Basse Besvaret January 3, 2010 Rapporter Besvaret January 3, 2010 Bestiller en GSR (manuelt gear) medio marts' date=' med mindre en prøvetur mod forventning ikke efterlader et positivt indtryk.[/quote'] Cool - glæder mig sq til at se og høre den :-)
dannemare Besvaret January 4, 2010 Rapporter Besvaret January 4, 2010 Video: Renault Megane 250 Cup v Focus RS v SEAT Leon Cupra R v Golf GTI Ifølge Evo Magazine ser 0-160 km/t-tiderne således ud: Megane: 14.6 Focus: 14.5 Cupra: 14.0 Golf: 16.5 Interessant at se Cupra'en nå 160 km/t hurtigere end Focus RS. Cupra'en var samtidig hurtigst rundt på banen i videon ovenfor.
Flemming40 Besvaret January 4, 2010 Rapporter Besvaret January 4, 2010 Video: Renault Megane 250 Cup v Focus RS v SEAT Leon Cupra R v Golf GTI Ifølge Evo Magazine ser 0-160 km/t-tiderne således ud: Megane: 14.6 Focus: 14.5 Cupra: 14.0 Golf: 16.5 Interessant at se Cupra'en nå 160 km/t hurtigere end Focus RS. Cupra'en var samtidig hurtigst rundt på banen i videon ovenfor. Jeg synes, at det er lidt unfair at sætte Golf GTI'en i det selskab. Den mangler mindst 40 hk til den nærmeste. De skulle hellere have taget Golf R eller Scirocco R. Michelsens Bil i Tomelilla har i øvrigt bestilt en Golf R, som sandsynligvis vil komme i slutningen af marts.
Juff Besvaret January 5, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 5, 2010 Audi S1 http://www.automotorsport.se/news/20008/audi-gör-tummen-upp-för-s1/ endnu en 1.4 tsi med 180 hk. den næste bliver vel fabia rs med samme motor.
Juff Besvaret January 12, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 12, 2010 Evo vs focus rs Jamen så blir det jo en evo x :-) http://www.youtube.com/watch?v=Y4jhlExoRaM 2-0 til evo på banen :)
Lollikken Besvaret January 12, 2010 Rapporter Besvaret January 12, 2010 Evo X vs STI ;) KLASSE :) Jeg husker godt da de anmeldte en tidligere model (9'eren tror jeg), hvor de sagde det var en utrolig bil, som kunne meget sammenlignet med mange superbiler (f.eks. at han her i evo 10 kører ind i et sving med 100 mph, hvor han med en ferrari ville kører 60 mph). Men også at de følte det fjernede lidt af det sjove ved at køre bil .. det lader til at de er kommet sig over det sidste :) Men er Evo'en en hot hatch? Er den ikke lige niveauet større end hothatch (golf klassen i mine øjne) eller er definitionen simpelthen bare hurtige biler med hatchback? Men jeg må da indrømme at jeg måske nok kunne overveje at købe en Evo10 hvis jeg kom til penge og ville have det lidt sjovt :D
Juff Besvaret January 12, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 12, 2010 Evo X vs STI ;) S4CfWdoSOTk overbevisende sejr..... 415000 sek... nice, og så er det jo en rigtig familiebil. :D Jeg tager det som en selvfølge at du kommer forbi mölledalsgatan når du skal prøve en.. hvis det er muligt :)
Juff Besvaret January 12, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 12, 2010 KLASSE :) Jeg husker godt da de anmeldte en tidligere model (9'eren tror jeg), hvor de sagde det var en utrolig bil, som kunne meget sammenlignet med mange superbiler (f.eks. at han her i evo 10 kører ind i et sving med 100 mph, hvor han med en ferrari ville kører 60 mph). Men også at de følte det fjernede lidt af det sjove ved at køre bil .. det lader til at de er kommet sig over det sidste :) Men er Evo'en en hot hatch? Er den ikke lige niveauet større end hothatch (golf klassen i mine øjne) eller er definitionen simpelthen bare hurtige biler med hatchback? Men jeg må da indrømme at jeg måske nok kunne overveje at købe en Evo10 hvis jeg kom til penge og ville have det lidt sjovt :D Evo fremgår ikke, men det jo også en sedan familiebil :) Alfa Romeo 147 2.0 TS / GTA Audi S3 BMW 1 Series 120i/130i/135i Citroën C2 VTS Citroën Xsara VTS Citroën C4 VTS Fiat Nuova 500 Abarth Fiat Panda 100HP Fiat Punto HGT Fiat Abarth Grande Punto Fiat Bravo HGT Fiat Stilo Abarth Ford SportKa Ford Fiesta Zetec S / Sport / ST (XR4 in Australia) Ford Focus ST170 / RS / ST Honda Civic Type R Hyundai coupe / Tiburon GT Mazda3/Axela SP23/Mazdaspeed3/3 MPS MG ZR 160 MINI Cooper/Cooper S Mitsubishi Colt CZT 1.5 Turbo / Ralliart Version-R Nissan Micra 160 SR Opel/Vauxhall Corsa SRi 1.8 16v / OPC Opel/Vauxhall Astra OPC / OPC Turbo / VXR Peugeot 206 S16/GTi 138/RC/GTi 180 Peugeot 207 GTi Renault Clio RS 2.0/V6 Renault Mégane RS (full name Renault Mégane Renault Sport) Rover 25 GTi SEAT Ibiza 1.8T Cupra / FR SEAT León Cupra R 2.0 TFSI/FR 2.0 TFSI/FR TDi Škoda Fabia vRS Škoda Octavia vRS Smart Forfour Brabus Subaru Impreza WRX Suzuki Swift Sport Toyota Yaris T Sport Toyota Corolla/RunX/Allex VVTL-i T-sport,Compressor T-sport/RS180(Sportivo in Australia) Volkswagen Lupo GTI Volkswagen Polo GT/GTI/GTI Cup Edition Volkswagen Golf Mk5 R32 / GTI / GT Volvo C30 T5
dannemare Besvaret January 12, 2010 Rapporter Besvaret January 12, 2010 Men er Evo'en en hot hatch? Er den ikke lige niveauet større end hothatch (golf klassen i mine øjne) eller er definitionen simpelthen bare hurtige biler med hatchback? Lancer Evo er, som Juff også siger det, en sedan (aka familieslæde, om man vil :D). Det er bare mig, der vandrer lidt off-topic i denne hot hatch -tråd. :o
Basse Besvaret January 12, 2010 Rapporter Besvaret January 12, 2010 Hey jeg vil også med ud og kigge på Evo X :D Må lige se sådan en irl.
