 78 SEK for Bredbånd hos Telia... Skide smart, når det blev betalt over hyran. Nu skal man endnu engang spilde sin tid på at skrive til de hoveder. Glad for jeg er sluppet af med Telia. Edit: Det var iøvrigt kun et rent tilfælde at jeg opdagede den faktura, da jeg ellers havde meddelt min nye adresse i forbindelse med opsigelse af abonnementer men de har sendt fakturaen til min gamle adresse, hvilken jeg så ikke har fået. Fjolser!
Besvaret
Helt rigtigt....Men så burde du da heller ikke opsige noget som helst. Det er jo huslejen der betaler det..... Så sålænge du har lejl., skal du betale. Tror ikke det kan opsiges....
Sådan troede jeg også... men, sådan er det ikke. Det skal opsiges og lukkes nu d. 15/9, så er der nemlig en chance for at jeg kan få en regning inden 1/10. Og, for at det så ikke skal være løgn, så havde de lukket mit internet da jeg kom hjem igår....:fight: Det er dog klaret igen...
Besvaret

Hvad har du så nu i det nye hus??

Jeg kan se, at jeg har fået en faktura på 78 SEK for Bredbånd hos Telia... Skide smart, når det blev betalt over hyran. Nu skal man endnu engang spilde sin tid på at skrive til de hoveder. Glad for jeg er sluppet af med Telia. Edit: Det var iøvrigt kun et rent tilfælde at jeg opdagede den faktura, da jeg ellers havde meddelt min nye adresse i forbindelse med opsigelse af abonnementer men de har sendt fakturaen til min gamle adresse, hvilken jeg så ikke har fået. Fjolser!
Besvaret

Kundersevice, Organisation og den interne kommunikation i Telia er vel nogenlunde ligeså veltrimmet som den var i det gamle DDR. :rolleyes: Desværre ser Telia dog ud til at fungere bedre end i en del af de andre teleselskaber! :rolleye:

Besvaret

Jeg ved at min ownit forbindelse via huslejen, er et abn. der står i mit navn aka beboer i lejligheden. Og den skulle tilmeldes da jeg købte lejligheden, og skal således afmeldes - hvis jeg sælger lejligheden og flytter. Er bare glad for jeg slipper for Telia i alle henseender :D

Besvaret
Gir du kun 100 kr om måneden for at have 100mbit? :)
Ja, hvad kan man sige... Jeg havde også skiftet min bredbåndshastighed til 100/10 - og det kostede de 220/md over hyren + 320/md ekstra for den nye hastighed, og sådan var det nu engang, dette kunne aldrig blive anderledes :confused:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...