Jump to content

Recommended Posts

• Svar 1,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Så har jeg netop afgivet bestilling på 1 stk. Focus RS i hvid (inkl. aftale om de køber OPC'en). Bestillingen er ikke endeligt bekræftet endnu, men for 3 timer siden fik jeg beskeden, at der var 4 stk. tilbage i hvid, så mon ikke den holder. :) 0B9H_C_IqME

Besvaret

Også tillykke her fra de østlige provinser Ja men det er jo bare at ønske dig lykke og held med dit nye automobil :th2: I øvrigt en rigtig vaks ny avatar du har fundet :) Det skal blive spændende at høre og se vidunderet, når nu foråret kommer med fuld styrke og du efter urimelig lang og måske også utålmodig ventetid får din bil leveret.

Besvaret
Kunne være fedt at høre dem om man måtte kommer over og se den blive samlet.....:)
Tvivler jeg meget på man får lov til - måske hvis du bestilte en ferrari kunne du bede om det eller en rolls griner, men Ford gider nok ikke have alle mulige bil-fanatiker løbende rundt griner.
Besvaret
kan være man skal købe en vankel motor bil.. Det er der sikkert ikke nogen her inde der har :laugh:
Mener da en af brugerne herinde har en RX8'er - eller også så har han solgt den for nylig. Fed motor, men den bruger olie som en alkoholiker drikker hehe.
Besvaret
Det var TommyHejlskov der havde en RX8'er. Den tabte han også mange penge på.....:sick:
Ja de holder på ingen måde værdien - de koster nada inde på bytbil.com. Et godt bud på en billig trackday bil, hvis man ikke har så mange krav til stor motor og brændstof forbrug :) Kiggede selv på den - men blev enig i at brugte wankelmotorer, der måske går i stykker er for dyrt i længden - de koster boksen at reparer på, hvis man læser lidt på nettet. Og så er jeg ikke fan af biler der skal have ekstreme omdrejninger før der sker noget sjovt. Ala hondas vtec motorer og mazdas wankel. Man blir så træt i hovedet at kører i dem, når man ligger på 8000 omdrejninger på motorvejen, for at kunne fyre den af hele tiden griner.
Besvaret
Dannemare' date=' viste du godt der er en by på lolland der heddet det :rolleyes:[/quote'] I know. :) Vi var faktisk dernede sidste efterår, hvor vi boede på Den Gamle Digegaard en weekend. Min far tog efternavnet (som er beskyttet; kun 5 i verden hedder det) for cirka 40 år siden. sdc12726.jpgsdc12729.jpgsdc12725.jpg Yeps, kender videoen. Har vist endda selv postet den tidligere i denne - efterhånden ekstremt lange - tråd. :) Apropos lange tråde... jeg har sjældent før set en tråd så lang som denne: http://www.fordclubsweden.se/forum/showthread.php?t=47011 (knapt 3.000 indlæg i selvsamme tråd og mere end 160.000 views :surprise:).

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...