Juff Besvaret January 13, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 13, 2010 Hey jeg vil også med ud og kigge på Evo X :D Må lige se sådan en irl. Ej basse....... man kan max være 2 til at prøve bil, ellers kommer der for meget vægt :D
Basse Besvaret January 13, 2010 Rapporter Besvaret January 13, 2010 Ej basse....... man kan max være 2 til at prøve bil' date=' ellers kommer der for meget vægt :D[/quote'] Gør der anyway, hvis jeg er passager griner :D Frederik skal jo anyway vænne sig til vægten af børn og konen i bilen samtidig med ham :D
dannemare Besvaret January 13, 2010 Rapporter Besvaret January 13, 2010 Gør der anyway, hvis jeg er passager griner :D Frederik skal jo anyway vænne sig til vægten af børn og konen i bilen samtidig med ham :D Yeps, nummer 2 er på vej. :D Så der bliver installeret 2 autostole mere eller mindre permanent på bagsædet. :)
Juff Besvaret January 13, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 13, 2010 Yeps' date=' nummer 2 er på vej. :D Så der bliver installeret 2 autostole mere eller mindre permanent på bagsædet. :)[/quote'] tillykke :th2:
Juff Besvaret January 14, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 14, 2010 hmm evo skal have oktan 98 som ralliart...... men sådan må det jo være
Basse Besvaret January 14, 2010 Rapporter Besvaret January 14, 2010 hmm evo skal have oktan 98 som ralliart...... men sådan må det jo være "Alle" highperformance biler skal have oktan 98 :-) hvis man vil have adgang til de opgivet antal HK altså.
Rikke Rost Besvaret January 14, 2010 Rapporter Besvaret January 14, 2010 E85 har højere oktan end 98..... Så er din bil rulelt ind til det, så er der mange flere hk at hente.
Basse Besvaret January 14, 2010 Rapporter Besvaret January 14, 2010 E85 er det ikke ethanol blandingen ?
Rikke Rost Besvaret January 14, 2010 Rapporter Besvaret January 14, 2010 Jow....... E85 er det ikke ethanol blandingen ?
dannemare Besvaret January 14, 2010 Rapporter Besvaret January 14, 2010 hmm evo skal have oktan 98 som ralliart...... men sådan må det jo være "Alle" highperformance biler skal have oktan 98 :-) hvis man vil have adgang til de opgivet antal HK altså. Nemmerlig. Min servicebog angiver også 98 oktan.
Juff Besvaret January 15, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 15, 2010 "Alle" highperformance biler skal have oktan 98 :-) hvis man vil have adgang til de opgivet antal HK altså. ok.... grænsen må jo gå et sted... mps og golf r med 260 og 270 hk skriver jo oktan 95....... ralliart med 2.0 T med 235 hk skal have oktan 98 ...
dannemare Besvaret January 15, 2010 Rapporter Besvaret January 15, 2010 ok.... grænsen må jo gå et sted... mps og golf r med 260 og 270 hk skriver jo oktan 95....... ralliart med 2.0 T med 235 hk skal have oktan 98 ... Min lille 192-hestes 1.6 T vil skam også helst have 98. Den kan dog - som alle andre moderne biler - overleve med en lavere oktan i tanken grundet sin bankesensor (hvis man vil være den det bekendt og kan leve med at miste effekt). Jeg er HELT sikkert på, at en Golf R og Mazda MPS også er map'et til at tage fordel af 98 oktan, og jeg ville personligt aldrig hælde andet i tanken. Edit/update: Fandt via google det følgende i en MPS-brochure: "This vehicle is designed to use 98 octane (RON) or higher petrol for best performance. If 98 octane (RON) is not available, 95 octane (RON) petrol can be used. Use of 95 octane (RON) petrol can decrease performance".
Juff Besvaret January 15, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret January 15, 2010 hmmm ok... my bad med mazda :o kiggede lige hurtigt hos vw er der stod der oktan 95 ved golf r. der står også oktan 95 i hondaens manual.. bør man ikke regne med det der skrives ? har aldrig kørt med andet end 95 i type r...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu