Basse Besvaret November 18, 2009 Rapporter Besvaret November 18, 2009 Hold så lige op med at kalde den for R20. :D En sådan selvopfunden betegnelse eksisterer kun' date=' fordi alverdens bilmagasiner ikke anede, hvad modellen faktisk ville ende på med at hedde.[/quote'] Ok Ok R så :D tilfreds? hehe Men er haldex II skidt da ? - Der skulle vel ikke være problemer i at investerer i en S3 fra 2007 med s-tronic ? eller er det først s-tronic i 2008/2009 ? Giiiider ikke manuelt gear i en almindelig bil hehe sq lige meget
Basse Besvaret November 18, 2009 Rapporter Besvaret November 18, 2009 Har også luret lidt på den nye Mazda 3 MPS - 260 hk, og hvad der ser ud til et rigtig fedt interiør. 279.000 sek er grundprisen - måske kan man ramme en 350.000 kr for en fabriks ny med en god sjat udstyr i :-) Dog har de jo ikke noget dual clutch ting desværre og det er fwd - men er efterhånden ved at opgive at finde en sjov bil med rwd/awd til 350.000 kr eller under - som der ikke er mere end 3 år gammel til sommer:(
Rikke Rost Besvaret November 19, 2009 Rapporter Besvaret November 19, 2009 Du kan da bare købe min til 300.000sek.... Ret meget sjovere bliver det ikke :) Den er til omgående levering.....
Basse Besvaret November 19, 2009 Rapporter Besvaret November 19, 2009 Du kan da bare købe min til 300.000sek.... Ret meget sjovere bliver det ikke :) Den er til omgående levering..... Hehe, ellers tak - er sq ikke så meget til combi og biler der er skruet på efterfølgende. Men ja, er sikker på den er rigtig sjov :-)
Rikke Rost Besvaret November 19, 2009 Rapporter Besvaret November 19, 2009 Den er jo som sådan ikke skruet på.....den er optimeret. Alle de ting der ikke er lavet ordentligt fra Audi af...Pga optimering af flow i motor osv, så har vi kun hævet ladetrykket med 0,1 bar i forhold til std. Alene den usmarte konstruktion af indsugningsrørene til manifolden, gav næste 100nm/35hk da vi lavede det om til noget der virker. Så den har faktisk kun 133hk pr liter. Faktisk mindre end den nye TT-rs har std.
dannemare Besvaret November 19, 2009 Rapporter Besvaret November 19, 2009 Men er haldex II skidt da ? - Næh nej, den er blot knapt så hurtigt til at smide kraften ud på baghjulene, når forhjulene slipper. "The new Golf R utilizes a newer version of the Haldex all-wheel-drive system that does not require slip to engage AWD. Rather the new system is pre-primed and looks at throttle position and torque being delivered to determine how much clutch-pack locking to initiate. What this means is if the car is floored from a standing start, the electronics automatically assume that maximum torque is required and pre-engages the AWD system to maximize grip for the launch. When the car is normally driving down the highway in a situation where AWD isn't necessary, the system disengages the AWD clutch pack to reduce frictional losses and improve economy. Overall the new system is far more responsive and progressive in its behavior." Der skulle vel ikke være problemer i at investerer i en S3 fra 2007 med s-tronic ? eller er det først s-tronic i 2008/2009 ? Giiiider ikke manuelt gear i en almindelig bil hehe sq lige meget Fra hukommelsen var manuelt gear eneste option på '07-modellen.
larsk Besvaret November 19, 2009 Rapporter Besvaret November 19, 2009 Har også luret lidt på den nye Mazda 3 MPS - 260 hk, og hvad der ser ud til et rigtig fedt interiør. 279.000 sek er grundprisen - måske kan man ramme en 350.000 kr for en fabriks ny med en god sjat udstyr i :-) Dog har de jo ikke noget dual clutch ting desværre og det er fwd - men er efterhånden ved at opgive at finde en sjov bil med rwd/awd til 350.000 kr eller under - som der ikke er mere end 3 år gammel til sommer:( http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/subaru/impreza/9vphynbg/?criterias=U2CBEAY8Evv5f14cNOmBAAFABQtA! 265 hk, 4wd, 1 mil kørt og p*ssesjov
Rikke Rost Besvaret November 19, 2009 Rapporter Besvaret November 19, 2009 Den er sadan brølemig herreklam!!! Ligner en Kia......Så hellere en Starlet fra '88...:D http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/subaru/impreza/9vphynbg/?criterias=U2CBEAY8Evv5f14cNOmBAAFABQtA! 265 hk, 4wd, 1 mil kørt og p*ssesjov
Basse Besvaret November 19, 2009 Rapporter Besvaret November 19, 2009 Den er jo som sådan ikke skruet på.....den er optimeret. Alle de ting der ikke er lavet ordentligt fra Audi af...Pga optimering af flow i motor osv, så har vi kun hævet ladetrykket med 0,1 bar i forhold til std. Alene den usmarte konstruktion af indsugningsrørene til manifolden, gav næste 100nm/35hk da vi lavede det om til noget der virker. Så den har faktisk kun 133hk pr liter. Faktisk mindre end den nye TT-rs har std. jaaa, men det er stadig en kombi - og du har stadig "optimeret". hvilket betyder at det alt andet lige også kan blive rigtig dyrt når det evt. skal fikses mv. Har bare dårlige erfaringer med biler, hvor folk selv har skruet på skidtet bagefter :( Og så handler jeg heller ikke bil til 300.000 sek privat - vil have min forhandler garanti, så jeg kan råbe af dem, hvis noget er galt griner.
Rikke Rost Besvaret November 19, 2009 Rapporter Besvaret November 19, 2009 Du kan snildt købe den igennem en forhandler. Absolut intet problem... :) Og der er intet der ikke kan købes hos Audi med dag til dag levering.
Basse Besvaret November 19, 2009 Rapporter Besvaret November 19, 2009 http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/subaru/impreza/9vphynbg/?criterias=U2CBEAY8Evv5f14cNOmBAAFABQtA! 265 hk, 4wd, 1 mil kørt og p*ssesjov Ja må hengive mig og være enig med Mulen - den er godt nok billig at se på. Udevendig ligner den en hyundai accent og indvendig en fiat fra starten af 90'erne :( Men er ikke i tvivl om den er sjov at køre - men det er jo kun een del af ligningen. Man skal også syns sin bil ser fed ud, og er lækker at køre i :-) Generelt så har jeg fravalgt WRX STI/SS'erne og EVO'erne - Subaru kan bare ikke leverer et lækkert interiør i deres biler, de fokuserer kun på teknikken. Og Evo'en med dualclutch har de fucket helt op og gjort den et helt sekund langsommere end deres skrabet version, som forøvrigt vejer det samme som udstyrs modellen. Så mine interessenter er lige pt : Audi S3 2007/2009 (265 versionen) Audi TTS 2007 (265 hk versionen) Mazda 3 MPS 2010 modellen Golf R 2010 Golf R32 som alternativ MB SLk 350 2006 (292 hk versionen med 7gtronic) BMW Z4 Coupe 3.0 si 2007-> BMW 135 2008 Stort set kun Golf R/ der ikke kan fås for omkring 300.000 sek, måske audi TTSen koster en 30-50k Sek mere også, sammen med BMW 135i coupe. Men for op til 350.000 sek, så er det vidst det der er ? Det er vist dem der er på markedet af sjove biler, hvor kvalitet og teknik har fået samme hensyn, dvs i top.
Juff Besvaret November 20, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 20, 2009 Jeg er selv lidt på udkig efter ny bil og skal en tur forbi mazda i svedala på søndag.... Jeg har kigget lidt på den nye Mazda 6 MZR-CD 2.2 Sport 185 HK 400 nm ved 1600 rpm. sjovt nok er vægten på den nye nede på 1420 kilo. Med et kørselsmønster på 70000 km på 18 mdr tror jeg det er en glimrende idé, og konen efterspørge de 5 døre ... hvem ved om man pludselig har 2 børn... Håber dog ikke den kilometertendens fortsætter, men tror den kan komme lidt ned igen... Lidt en anden stil end type r må man sige, men den er garanteret fin og fornuftig at køre langt i. 18", Bose anlæg med 8 højt inkl sub, bluetooth, rear vehicle monitoring, xenon, 2 zoners klima, delvis læderklædte sæder,cruise control parkeringssensor osv. Pris 285000 Skal ihvertfald ikke være sort igen, måske sølv eller galaxy grey er mere praktisk
Basse Besvaret November 20, 2009 Rapporter Besvaret November 20, 2009 Den nye mazda 6 er rigtig flot - ligner lidt lexsus faktisk - men er nok fordi de begge er ærke japanere hehe. Og ja, sort og hvid er bare dødens farver - de ser skide godt ud på bilen, men hold kæft et arbejde der er for at holde dem pæne heheh. Især sort, hvis man også ser på småstenslag griner.
Juff Besvaret November 20, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 20, 2009 Især sort, hvis man også ser på småstenslag griner. hehe jeps, min kølerhjelm består af 50% lakstift........... smart at lave underlakken ( eller hvad den nu hedder ) hvid
Basse Besvaret November 20, 2009 Rapporter Besvaret November 20, 2009 hehe jeps, min kølerhjelm består af 50% lakstift........... smart at lave underlakken ( eller hvad den nu hedder ) hvid Det blir man nød til med sort mettalic, ellers træder den sorte farve ikke godt nok frem tror jeg,
dannemare Besvaret November 20, 2009 Rapporter Besvaret November 20, 2009 Ja, min sorte opc er efterhånden også godt hvidprikket nederst på forskærmen.
Basse Besvaret November 20, 2009 Rapporter Besvaret November 20, 2009 Så er det godt den snart skal sælges ?hehe :D
dannemare Besvaret November 20, 2009 Rapporter Besvaret November 20, 2009 Så er det godt den snart skal sælges ?hehe :D Altså, hvis man skulle sælge sine biler, hver gang bitte små stenslag rammer allernederst på fronten, kan man jo lige så godt nøjes med bare at køre den ud af forhandlerens udstillingshal og så køre den tilbage til forhandleren igen 10 minutter senere. :) Men jo, om en 7-8 måneder bliver OPC'en byttet for en 5-dørs R.
Breznew Besvaret November 20, 2009 Rapporter Besvaret November 20, 2009 Det blir man nød til med sort mettalic' date=' ellers træder den sorte farve ikke godt nok frem tror jeg,[/quote'] eller forestil dig den vognmaler der skal lave hvid metallic på en sort grundfarve :)
Basse Besvaret November 20, 2009 Rapporter Besvaret November 20, 2009 Altså, hvis man skulle sælge sine biler, hver gang bitte små stenslag rammer allernederst på fronten, kan man jo lige så godt nøjes med bare at køre den ud af forhandlerens udstillingshal og så køre den tilbage til forhandleren igen 10 minutter senere. :) Men jo, om en 7-8 måneder bliver OPC'en byttet for en 5-dørs R. Satser på en 3 døres, hvis det blir - var ikke tilfreds med Golf Vs placering af B stolpen (hedder den det ? den der sidder mellem fordør og bagdør) i min GTI'er. Blokerede mit udsyn til siden når der skulle drejes til siderne i kryds mv. Herunder var udstigning en bitch fordi man skulle skyde røven frem i sædet for ikke at vade direkte ind i den stolpe :( Og ser ud til den nye Golf har samme "problem" - for os der er langbenet og godt kan lide en god afslappet afstand til rat og pedaler :) Skal bare teste den og se om den er 400.000 sek værd :-) (med mit udstyrs niveau)
dannemare Besvaret November 20, 2009 Rapporter Besvaret November 20, 2009 Satser på en 3 døres' date=' hvis det blir - var ikke tilfreds med Golf Vs placering af B stolpen (hedder den det ?[/quote'] yeps no problemo. jeg er jo ikke ligefrem verdens længste, så mit sæde er normalt relativt langt fremme :D
Juff Besvaret November 20, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 20, 2009 med mine 173 cm indtager jeg typisk den perfekte racerposition i hondaen :D
Juff Besvaret November 20, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 20, 2009 Den nye mazda 6 er rigtig flot - ligner lidt lexsus faktisk - men er nok fordi de begge er ærke japanere hehe. . ja den er nu meget fin inde, ude og under hjelmen.... http://www.youtube.com/watch?v=R18tep6H3as men vil hot-hatch-folket stadig sparke dæk ( uden at ramme fælgen ) med en hvis man kommer i sådan en familie hatchback
Basse Besvaret November 20, 2009 Rapporter Besvaret November 20, 2009 ja den er nu meget fin inde, ude og under hjelmen.... http://www.youtube.com/watch?v=R18tep6H3as men vil hot-hatch-folket stadig sparke dæk ( uden at ramme fælgen ) med en hvis man kommer i sådan en familie hatchback Nej så blir du bandlyst, og må¨ikke være med til at lege griner. pst.....mazda laver også en 6'er MPS :D
Juff Besvaret November 20, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 20, 2009 Nej så blir du bandlyst, og må¨ikke være med til at lege griner. pst.....mazda laver også en 6'er MPS :D hehe.. jeps den kommer engang......måske den præsenteres i 2010 og kommer i 2011... bliver nok nice.. men uha..... den bliver nok mere tørstig end hondaen som drikker 10-10.5 L/ 100km
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu