Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Er enig med Mulen her - bryder mig ikke om Broen skal sidde og lege politi. Tvivler meget på de kan opsige brobiz aftalen på det grundlag at de tror og mener man har kørt for stærkt, herunder være formynder og påpege man snakker lovligt i mobil telefon. Det er trods alt offentlig vej, dog med betaling - men de er stadig underlagt de almindelige regler på det område. Hvad gør de så i grunden hvis brobiz aftalen er en firma ordning ? - så er det jo ikke aftalehaver der har brudt nogle selv opfundne regler. I princippet kan firmaet jo låne brobizen ud til alle ansatte hvis de vil, behøver ikke være knyttet på et enkelt individ. Selv tvivler jeg på de gør noget aktivt ud af deres trusler - det svarer jo til de smider penge direkte ud af vinduet griner. Om morgenen er det mindst 50% af bilerne der kører for hurtigt, uansvarlig, uopmærksom - så tror ikke de er villige til at skære 50% i deres omsætning på pendlerne griner. Men det vil sikkert have en præventiv virkning for en del - ala deres "vi måler jer i tunnelen" trick - der er farten godt nok sat ned over hele linien syns jeg.

• Svar 1,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Mailede Nissan i går. Forhørte mig ang. en prøvetur i en 370z. De ringede tilbage her til formiddag, men desværre kunne de ikke tilbyde muligheden for en prøvetur, med mindre jeg tog turen til en forhandler i Göteborg eller Stockholm. Bummer. :thumbdown

Besvaret
Mailede Nissan i går. Forhørte mig ang. en prøvetur i en 370z. De ringede tilbage her til formiddag' date=' men desværre kunne de ikke tilbyde muligheden for en prøvetur, med mindre jeg tog turen til en forhandler i Göteborg eller Stockholm. Bummer. :thumbdown[/quote'] er det ik bare at finde en på blocket?
Besvaret
"Inga annonser hittades!" :) Ringede også lige til Nissan DK. Svar: "Ikke en eneste eksisterer i DK. Ikke engang importøren råder over en."
ja kiggede selv lige .. sygt at der ik er nogen ... Europcar på Gl. kongevej har en stående som udlejning til udlandsdanskere:)
Besvaret
"Inga annonser hittades!" :) Ringede også lige til Nissan DK. Svar: "Ikke en eneste eksisterer i DK. Ikke engang importøren råder over en."
De vil slet ikke sælge den. Alt for dyr for dem i garanti :tongue2:
Besvaret
Aaah, mellemrum mellem "370" og "Z" hjælper åbenbart på søgningen :) dog ikke en eneste med manuelt gear imellem.
ja GBG det var jo det dannemare ville undgå.. der er ingen i skåne eller angränsende län
Nemmerlig. :)
Besvaret

Det tager kun ca 1½ time til Göteborg....og Frederik elsker at køre tur.....:D Men ja, der har været en hernede i Oxie der har haft/har en tilsalg. En der hedder Kim...Aner ikke om han har fået den solgt eller om han valgte at beholde den.

Besvaret
Det tager kun ca 1½ time til Göteborg....og Frederik elsker at køre tur.....:D Men ja, der har været en hernede i Oxie der har haft/har en tilsalg. En der hedder Kim...Aner ikke om han har fået den solgt eller om han valgte at beholde den.
Var det ikke en 350Z'er han havde ? - og hvis ja, så er den vidst nok solgt.
Besvaret
Var det ikke en 350Z'er han havde ? - og hvis ja, så er den vidst nok solgt. Havde jeg pengene så bestilte jeg en hjem ubesigtet, men manuelt gear og premium package :D men lige under 500.000 sek, det var lige nok for min planlagte budget griner.
Besvaret

Du har ret....:) Det var en 350'er han havde..... Men hvad faen skal Frederik nu med en hurtig 2+2'er??? Det er jo ikke en familiebil, men noget sjovt legetøj.....:D Måske han blev lidt inspireret forleden.....:lol:

Besvaret
Du har ret....:) Det var en 350'er han havde..... Men hvad faen skal Frederik nu med en hurtig 2+2'er??? Det er jo ikke en familiebil, men noget sjovt legetøj.....:D Måske han blev lidt inspireret forleden.....:lol:
Hehe... :D Det hænger sammen med, at jeg er lidt i vildrede, idet det generer mig af helvede til, at Evo'en skyder masser af sort røg ud, når den tunes. Selv i standard form pulser den lidt røg ('10 er dog mindre ramt af det end '08/'09'erne) ved fuld gas. Måske er det bare mig, der er pernitten, men det ser altså ikke skide elegant ud. Jeg tror, motoren er en af mitsus første direct-injection -motorer, og de mangler sikker at finpudse teknologien lidt. Selv når professionelle tunere forsøger at optimere AFR mest muligt i forbindelse med en tuning, er det bare ikke altid nok på disse maskiner. Et par hurtige eksempler: tO7Z82EsKlU zfiwSq9Kuno BG6Ft9v3x6s Ved ikke, om dette er helt normalt på en turbomotor, når først man går i gang presse en *masse* saft ud af dem, og samtidig monterer HFCs eller test pipes i stedet for alm. katalysator osv.
Besvaret
Og hvor man pt. ikke kan købe en Ford focus RS...
Sverige har fået tildelt et nyt (og sidste) batch på en snes stykker. Om få månederne lukkes der efter sigende helt for ballet. Hmm, gad vide om de allerede er snuppet... er sgu *vild* med den trods dens fwd... kan leve med, at "man sidder for højt"; jeg er alligevel kun 1.73 m :D og fåårk hvor jeg altså elsker lyden fra den... drool-smiley.gif y6i0047yjSQ mdAGKNogdAw gyzEAqrWbHo
Besvaret

Tråden startede med Leon Cupra R Måske Dannemare skulle se endnu engang på en Leon Cupra R :) Kriterierne er kun delvist opfyldt - 5 døre - men forhjulstræk. Men den har XDS :th2: Jeg har prøvet en Golf GTI med XDS - og jeg udfordrede den på våd asfalt med acceleration i første gear. Jeg vil ikke påstå, at der ikke var hjulspin overhovedet - men det var ikke noget at tale om. Måske du skulle teste sådan en - eller i stedet forsøge at teste en Golf GTI (for det er sikkert svært/umuligt at finde en Leon Cupra R lige nu).

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...