Basse Besvaret February 26, 2010 Rapporter Besvaret February 26, 2010 Det glæder vi os fandme til Basse!! :) At høre den lille rækkesekser blive krudtet lidt af...Måske man skulle lade cam'et inden i morgen! Du må nøjes med lyden fra en R32'er :D M3eren er i kommision
Kim H Besvaret February 26, 2010 Rapporter Besvaret February 26, 2010 Absolut off topic Der er jo flere i denne tråd som er Nürburgring-fans. For dem findes en interessant artikel for enden af dette link :) https://www.nuerburgring-shop.de/default.aspx?ID=8&KID=393&SID=417&PID=2281&action=shop.detail
Rikke Rost Besvaret March 2, 2010 Rapporter Besvaret March 2, 2010 Skal det være en EVO X Frederik, så lad det være en EVO X'er.....:D
dannemare Besvaret March 2, 2010 Rapporter Besvaret March 2, 2010 :th2: :th2: Tak for i lørdags, forresten. Det var jo ganske hyggeligt. Når det bliver varmere i vejret, må vi lige gentage med hjemmebragt engangsgrill og pøller. :D
Rikke Rost Besvaret March 2, 2010 Rapporter Besvaret March 2, 2010 Ja det var faktisk rigtigt hyggeligt! :) og ja det er sgu en super idé!!
Don A Besvaret March 2, 2010 Rapporter Besvaret March 2, 2010 Ja det var faktisk rigtigt hyggeligt! :) og ja det er sgu en super idé!! Jep det var godt.. :)
Basse Besvaret March 2, 2010 Rapporter Besvaret March 2, 2010 Mmm kanon hyggeligt - og rart at få sat lidt flere ansigter på :-) Men for fanden hvor var det dog koldt griner. Næste gang leger vi turistenfarht med TTeren- ikk ? hehe
Rikke Rost Besvaret March 3, 2010 Rapporter Besvaret March 3, 2010 Så kan du da godt reservere st. bededagsweekenden og pinsen til det :D Hvis jeg er klar med bilen, tager jeg nok også weekenden den 1. april dernede.... De har megatræf langfredag og som regel er det godt vejr dernede i påsken. Så er bilen klar, så skal den derned på en testtur....Men vi arbejder som en gal på at få den klar...
Basse Besvaret March 3, 2010 Rapporter Besvaret March 3, 2010 Det ville da være syndt hvis du skulle køre alene, sig til hvis du skal have selskab på passager sædet griner.
Rikke Rost Besvaret March 3, 2010 Rapporter Besvaret March 3, 2010 Der er masser af plads....den ryger på en trailer derned bag på ML55'eren..... Vil jo gerne ha den med hjem igen, istedet for at skulle bruge dage på et hotel dernde.....:D
Basse Besvaret March 3, 2010 Rapporter Besvaret March 3, 2010 Jamen ork - masser af plads så :D Stoler du ikke på dit eget arbejde ? hehe eller kørsel ? :D
Rikke Rost Besvaret March 3, 2010 Rapporter Besvaret March 3, 2010 Kørsel Basse......Har lige fået en personlig hilsen fra Øresundsbroen....:D Bilen skal nok klare det, men det bliver en fejl 40 hvis der sker noget dernede.... Så de første 10 omgange bliver med let fod.....Gradvist hurtigere og hurtigere. Så skal det nok komme godt derned ad..... regner med at lave en 8:30 tid hvis det hele spiller. Kommer jeg længere ned end det, så er det kun bonus.
Basse Besvaret March 4, 2010 Rapporter Besvaret March 4, 2010 Kørsel Basse......Har lige fået en personlig hilsen fra Øresundsbroen....:D Bilen skal nok klare det, men det bliver en fejl 40 hvis der sker noget dernede.... Så de første 10 omgange bliver med let fod.....Gradvist hurtigere og hurtigere. Så skal det nok komme godt derned ad..... regner med at lave en 8:30 tid hvis det hele spiller. Kommer jeg længere ned end det, så er det kun bonus. Heheh en af de der - hov du har kørt hurtigere end xxx km/t på broen breve ? griner Hørte om systemet for et stykke tid siden, så har kørt pænt - historien er at de vil inddrage brobizzen, hvis man gentagne gange kører alt for stærkt. 8.30 burde være muligt med din opsætning - men det kræver nok du, som du siger, bruger tid på at vænne dig til bilen og banen igen - inden speederpedalen bliver splejset fast med bunden af bilen griner.
Rikke Rost Besvaret March 4, 2010 Rapporter Besvaret March 4, 2010 Ja....men det fede er at de kommentere at jeg taler i mobiltlf undervejs, så lige nu undersøger jeg om jeg kan stævne dem for krænkelse af privatlivets fred, samt det faktum at de ikke har ret til evt. at hindre brugen af offentlig infrastruktur. Såfremt de evt fastholder det, så glæder jeg mig til at sidde hjemme og få løn af broen.... Så jeg har lige sendt det til advokat. Så må vi se hvad han siger.... Svarer til at vejdirektoratet sender dig en trussel om at du ikke må bruge M3 fordi du har kørt for stærkt imellem Gladsaxe og Avedøre.... Men nu har Iben Sparsø jo skrevet under personligt, så det er ret nemt at gå efter hendes røv!
Basse Besvaret March 4, 2010 Rapporter Besvaret March 4, 2010 Ja....men det fede er at de kommentere at jeg taler i mobiltlf undervejs, så lige nu undersøger jeg om jeg kan stævne dem for krænkelse af privatlivets fred, samt det faktum at de ikke har ret til evt. at hindre brugen af offentlig infrastruktur. Såfremt de evt fastholder det, så glæder jeg mig til at sidde hjemme og få løn af broen.... Så jeg har lige sendt det til advokat. Så må vi se hvad han siger.... Svarer til at vejdirektoratet sender dig en trussel om at du ikke må bruge M3 fordi du har kørt for stærkt imellem Gladsaxe og Avedøre.... Men nu har Iben Sparsø jo skrevet under personligt, så det er ret nemt at gå efter hendes røv! Hmm det er jo ikke ulovligt at tale i mobiltelefon på den svenske side - eftersom det ikke er ulovligt i sverige, så vidt jeg forstår. Desuden er de ikke en politimyndighed, så de kan ikke straffe dig på nogen måde. Men de kan self. sende billederne videre til politiet. Og ja, mener heller ikke de kan forbyde at folk køre på offentlig vej - og det vil de gøre når de inddrager en brobiz. Det er vist kun politiet der har den magt, og det kræver frakendelse af føreretten/kørekortet, før det kan blive en realitet :D
Rikke Rost Besvaret March 4, 2010 Rapporter Besvaret March 4, 2010 De må ikke sende billederne uopfordret til politiet. De må kun udlevere materiale, såfremt politiet be'r om det. Så de er på ganske tynd is....:D men det er jo ikke noget nyt!
Kim H Besvaret March 4, 2010 Rapporter Besvaret March 4, 2010 Ja....men det fede er at de kommentere at jeg taler i mobiltlf undervejs, så lige nu undersøger jeg om jeg kan stævne dem for krænkelse af privatlivets fred, samt det faktum at de ikke har ret til evt. at hindre brugen af offentlig infrastruktur. Såfremt de evt fastholder det, så glæder jeg mig til at sidde hjemme og få løn af broen.... Så jeg har lige sendt det til advokat. Så må vi se hvad han siger.... Svarer til at vejdirektoratet sender dig en trussel om at du ikke må bruge M3 fordi du har kørt for stærkt imellem Gladsaxe og Avedøre.... Men nu har Iben Sparsø jo skrevet under personligt, så det er ret nemt at gå efter hendes røv! Rolig nu ... De vil næppe forhindre dig i at bruge broen - som du selv skriver, er det næppe holdbart. Men - det står sikkert i brobizzaftalen, at de har lov til at træde ud af aftalen, hvis de af en eller anden grund skulle få lyst til det. I så fald kan du jo stadig køre - til en anden pris - lige indtil du får en ny brobizz - givetvis i et andet navn :th2:
Rikke Rost Besvaret March 4, 2010 Rapporter Besvaret March 4, 2010 Jeg tror det er den vinkel der er ulovlig Kim..... For de fratager reelt set muligheden for at passe dit arbejde i .dk. Og det må de ikke.... Da de ingenlunde tilhører den treenige magt....:) Uden at vide det med sikkerhed, er jeg overbevist om at broen er på dybt vand. Igen....Svarer til at DSB sagde til dig at dit månedskort koster det 4 dobbelte på den samme strækning, fordi du havde været fuld efter en nat i byen. Det er IKKE broens job at overvåge bilister på broen og i tunnelen med henblik på snak i mobiltlf og andre private ting man kan foretage sig i bilen....Ej heller logge fart og andet relateret til kørslen.
Gio Besvaret March 4, 2010 Rapporter Besvaret March 4, 2010 Er det ikke nemmere bare at overholde lovgivningen på området, end at spille Kong Gulerod og spilde andres tid og penge på at være tøsefornærmet?
Rikke Rost Besvaret March 4, 2010 Rapporter Besvaret March 4, 2010 Nope.....:) Spiller slet ikke Kong Gulerod, men mine frihedsprincipper er sat helt i hegnet hér....Og det er dét det handler om. Jeg kan SLET ikke acceptere at broen overvåger mig på den måde....det kan godt være min adfærd er udslagsgivende, men det er slet ikke broens job at gøre dette. Bliver jeg taget af den udøvende magt i mit forehavende, tager jeg min straf som en mand. Derimod nægter jeg at acceptere det faktum at broen overvåger min færden uden egentlig grund.... Jeg har nemlig ikke overtrådt straffeloven....
Gio Besvaret March 4, 2010 Rapporter Besvaret March 4, 2010 Nope.....:) Spiller slet ikke Kong Gulerod, men mine frihedsprincipper er sat helt i hegnet hér....Og det er dét det handler om. Jeg kan SLET ikke acceptere at broen overvåger mig på den måde....det kan godt være min adfærd er udslagsgivende, men det er slet ikke broens job at gøre dette. Bliver jeg taget af den udøvende magt i mit forehavende, tager jeg min straf som en mand. Derimod nægter jeg at acceptere det faktum at broen overvåger min færden uden egentlig grund.... Jeg har nemlig ikke overtrådt straffeloven....Broen har oplyst dig om at det kan ske - ergo kan det ikke være den store overraskelse. Mobiltelefon-delen...tja - på (det meste af) broen er det på svensk grund, og dermed tilladt. På Peberholm og i tunnellen er det dansk grund, og dermed grundlag for en bøde. Men ja - lige dér bør broen melde hus forbi, og lade dén detalje falde udenfor kommentar. Jeg mener dog stadig du burde nappe en kiks, og tage nederlaget som det er foreviget - med håret i postkassen og færdselsloven som lokumspapir.
Rikke Rost Besvaret March 4, 2010 Rapporter Besvaret March 4, 2010 Som du kan læse her, er det en klar overtrædelse af persondataloven... http://www.rettid.dk/artikler/20030001.pdf
Gio Besvaret March 4, 2010 Rapporter Besvaret March 4, 2010 Som du kan læse her, er det en klar overtrædelse af persondataloven... http://www.rettid.dk/artikler/20030001.pdfMnja...jeg gider egentlig ikke spilde så meget tid på denne sag, da jeg efterhånden kender din dagsorden. Men god vind med retssagen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu